snel en goed.

Goed product en vlot geleverd.

Een goede ervaring met een snelle service.

Ik moest even ontdekken hoe ik het ontwerp moest maken. Even gebeld met de leverancier die goed te bereiken is. Eenmaal ontdekt was het bestellen zo klaar en snel geleverd met een prachtig resultaat. Deze leverancier is een aanrader.

Makkelijk zelf te maken via de site en mooi resultaat!

Het is een mooi eindresultaat geworden!

Mooi bordje Jammer dat hij niet op tijd werd bezorgd.

Super mooi geworden

Heel blij mee! Snelle service

Mooi product, snelle levering!

Makkelijk zelf vormgeven van tekst op de website, snelle correcte afhandeling en binnen 2 dagen in huis. Top!

Mooi

Mooie lettertype, alleen jammer dat er geen beschrijving erbij was hoe op te plakken, waardoor dit niet goed is gegaan

Teleurgesteld

Naamplaatje nog steeds niet gearriveerd!

Beste Jacqueline, Bedankt voor je bericht. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan ga ik het voor je uitzoeken en krijg je een reactie. Ik zie je mailtje graag. Fijne avond. Tom

Het duurde een poos maar uiteindelijk is het eindresultaat wel mooi.

Eerst kon ik het naambordje niet bestellen waarvoor ik contact opnam. Me liet mij weten dat er fout in de bestelnummer zat. Dat hebben jullie dan aangepast zodat ik wel de bestelling kon doen. Er stond bij dat de bestelling de dag erna zou worden geleverd maar dit was niet het geval. Uiteindelijk na enkele mails heb ik het naamkaartje uiteindelijk3 weken later wel ontvangen. Het resultaat van het naamkaartje is wel mooi.

Beste Geertrui, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je mij naar [email protected] je order nummer kunnen sturen dan zoek ik graag uit waardoor het te laat geleverd is. Ik zie graag je reactie tegemoet. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet. Tom

Mooi geregeld

Leuke tool om het naambordje te maken, lettertype, hoogte en breedte, enz Afgeleverde product zag er mooi verzorgt uit, net zoals besteld was.

Goede prijs prestatie verhouding

Exact wat ik bestelde, vlotte levering en kwaliteit is zoals ik mij voorstelde vanaf beeld

Zat niets bij hoe je tewerk moet gaan Niet tevreden

Niet tevreden gelieve uitleg bij te zetten hoe je moet te werk gaan en dat het alleen gaat op gladde opvalkte

Beste Anita, Wat vervelend. Kan je mij naar [email protected] je bestelnr sturen en vertellen wat niet precies goed gaat dan help ik je natuurlijk graag verder. Ik zie je mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Een aanrader !

Prima service. Via de telefoon ook efficient, vriendelijk en snel verder geholpen. Dus nogmaals hartelijk dank voor deze prima service.

Super mooi Enkel 5 dagen wachten en beloofd 2 Maar super tevreden

Topservice!

Mooie bestelmodule met heel veel keus en snelle levering. In het door ons bestelde naambordje zat een kleine productiefout. Na melding per omgaande een vervangend exemplaar ontvangen. Topservice!

Tip Top

alles was tot in de puntjes geregeld en vlot verlopen daarvoor onze dank U wel

Mooi product, hele snelle levering.

Bedankt

Snel en goed!

Prima, snelle levering.

Snelle, correcte service

De 2 deurbordjes zien er keurig uit. Wij zijn heel tevreden.

Ontvangen zoals verwacht.

Genoeg keuze; tekst en indeling eenvoudig zelf aan te passen

Mooi bordje, maar trage levering

Pas na 6 dagen werd mijn bestelling geleverd.

Beste Johan, Bedankt voor je review. Oei dat is natuurlijk erg vervelend. Ik heb even terug gekeken maar wij hebben het wel op tijd verstuurd. Vervelend om te lezen dat PostNL het 6 dagen later past bezorgd. Hopelijk ben je wel blij met het eindresultaat. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet, Tom

Mooie producten

Ideaal dat je het zelf kan ontwerpen en het resultaat is prachtig! Persoonlijk vind ik het jammer dat ik geen bevestiging kreeg, ook niet na een contactverzoek. Omdat ik me afvroeg hierdoor of mijn order en betaling in goede orde ontvangen waren.

Goed opgelost

Wij hadden een bordje besteld en ook volgens ons alles in zwarte letters. Echter bij bezorging blijken de letters rood en blauw te zijn. Heb met hun gebeld en hebben een nieuw bordje ontvangen. Bedankt voor de snelle reactie en prettige afhandeling

Beste Anita, Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je mij naar [email protected] een mail kunnen sturen met een foto dan ga ik het voor je oplossen. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

ik ben niet tevreden.

Via Bol.com heb ik 2 dezelfde naamplaatjes besteld en betaald. Ik heb er maar 1 gekregen en verzoek u mij er nog een te sturen!!

Beste, Bedankt voor uw review. Dat zullen we zeker doen. Als je mij naar [email protected] je ordernummer kan sturen gaan we dit direct regelen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Tom

Echt prachtig! Goede service

Ondanks een technische storing bij het bedrijf snel een heel mooi product geleverd. Overigens ook keurig op de hoogte gehouden van de kleine vertraging.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.