Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Keuzemogelijkheden te over! En als je zelf iets wilt ontwerpen, kan dat ook. Bestellen was eenvoudig en het naambordje werd snel geleverd. Top!

zeer goed

alles goed ontvangen

Beste Alex, Wat vervelend dat je het nog niet ontvangen hebt. Kan je mij je order nr sturen naar tom@stultiens-group.com dan ga ik het direct voor je uitzoeken. Ik zie graag je email tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

mooi naambordje zelf uitgezocht maar jullie hebben het gemaakt super

prima geregeld!

Overzichtelijke site waar je zelf gemakkelijk naambordje ontwerpt. Verwerkingsproces is prima, levering na 2 dagen, geheel naar wens!

Slecht

De kwaliteit van het naambordje is zeer slecht. Het was een kado voor mijn broer maar het ziet er niet uit. Ik ben daar nog over bezig met jullie. 47,50 voor iets wat ik weg moet gooien is niet grappig. Ik kan voor een korting een nieuw bordje krijgen maar 47,50 betalen en voor een bordje waar ik niets aan heb en dan nog de kosten voor het 2e bordje vind ik niet kunnen. Ik wil het retourneren maar dat krijg ik niet voor elkaar. Na mijn laatste mail heb ik niets meer gehoord.

Goedemorgen Carla, Wat vervelend dat we er niet uit komen. Zoals aangegeven hebben wij gemaakt wat er besteld is. Echter vind je het niet mooi maar omdat het een gepersonaliseerd product betreft kan het niet retour indien het aan de bestelling zoals die geplaatst is voldoet. Ik heb je echter een aanbieding gedaan om een nieuwe te maken met een andere kleur en dan maar slechts 25% te berekenen. Ik heb op deze email geen reactie meer mogen ontvangen helaas. Zoals aangegeven proberen wij mee te denken maar het betreft een product wat gepersonaliseerd is en geleverd volgens de bestelling. Hopelijk komen we er alsnog uit en kan je het cadeau nog geven. Met vriendelijke groet, Tom

Top! Helemaal zoals verwacht!

Een gepersonaliseerd naambordje bestellen via internet vond ik toch wel spannend. Je weet namelijk niet of je krijgt toegestuurd wat je in gedachten had. Ik werd echter positief verrast. Het is helemaal zoals ik had verwacht! Het zwarte naambordje ziet er super stoer, duidelijk en professioneel uit op onze brievenbus.

Volgens verwachting

Snelle levering, Volgens verwachting, Eenvoudig te ontwerpen, Duidelijke beschrijving, Alle bezorgde materialen aanwezig.

Makkelijk, veel keuze en snelle en goede levering

Bovenstaande zegt alles al...

Mooie afwerking

super makkelijk en super snel

gezocht op google, gevonden en gechat, daarna ging het allemaal vanzelf. Donderdag besteld en dinsdag in huis (frankrijk) super contant

Snel en correct! Ziet er mooi uit

Super service, snel en correct

Communicatie kan beter

Het product was zoals besteld en van goede kwaliteit. Klanten hebben echter het raden naar de datum van levering. Geen bevestiging van bestelling en betaling, noch een mail voor de leveringsdag. Voor een naambordje zal dit extra werk teveel aan de winst knagen denk ik. Ikzelf heb online de chatdienst gebruikt om te weten of het bordje was verstuurd.

Heel goed!

Het was de eerste keer dat ik een naambordje bestelde. Het werd snel geleverd en de uitvoering is zoals ik gevraagd had. Ik ga dan ook trots ons naambordje "Valhalla" aan ons Noors vakantiehuisje hangen. Bedankt aan de makers ervan! Ik zal jullie bedrijf aanbevelen en als ik weer een naambordje nodig heb, keer ik zeker weer. Grtjs, Nadia

Geweldig gaaf bordje

Ben super blij met mijn Leisteen bord

Super service, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en een geweldig mooi naambord!

Goede service, keurig te woord gestaan aan de telefoon en snel geleverd. In eerste instantie zaten er nog wat lijmresten op het aluminium maar die zijn na wat poetswerk zo goed als weg.

Uitstekend!

Snelle levering en het naambordje ziet er prima uit. Enige tip! Doe er een handleiding bij voor de bevestiging. Niet iedereen is een handige doe het zelver.

Helemaal naar wens en snelle levering. Erg blij met resultaat.

Prima en snelle levering.

Keurige levering.

Nog geen ervaring...

Wij hebben ons naambordje nog altijd niet gekregen dus kan ik geen beoordeling geven...

Snelle levering en nog mooier dan verwacht. Heel blij mee!

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit verhouding.

Eenvoudig, snel, degelijk

Eenvoudig besteld, snel geleverd, degelijke stickers. Zoek niet verder, bestel ze hier.

Supersnelle goede service

We zijn helemaal blij met het nieuwe huisnummerbordje. Het bestellen ging makkelijk en de levering was supersnel!

Niet toegekomen

Voorlopig 3 sterren omdat het nog niet is toegekomen. Na 10 dagen nog geen pakje in de brievenbus. Hopelijk volgende week in de brievenbus...

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.