Tevreden leveren zoals ze zeggen

Snelle en correcte levering. Product net zoals gewenst.

super snel

nog al vrij rap in de brievenbus Thanks super leuk en mooie kleuren

Tekst staat niet uitgelijnd op het bord

De uitlijn toetsen in het programma werken niet. Ik heb de tekst zo perfect mogelijk uitgelijnd zonder hulp van de toetsen die niet werken. In stap 5 wordt geschreven dat alles nog perfect uitgelijnd word door uw vakmensen. Tekst staat niet uitgelijnd op het bord. Toch wel jammer.

mooie produkten

mooie produkten , snelle levering

geleverd maar in de bus zonder aan te bellen

ik heb de levering in goede orde ontvangen, helaas ik had een sticker gekocht maar de letters bleven steken ... daarenboven was het pakket wel geleverd maar in de bus... voor de rest picobello, dank je

Mooi

Zeer mooi puzzel en zeer snelle service.

Zeer correct en stipt

Snelle levering en mooi product

Ik bestelde een huisnummer/naamplaatje bij namenenzo. Enkele dagen later ontving ik dit al in mijn bus. Een mooi product en een zeer goede prijs. Enige minpuntje is dat de zwarte opdruk op het metalen plaatje niet heel goed leesbaar is als de zon fel schijnt, maar dat probleem zou er zeker niet zijn met een zwart of wit plaatje. Zeker een aanrader voor wie een goedkoop, mooi huisnummer wil.

top product

snell levering duidelijk beschrijving en keuze hoe je personaliseert :)

Mooi en snel

Mijn bestelling was precies zoals aangegeven en werd binnen enkele werkdagen geleverd. Prima service!

Dramatisch

Bestelling nooit gekregen en geen reactive op mails...Dit krijgt vervolg.

Ben zeer tevreden van de bestelling

De beloofde levering voor 15 uur morgen geleverd is niet correct

Bestelling geplaatst op dinsdag wel na 15 uur maar opvzondag nog altijd niets ontvangen

alles ok

Je vraagt naar beoordeling en ik weet nog niet wanneer er geleverd zal worden.

Bestelling is vlot verlopen. Leveringsdatum is nog onbekend.

Alles was goed verlopen

Prima prijs-kwaliteit

Eenvoudig besteld & snel geleverd!

Snelle levering.

Snelle levering van het product dat volledig aan de verwachtingen voldoet. De naamplaat is van een zeer goede kwaliteit.

Zeer mooi ~ prijzig

Zeer prachtig bordje Vind het wel prijzig Snelle verwerking en levering Handige site

Snelle correcte levering zelf in coronacrisis

Goede en snelle levering

Product was zoals omschreven. Goed ingepakt! Alle toebehoren waren er ook bij. Jammer van het mini-mini kuiltje in de plaat.

Snelle levering, goede uitvoering

Snelle levering, goede uitvoering

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.