Ziet er netjes uit, mag schoner.

Ziet er netjes uit, ook een fijne ruimte. Voor het bad mag er wat meer aandacht besteed worden. Het ruikt niet zo fris, en aan de randen zat een soort zwarte aanslag op.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supernetjes ontvangen, op een hele fijne locatie. De kamer was echt Top. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar. Complimenten van ons beide, en we komen zeker een keer terug.

Romantisch!..

De kamer is warm en nostalgisch ingericht, netjes schoon, prachtig bad met heerlijke koffie, wat willen we nog meer! Dankbaar voor dit prachtige moment..

• Prijs-kwaliteit verhouding

slechte bed vuil ook de badkamer

voor de buitendeur vuil en binnen weken geen stofzuiger gebruikt laag slecht bed bed was een dikke luchtmatras

Prachtige plek

Echt de mooiste privé spa ooit meegemaakt, groot, veel spiegels, lichtkleur te bepalen… alles klopt

Zeer mooi appartement

Alles klopte zoals in de beschrijving staat

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuk ontvangen prima kamer perfect zoals het moet zijn

Heerlijk!

Rust, rust en nog eens rust. Mooi huisje en goede communicatie met eigenaresse via e-mail. Kom zeker een keer terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super relaxed en zeer geschikt voor 4 personen.

10+ , mooie privé locatie , super lux en schoon! Komen zeker nog een keer terug!

Keurig verblijf

Onvergetelijk

Eerste ervaring met deze boekingservice en ik denk niet dat er snel eentje aan deze locatie gaat kunnen tippen. De gastheer is een absolute topper. Bedankt voor de geweldige zorgen. De locatie laat niets te wensen over wat mij betreft!

Aangenaam en zeer comfortabel

Een gezellige en zeer privé plek, alles heel schoon, er is koffie en drankjes. Alles is bijna perfect. Het enige vervelende is dat er geen douche is. De eigenaar is erg vriendelijk en beantwoordt gemakkelijk alle vragen.

Fijne nette kamer

Hele mooie nette kamer die je discreet kunt betreden. Van alle gemakken voorzien en waar het, ondanks de warmte buiten, binnen heerlijk vertoeven was. Wij hebben ons prima vermaakt en zullen ook zeker nog eens terugkomen hier.

Alles is in prima orde.

Heel vriendelijk, alles is privé, alles is toegankelijk en begrijpelijk. Alles werd goed uitgelegd in het interieur goede airco in de hitte was geweldig, jacuzzi is heerlijk je kan de graad en verlichting veranderen, ontbijt is erg lekker en gevraagd naar allergieën en rekening mee gehouden bij het serveren van het ontbijt. Slippers, badjas, handdoeken en doucheproducten hoef je niet allemaal ter plaatse mee te nemen. Voor vragen kun je gemakkelijk contact opnemen met de eigenaar. In het huis is alles schoon, er is ook een machine met koffie, thee en natuurlijk snoep. We waren iets later, we werden telefonisch gewaarschuwd. Als je te laat bent is het belangrijkste om te bellen en vooraf in te checken.

Bijzondere ervaring!

We werden op spontane manier ontvangen en kregen de ruimte om alles uit te proberen, helaas hadden we maar 3 uur...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk huisje in prachtige omgeving

Wij komen hier al sind enkele jaren regelmatig terug. Het is een heerlijke plek om te vertoeven. Je wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Fantastische locatie

Wat een heerlijke plek om te genieten, alles was zoals omschreven, eigenlijk nog veel beter. Ik kom hier zeker weer terug met mijn heerlijke SF !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben inmiddels ervaring met meerdere kamers, maar deze is tot nu toe favoriet! Heerlijk bubbelbad, lekker zacht bed en fijne douche! Alles netjes en schoon! Een dikke aanrader dus! Wel hadden we het gevoel dat er iets gedaan moet worden met de akoestiek omdat we het gevoel hadden dat iedereen kon meegenieten bij het maken van ‘ongepaste’ geluiden! Maar we komen zeker terug en dan gaan we voor de gouden kamer!

Gezellige en schone kamer

Alles aanwezig en prima prijs / kwaliteit verhouding.

Mooi ruim appartement

Beetje gek naar binnen lopen, maar eenmaal daar is het perfect geregeld. Super geschikt voor het doel waarvoor wij het wilden gebruiken. Het bed is bestaat gelukkig niet uit te matrassen dus je kunt lekker te keer gaan met zijn tweeën. Na afloop even de douche gebruikt die was ook gewoon goed. Dus fris en fruitig weer huiswaarts.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Afgesloten van de buitenwereld heerlijk genieten!

Prettige ontvangst, spontane vriendelijke gastvrouw! Voor mijn partner was dit een verrassing en overdonderd, wat precies de bedoeling was. De ruimte is met stijl en luxe ingericht. Schoon en alles is aanwezig. Heerlijke qualitytime beleefd in een fijne sfeer.

Fijne locatie

Mooie en erg fijne locatie. Volop privacy

Absolute topper!!

Waar moet ik beginnen? Een dikke 10 voor alles!! Alles maar dan ook alles was top, de hygiëne, de voorzieningen, alles was van zeer hoge kwaliteit.

Super mooie kamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische locatie met veel privacy

Een vriendelijke gastvrouw die ons kwam begroeten doordat ik iets vroeger was dan afgesproken, Alles keurig verzorgd en schoon, veel privacy door de hoge heg en mooie locatie. Gaan we zeker vaker boeken. JP

Atoomweg 12

1627LE Hoorn