Nette en snelle levering

De selectie maken was wel een dingetje maar nadat dit gelukt was hebben wij de bestelling snel in huis. Netjes afgewerkt product.

Snelle levering en een leuk naambordje prijs goed

Netjes verzorgd en snel geleverd.

Naambord ziet er mooi uit, hoop dat dit ook lang zo blijft. Snel geleverd en netjes verzorgd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Mooie borden

Mooie borden voor een schappelijke prijs. Heel veel keus en veel opties mogelijk

Binnen 48 uur na bestellen ons naambordje in huis. Precies zoals wij het zelf ontworpen hadden. Echt een aanrader deze webshop.

Mooi Naambordje

Mooi stukje werk maken jullie met Naambordjevoordeur. TOP. En een snelle Service. Gr H.Vredegoor.

Snel, en makkelijk met een mooi resultaat

zeer klantvriendelijk en goed

We kregen donderdag avond laat te horen, dat we maandagmorgen aanwezig mochten zijn bij de bruiloft van mijn petekind, we wilden een blijvend kadootje, en geen geld geven. Op de website stond vandaag voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis. Het lukte mij niet om de tekst op het naambordje te krijgen zoals ik wilde, daarop gebeld en er werd hier fijn hulp bij geboden, De volgende dag was het brieven bus pakketje ook binnen. zo konden we petekind en haar man goed verrassen, ze waren er erg blij mee.

Zeer snelle en degelijke service

Binnen 48 uur mijn naambordje ontvangen. Volledig naar wens inzake opmaak en kwaliteit van materiaal.

Bestelling op tijd, aanlevering en presentatie matig

Mijn ervaring heeft momenteel alleen betrekking op de cadeaubon die ik had besteld en niet op het product, dus daar kan ik nog geen oordeel over vormen. De cadeaubon die ik had besteld kwam keurig op tijd aan, alleen was er niets gedaan met de vraag of hij eventueel in een zakje of cadeauverpakking kon worden gedaan, want mijn opmerking stond gewoon uitgeprint op de factuur die er bij zat. De cadeaubon zelf was haperig/scheef op een kartonnen vel uitgeprint, waardoor ik het zelf nog recht heb moeten snijden. Ik ben in dit geval blij dat ik de bon niet direct naar de jarige heb gestuurd, maar eerst naar mijn adres op had laten sturen. Het zou anders wel wat karig over komen naar de gever. Hopelijk zijn de producten zelf van een mooie, goede kwaliteit.

mooi bordje

Het is moeilijk om de tekst te plaatsen.

Beste Ineke, Bedankt voor je reactie. Zou je naar [email protected] kunnen sturen wat dan precies lastig is zodat we dit kunnen bekijken en kunnen verbeteren. Ik zie hopelijk je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet Tom

Zeer snel en zeer tevreden

Eenvoudig een naambordje te maken met een voorbeeld. Veel keuzes in lettertype en grote. Besteld en zeer snel geleverd. Dikke pluim.

Snel, redelijk qua service

Er staat op de site dat als je een opmerking plaatst, men zelf verder precies gaat uitlijnen of eventueel contact op zouden nemen als anders beter zou zijn. Bij mij is de uitlijning niet helemaal netjes. Soms 8 mm. soms 10 mm van de rand. Beetje jammer. Verder kwalitatief een erg mooi plaatje

Beloofde levertijd niet nagekomen

Klacht reeds gemeld en besproken. Neemt niet weg dat ik nog steeds ontevreden ben over deze bestelling.

Beste Gerard, Wat vervelend dat je nog steeds niet tevreden bent. Als je de situatie naar [email protected] kan sturen kan ik dit intern oplossen en kijken wat ik nog voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Tom

Nog steeds niets ontvangen

Ook vrij omslachtig met bol.com

Beste Fredriek, Bedankt voor je review. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan ga ik het verder voor je oplossen. Ik zie je reactie hopelijk spoedig tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Goede service, naamplaatje ziet eruit zoals ik verwachtte, snelle levering

Goede service, naamplaatje ziet eruit zoals ik verwachtte, snelle levering

Keurig bordje exact volgens mijn ontwerp en een supersnelle levering

Supermooi, supersnelle levering

Degene voor wie deze grote verrassing bestemd is zal zeer blij worden van het prachtige straatnaambord. We gaan zorgen dat het voor jaren een prominente plek krijgt. Omdat het nog even geheim moet blijven voeg ik geen foto toe.

onze bestelling nog niet ontvangen

idem

Beste Paul, Wat vervelend. Ik heb gekeken maar u bestelling gaat via brievenpost naar Belgie. Door de drukte van de feestdagen kan het helaas langer duren. Ik verwacht dat u deze snel zult gaan ontvangen. Fijne dagen.

Nog niet ontvangen

18/12 besteld. Status staat als verzonden maar ik heb niets ontvangen. Heb wel een snelle reactie gekregen. Hopelijk komt hij nog op tijd binnen.

Beste Anette, Wat vervelend. Het plaatje is via de brievenbus post verstuurd en kan 5-10 werkdagen duren helaas door de drukte van de feestdagen op dit moment. Ik verwacht dat je het snel zal gaan ontvangen. Voor nu wens ik je fijne feestdagen alvast. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle levering. Mooi plaatje zoals verwacht

mooie uitvoering en snelle bezorging

Helemaal tevreden met mijn bordje. Volgende dag in huis ook. Top.

Voldoet 100% aan de verwachtingen

Zowel kwaliteit als de gravering is top van het bestelde leistenen naamplaatje

Goede service snelEn netjes afgeleverd

Klasse

Enorm hulpvaardig!

Er ging iets mis met de betaling, kreeg gelijk een keurig mailtje of ik de bestelling nog wilde en of ze dan een betaal link moesten sturen. Echt heel fijn! En het resultaat is een super mooi naambordje

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.