Prachtig naambordje

Prachtig naambordje van goede kwaliteit. Geeft extra uitstraling aan de voordeur. Helaas werd er geen ophangbevestigingsmateriaal meegestuurd waardoor we eerst naar de bouwmarkt moesten gaan voordat het naambordje opgehangen kon worden.

Vlotte beginning snelle levering

Cadeaubon had ik ook zo in de prullenbak kunnen gooien

Ik had m’n zus en zwager een cadeaubon van €50 gegeven. Zij bestelde een emaille look a like naambordje (volgens de site niet van echt te onderscheiden) gemaakt van plexiglas. Wat ze kregen leek in de verste verte niet op emaille… goedkoop stuk plexiglas met een sticker er achter! Gewoon meuk! Reactie vanuit t bedrijf is dat er bij staat dat t van plexiglas is, ja dat klopt, maar dat t niet van echte emaille te onderscheiden zou zijn klopt niet!

Beste, Wat vervelend om te lezen. Het gaat hier inderdaad om plexiglas wat wordt geprint. De look die het heeft, de kleuren en ornament geeft aan dat het de look heeft van emaille. Als je mij naar [email protected] een mail stuurt zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Uiteindelijk is het belangrijk dat we beiden tevreden zijn dus zie ik je mailtje graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Net bedrijf.

Goede kwaliteit prijs verhoudingsgewijs. Snel en goed verpakt geleverd. Keurig alles gecentraliseerd op verzoek als opmerking. Als je nog mág twijfelen is zeker niet nodig ze maken waar wat ze beloven.

Mooi naambordje, keurige verzending

Enig minpuntje is dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen. Daarom toch maar gaan bellen of het goed was gegaan. Was inderdaad goed gegaan maar kennelijk is er een probleem met mailings van hotmail en live. Als het bedrag wel wordt afgeschreven en er staat geen bevestiging tegenover word je toch een beetje zenuwachtig. Verder alles prima.

Mooi naambordje en snelle levering

Wij zijn tevreden met onze bestelling! Erg vlotte levering. De bestelling is precies zoals verwacht

Super mooi plaatsje

Super mooi plaatsje Gelijk wij het wouden

schitterend

hardstikke mooi

Goede service, snelle levering!

Naambordje zeer snel geleverd. Bleek bij bezorging kapot te zijn, direct een nieuwe opgestuurd gekregen!

De bestelling was prima in orde en snelle levering.

Heel mooi naambord.

Heel mooi naambord. Bevestigingsmateriaal kan beter. Ook zou het fijn zijn als er instructies bij zouden zitten hoe het te bevestigen. Dit bord ging nog wel, maar de vorige heb ik beschadigd, omdat ik geen idee had hoe dat bevestigingsmateriaal erop moest. De persoon die het bord heeft geprint, heeft kleine veranderingen gedaan, die erg goed uit zijn gepakt. Dank daarvoor.

Het bordje wat ik besteld heb was binnen 2 dagen binnen was precies zoals ik hem gemaakt had. Heel erg naar wens

Net zoals ik het me had voorgesteld

Goede service!

Uiteindelijk goed...

Niet op elk apparaat is de website goed te bedienen. Uiteindelijk kreeg ik het op een echte computer voor elkaar. Dus niet op telefoon, tablet of laptop.

Goede en snelle levering. Mooi naambordje.

Je kunt heel veel verschillende naambordjes bestellen in alle soorten en maten.

Snel en correct geleverd

slechte communicatie via mail

Bordje is super, zijn mijn ouders erg blij mee. Na bestelling, geen mail gehad van bevestiging, geen factuur ontvangen. Enkel een mail voor de verzending. Hier kan beter op gelet worden om dit te versturen

Uitstekend !

Mooi product - goede afwerking - kunststof niet van RVS te onderscheiden - goede service - perfect eindproduct !

Blij mee

Voor elk wat wils Je kunt je naambordje helemaal naar eigen wens ontwerpen We kregen het al binnen een dag geleverd en het ziet er prachtig uit

TOP

Op zondag besteld en dinsdag al in de bus gekregen top top top

VOLGENDE DAG BEZORGD????

Ik heb een naambordje besteld als cadeautje, ruim op tijd, het zou de volgende dag bezorgd worden. Nu, 4 dagen later heb ik nog steeds niks ontvangen, maar het kan natuurlijk ook aan Post nl liggen ...Mijn idee is ,,geen beloftes maken die je niet na kunt komen,,

Beste Angele, Wat vervelend dat je het nog niet hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat het nog niet geleverd is door een fout in het sorteercentrum bij PostNL. Helaas is dit een stukje overmacht. Hopelijk ga je het alsnog snel ontvangen zodat je het cadeautje nog op tijd kan gaan geven. Met vriendelijke groet, Tom

Mooie naambordjes voor een mooie prijs!

Vrij eenvoudig te bestellen, mooie afwerking.

Prachtig naambordje

Zeer goede service en heel snelle levering

Teleurstellend

Bordje besteld met emaille look. Bij de omschrijving staat "bijna niet van echt te onderscheiden ". Helaas lijkt het in de verste verte niet op emaille.

Beste, Het is de look die het emaille maakt. We communiceren dat het om kunststof gaat maar het beeld zegt dat het op emaille look. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag. Met vriendelijke groet, Team naambordjevoordeur.nl

Super snel en correct geleverd

Eenvoudig samenstellen van je persoonlijke naambordje, keurig compleet afgeleverd en binnen de beloofde tijd.

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 487 49 10

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.