Ziet er netjes en schoon uit, alle voorzieningen zijn aanwezig. Echt een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg mooie en nette locatie

Erg mooie en nette locatie met alles er op en er aan.

Goede ervaring in reserveren

Ik heb nog nooit problemen gehad bij een reservering. Alles ging snel en vlot. Op locatie bij de Room kan het zijn dat er eens een keer een fohn ontbreek of dat er helemaal geen shampoo of iets anders er niet is. Maar wij zijn zeer tevreden

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig!! Hele mooie kamer met alles erop en eraan.

Warm ontvangst en rondleiding. De kamer overtrof mijn verwachting. Sfeervolle ruimte met tot faciliteiten.

Goeie gastheren

Goeiegastheer Goeie uitleg ziet goed schoon uit en netjes .

Alle verwachtingen overtroffen

Wat een ervaring was dit. De spanning vooraf, de aankomst bij de locatie en uit eindelijk de kamer. Alles klopt. De temperatuur, de muziek, het licht. Helemaal geweldig. Hygiene en privacy zijn voor ons erg belangrijk, wat is dat hier goed geregeld. We hebben erg genoten van ons verblijf, dit is meer dan de moeite waard en ook zeker voor herhaling vatbaar. Van ons de volle 10 punten. Nogmaals bedankt en tot de volgende.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bij aankomst super ontvangen, netjes uitgelegd. Locatie was zeer schoon Vriendelijk. Ga er zeker nog vaak naar toe.

mooi,schoon, discreet

nvt

Super fijne ervaring

Heerlijk een avondje genoten met mijn vriend Goed ontvangst en uitleg door hele aardige mensen. Alles was schoon en aanwezig. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug

Uitstekende keuzen.

Bij binnenkomst stonden er twee lieftallige dames op ons te wachten. Doordat de wegen opengebroken waren waren we iets later. Wat een klante service dat we de tijd erbij kregen. Zij hebben ons netjes naar de sauna ruimte gebracht en even een korte uitleg gegeven. Na even heerlijk ontspannen te hebben konden we ons weer veel ste snel melden. Hier stond de eigenaar wat een vriendelijke man we hadden even een babbel gemaakt over de geschiedenis van het pand en wat hij er in te betekenen had, prachtig. Zeker een aanrader!

Uitermate fijne schone kamer

Onze eerste indruk, maanden geleden, was in 1 woord fantastisch. Wij hebben meerdere kamers bezocht, maar deze is toch wel 1 van de fijnste kamers. Lekker veel privacy, parkeerplek, schoon, alles wat je nodig hebt om heerlijk van elkaar te genieten. Dit luxe kamertje is precies wat je zoekt, als je op secretrooms aan het speuren bent.

Oase van rust

Het was wederom een heerlijk samenzijn in een oase van rust. Deze keer de sauna ontdekt. Waren nog wat vergeten. Keurig opgelost door de gastdame.

prachtig en discreet

Prachtig appartement, netjes, hygiënisch en discreet

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een warmte en klasse huisje.

Alles netjes, schoon, warmtevol. Ook het onthaal en de hartelijkheid van de gastvrouw. Top klasse!

Toplocatie!

Voor de 3e keer geweest, gewoon goed. Schoon, ruim, perfecte douche en privacy is goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles in orde, aardige gastvrouw.

Discrete en nette locatie

Nette locatie met ontvangst door de gastvrouw. Discreet en prma geregeld!

Perfect!

Super genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was weer perfect geregeld, wij blijven hier terugkomen!

Deze locatie is goed, het interieur is schoon, beschaafd en smaakvol, mijn telefoon maakt al automatisch contact met het muzieksysteem. Er is voldoende privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel netjes en schoon. Super vriendelijke personeel. We hebben er heel van genoten

Heerlijk pive

Fijne plek

Prima kamer

Prima kamer

Super. Zeker het ontvangs

We zijn goed ontvangen. De eigenaar snapt discretie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg schoon en heerlijk plekje om even te genieten!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn