Echt prachtig! Goede service

Ondanks een technische storing bij het bedrijf snel een heel mooi product geleverd. Overigens ook keurig op de hoogte gehouden van de kleine vertraging.

Tot heden niet tevreden

5 dagen geleden besteld maar nog steeds niets ontvangen.

Beste, Wat vervelend dat je het nog niet hebt ontvangen. Kan je mij naar [email protected] een email sturen met je ordernummer dan zoek ik het graag verder voor je uit. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Slecht

Ik krijg de vraag om een beoordeling te schrijven maar heb mijn bestelling nooit ontvangen. Contact opnemen lukt ook niet….

Beste Jessie, Wat vervelend om te lezen. Zou je mij naar [email protected] je ordernummer en/of contact gegevens kunnen sturen dan zoeken wij het graag uit voor je. Ik heb even terug gekeken maar we kunnen geen email van je vinden helaas. Ik zie je mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Snelle levering, product naar verwachting

Alles verliep naar wens. Wat er beter kan? Een ontvangstbevestiging sturen, evt.track & trace en een montagehandleiding meesturen bij de zending. Ook te vinden op de website maar ik vind het persoonlijk handiger als deze ook wordt meegestuurd. Verder ga vooral zo door!

Perfect!

It was way faster than I was expecting and it looks perfect

Mooi naambordje

Naambordje is prima. Bevestigingsset anders dan verwacht. Mogelijk kunnen jullie een afbeelding van de bevestiging op jullie site plaatsen. Verder miste ik een mail na bestelling.

geen fijne website door vastlopen betaalproces

Door het vastlopen van het betaalproces dag later nog een keer geprobeerd. Toen lukte het wel in 1 keer echter 2 dagen later had ik 2 naambordjes in de bus die ik ook allebei betaald heb schijnbaar. Van de eerste keer ook geen mail ontvangen dat het hele bestelproces was afgerond.

Beste Marius, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat je dubbel hebt betaald. Via de email hebben we je al een voorstel gestuurd om dit op te lossen. Ik wens je een fijne jaarwisseling alvast. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle en vriendelijke service

Zelf ontwerpen via de website heel gebruiksvriendelijk. Super snelle levering !

Aanbevelenswaardig

Speciale wensen zijn geen probleem. Ik krijg zomaar het gevoel dat Stultiens mij serieus neemt als klant. Snel en nauwkeurig werd in mijn wensen voorzien.

na 10 dagen nog steeds niets ontvangen

mogelijks gaat het om vergeten bestelling

Beste Luc, Oei dat is vervelend. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan ga ik graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle levering van een naambord met de juiste tekst en binnen 3 werkdagen, kortom prima service.

Prima opaalglas naambord met tekst en kleur zoals is afgesproken. Zeer tevreden over de kwaliteit en levering was snel.

Heel goed!

Heel goed!

Snelle levering, mooie producten!

Voldeed aan verwachting

Snelle levering, zorgvuldig verpakt.

heel mooi !!

Heel mooi gemaakt precies zoals het voorbeeld was! toppie gedaan. Ook heel gemakkelijk om een naambord samen te stellen. Snelle levertijd wat ook heel belangrijk is.

netjes

Snelle levering en ziet er goed uit

Prachtig

Prachtig naambordje van goede kwaliteit. Geeft extra uitstraling aan de voordeur. Helaas werd er geen ophangbevestigingsmateriaal meegestuurd waardoor we eerst naar de bouwmarkt moesten gaan voordat het naambordje opgehangen kon worden.

Prachtig naambordje

Prachtig naambordje

Quinten Matsyslaan 35 5642 JC Eindhoven

085 487 49 10

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.