Erg snel, en accuraat

Vlot

Mooi brievenbusplaatje.

Trage correspondentie .

Na bestelling 3 dagen niets vernomen ,en na navraag 1 dag later een antwoord dat het onderweg is ,maar nu nog niets ontvangen . Vorige bestelling was veel vlotter .

Een sjabloon voor het gaten boren zou handig zijn.

Uitstekend!

Hetgeen dat ik gevraagd heb is ook geleverd.... dus prima zo!

oplossing is niet het voorgestelde

eerste keer dat ik een naambordje bestelde. Bijna 80 euro betaald voor stickerletters!! Hierover gemaild ; een nieuwe mogen bestellen wel gegraveerd...... Wederom een tegenvaller ...... het is bij lange na niet de kwaliteit van het eerste bord....en de 4 bevestigingen op de achterkant zaten niet mooi afgemeten op zijn plaats. Tip dit kan beter door een mal te maken waarbij je de juiste afmetingen aanhoudt. Het ziet er klungelig en goedkoop uit op deze manier. Jammer van de site die professioneel uitziet ...... en de premium uv print ??? het lijkt wederom een sticker echter deze keer laten de letters niet los.... jammer je kan niet goed zien wat je besteld, wat de kwaliteit is etc. ik denk ondanks de fijne reacties een eenmalige actie..

Snel levering! Leuke design mogelijkheid

Mega snelle levering en makkelijke website met leuke design opties! Echt een aanrader.

Snelle levering. Ziet er goed uit. Erg tevreden.

Werd snel en goed geleverd.

Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Kwaliteit zoals beloofd

Naambordje voldoet aan alle verwachtingen zoals vermeld op de website. Snel thuis.

Super service. Maat naambordje voldeed niet aan verwachting en tegen meerprijs nieuw bord besteld.

Ik had op een voorbeeld geklikt en die omgebouwd tot mijn naambord, maar het bord is veel te klein en toen is mij aangeboden om tegen de meerkosten van een groter bord en nieuw bord te krijgen.

SUPER

Heel mooi naambordje. Het was een spoedopdracht die ze heel vlot hebben afgehandeld. Complimenten!

Goede service, naamplaatje was niet goed geplakt, ben terug gegaan en het is opnieuw gedaan, erg tevreden.

Snel uitgevoerd, maar niet de juiste kleur

Bordje volgens omschrijving donkergroen. Het is juist een vrij fel groen. Om misverstanden zoals deze te voorkomen beter om RAL kleur aan te geven in omschrijving. Tevens wordt gebruik gemaakt van plakletters. Dit is ook niet terug te vinden in de omschrijving.

Het bordje was snel geleverd en ziet er heel netjes uit.

Met gemak snel besteld en snel geleverd

Zonder moeite een mooi ontwerp gemaakt. Bestelmodule is intuïtief en daarom snel zelf gedaan. Onze bestelling ‘smiddags afgerond en de volgende dag al geleverd met alle bevestigingsmiddelen. Goede kwaliteit

Goed, niks op aan te merken!

Goed verpakt en snel geleverd. Bordje en toebehoren zien er keurig uit!

Snel geleverd volgens specificaties

Eenvoudig bestelproces en mijn naambordje werd vliegensvlug bezorgd en zag er perfect uit.

Prima ontvangen: zoals afgebeeld op de website

Goed verpakt snelle levert

Niet gekregen wat ik oorspronkelijk bestelde

De website om het naambordje aan te maken is heel onduidelijk en moeilijk in gebruik. Ik koos oorspronkelijk voor een zelfklevend naambordje en kreeg er één om aan de muur te bevestigen terwijl dit niet kan. Moet tegen een brievenbus vastgemaakt worden. De kostprijs was ook hoger.

Echt top!

Geweldige service!

Uitmuntende naambordje

Het is even puzzelen met de letters, afbeeldingen en namen. Maar zodra je het een beetje snapt kom je gauw op een mooi naambordje met een persoonlijke inbreng. Hoge kwaliteit en mooie afwerking met de benodigde schroeven en pluggen. Hierdoor ook een leuk cadeau om te geven.

Super mooi en snel geleverd

Mooi verpakt en super snel geleverd

geweldig,netjes en snel

Naambord zag er netjes uit en goed uitgelijnd. was makkelijk om bestelling te plaatsen, en werd snel geleverd. Ben helemaal tevreden.

Wacht nog op levering

Levering was 3 dagen geleden beloofd, helaas nog niets ontvangen

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.