Ben zeer tevreden van de bestelling

De beloofde levering voor 15 uur morgen geleverd is niet correct

Bestelling geplaatst op dinsdag wel na 15 uur maar opvzondag nog altijd niets ontvangen

alles ok

Je vraagt naar beoordeling en ik weet nog niet wanneer er geleverd zal worden.

Bestelling is vlot verlopen. Leveringsdatum is nog onbekend.

Alles was goed verlopen

Prima prijs-kwaliteit

Eenvoudig besteld & snel geleverd!

Snelle levering.

Snelle levering van het product dat volledig aan de verwachtingen voldoet. De naamplaat is van een zeer goede kwaliteit.

Zeer mooi ~ prijzig

Zeer prachtig bordje Vind het wel prijzig Snelle verwerking en levering Handige site

Snelle correcte levering zelf in coronacrisis

Goede en snelle levering

Product was zoals omschreven. Goed ingepakt! Alle toebehoren waren er ook bij. Jammer van het mini-mini kuiltje in de plaat.

Snelle levering, goede uitvoering

Snelle levering, goede uitvoering

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.