Alles zoals gevraagd

Plaat aangemaakt , door gemaild met de vraag of het voor kerst ging , twee dagen later stak het in de bus , exact zoals gevraagd .

Zeer snelle levering en mooi resultaat

Het resultaat is precies zoals het op de laptop eruit zag. En de levertijd was zeker ok.

Bent super tevreden

Heel mooi naambordje mogen ontvangen

Geweldige service!

Een naambordje ontworpen voor de praktijk van onze dochter. Precies gemaakt zoals ontworpen. Goede materialen en bevestigingsmaterialen. Een echte aanrader!! Zondag ontworpen en maandag bezorgd in België.

Goed ontvangen!

Goed, maar ik had de zegellak toch eerder verwacht!

Vlug en correct

We hadden vlug een sticker nodig. Het aanmaken ging gemakkelijk en 2 dagen later zat hij in de bus.

Heel snelle levering en alles prima in orde dus

bestelling nooit ontvangen

Mijn bestelling is nooit toegekomen. Namenenzo heeft hiervoor contact opgenomen met PostNL, maar beide partijen kunnen mij eigenlijk niet verder helpen met als resultaat dat ik twee weken na bestelling noch mijn pakket, noch een terugbetaling heb gehad.

Bevestigingsysteem niet bij product

Ik ben tevreden met het naambordje maar er zijn geen bevestigsystemen bij om het aan de muur te bevestigen, dit moet er toch automatisch bij zitten?

Snelle en correcte service. Levering zoals beloofd.

Naamplaatje ziet eruit zoals ik het wou.

Veel keuze, alle stijlen, snelle levering, TOPPIE

Perfect verlopen!

Een heel goede ervaring!

Tip, zou interessant zijn om meer variatie in materialen en achtergronden te kunnen kiezen. Zelf meer mogelijkheden kunnen opmaken Vg Hilde

Heel tevreden over mijn ankoop

Heel tevreden over mijn ankoop

Geen reactie

Ik krijg totaal geen reactie op mijn mails. Ik vraag me af waar mijn levering blijft maar ik krijg nergens gehoor......ik zet bij aanbeveling ja omdat ik nog steeds hoop een mooi product te mogen ontvangen

Vlotte service. Goeie kwaliteit. Makkelijk te installeren

In orde!

Zeer goede print van de postbuslabel. Alleen jammer dat we de kleur van de achtergrond niet mogen veranderen. Het is altijd standaard wit.

makkelijk en snel

zeer gebruiksvriendelijk om zelf te ontwerpen snel geleverd niet duur

Niet goed

Mijn bestelling Nog Niet gekregen

Het is lang wachten

Heb nog steeds niets ontvangen . De beloofde leveringstermijn is niet nageleefd.

Binnen 24u ????

Ik had nog 3u over om een bestelling te plaatsen om het binnen 24u te ontvangen. We zijn nu al 2d gepasseerd. Vind het niet erg , maar tis een valse belofte. Grtn

Mocht nog niets ontvangen !!!

Niets ontvangen

Mondmaskers vallen groot uit.

De bedrukking is heel mooi geslaagd, maar het mondmasker valt veel te groot uit, waardoor ik het niet kan gebruiken. Jammer...

Vlotte afwerking

Zeer kort na mijn bestelling vond ik mijn order al in mijn brievenbus.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.