superbord en supersel

Het begin om te ontwerpen was wat moeilijk en haperend, maar als het ontwerp klaar is en kan worden besteld ging alles supersnel. Na 1,5 dag lag het in de brievenbus en direct opgehangen. Bevestiging gaf even wat moeilijkheden doordat de schroef te gemakkelijk door het witte dopje ging en ik er een extra ringetjes moest plaatsen anders zat de schroef al direct er doorheen. Verder zijn we heel tevreden met het naambordje en de levering.

Goed product, snelle bezorging

Zeker aan te bevelen.

Ziet er top uit

Was snel geleverd en precies zoals het voorbeeld is. Makkelijk op te hangen.

Goede service.

Het is een mooi bord met duidelijke tekst. Het samenstellen van de tekst gaat goed. Snelle levering.

Tevreden met hoe het eruit ziet.

Super stijlvol naambordje van leisteen

Heel stijlvol naambordje van leisteen gemaakt. Precies zoals het ontwerp. Leuk dat je ook afbeeldingen kunt toevoegen. Makkelijk te maken en snelle levering voor een nette prijs. Enige verbetering bij het ontwerpen zou kunnen zijn: het is even puzzelen hoe je twee regels wat dichter op elkaar krijgt. Je doet dit al snel in 1 tekstveld met een enter, maar dan staan de regels te ver uit elkaar. Na even puzzelen bleek dit met twee tekstvelden wel te kunnen. Dit is een beetje lastig in te voeren.

Prachtig en snelle levering

Snel besteld en geleverd. Ziet er mooi uit.

Was helemaal prima

Prachtig bord mogen ontvangen!

Bestelling via bol.com ging makkelijk. Via de link die volgde was het op de telefoon even een klein beetje puzzelen hoe de namen moesten staan, maar het resultaat is super gaaf geworden!

Ik moet zeggen mooi naambordje goede kwaliteit en snel geleverd dus mocht ik weer een nieuwe nodig hebben dan weet ik jullie te vinden

Goed en snel

Had in avond ontwerp gemaakt Volgende ochtend al bericht dat Verstuurd was Mooi snel In nadeel wel dat gaatjes voor vastzetten nog niet in naambordje zitten. Aan andere kant als hij gelijmd zou worden zijn ze ook niet nodig

Vlotte en perfecte service

perfect

Prima levering en snel.

Prima kwaliteit en snelle levering

gewoon goed

Je krijgt wat je besteld en snelle levering. Dus geen aanmerkingen, is dus gewoon goed zoals het hoort.

Supersnelle service

Zie hierboven

Naambordje precies zoals wij bedacht hebben.

Wij zij zeer tevreden van de snelle service en levering. Het naam bordje is precies uitgevoerd zoals wij bedacht hebben.

Helemaal tevreden

Heb voor mijn voordeur het perfecte naambordje gevonden, snel geleverd, duidelijke handleiding. Helemaal blij mee.

Mooi bord, maar niet uitgelijnd

Na aanleiding van de review die ik initieel plaatste heeft naambordjevoordeur contact met mijn opgenomen en kostenloos een nieuw naambordje opstuurd. Deze was wel netjes uitgelijnd. Dankjewel voor de goede en snelle service. --- Initiele review met cijfer 5 Het naambordje ziet er mooi uit, maar ondanks dat ik een opmerking had toegevoegd is het niet netjes uitgelijnd.

Beste Rob, Ik zie het inderdaad. Als je naar [email protected] de foto kan sturen maken we deze opnieuw voor je. Ik zie je email graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Mooi, snel en praktisch.

Ruime keuze uit verschillende lettertypes, eventuele versieringen. Snelle levering. Ziet er mooi uit. En vooral praktisch.

Prachtig naambordje

Mooi naambordje, gemakkelijk te ontwerpen via de website. En supersnel in huis.

Zeer o.k.

Uitstekende dienstverlening. Woensdag besteld , vrijdag geleverd.

top

voor het eerst iets besteld duidelijke site en super snelle levering

snel en volgens verwachting

Niets op aan te merken. Makkelijk te kiezen, bestellen en wordt snel geleverd.

Mooie kwaliteit

Fijne, duidelijke en overzichtelijke website. Kwaliteit / prijs verhouding is goed. Snelle levering van het product.

Mooie kwaliteit

Het naambordje wat ik heb besteld was van een mooie kwaliteit en wat voor ons nog belangrijker was het was super snel in huis. Onze zoon en schoondochter hebben hun huis gekocht en dit was ons cadeautje voor het verkrijgen van de sleutel.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.