Alles aanwezig voor fijne tijd

Deze locatie heeft alles, een fijn bad, ruime sauna en dubbele (regen)douche. Handdoeken, badjas bij de prijs in is fijn. Ook fijn dat je je eigen consumpties mag meenemen, en dat je koffie/thee/water/fris gewoon kan pakken. Ben niet zo'n fan van een onopgemaakt, glad bed, aan de andere kant is het wel zo hygienisch. Alleen het putje van de douche stroomde over, maar verder alles tip top en voor herhaling vatbaar!

Mooie kamer

We zijn hier al vaker geweest. Net ontvangst en mooie kamers met heerlijke faciliteiten. Een extra handdoek zou wel wenselijk zijn. Enig minpuntje dit keer: bouwvakkers op het dak en mensen op de gang. Gaf een iets minder discreet gevoel. Desondanks komen we zeker terug!

Perfecte locatie!

Perfecte locatie, mooie ruime kamer met goede faciliteiten, schoon en discreet. Echt heerlijk! We zijn hier al regelmatig geweest, zowel met z'n 2'en als 3'en. En we komen zeker vaker!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer discreet en mooi plek

Zeer discreet en mooi plek en sfeer

Fantastische, superluxe schone spa

Wat een fantastische secret room sauna jacuzzi stoomcabine, echt een heerlijke relax plek om je terug te trekken en te genieten. Alles zeer luxe en geeft he een wauw gevoel!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne kamer om even ongestoord samen te kunnen zijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Appartement is helemaal top!

Hele vriendelijke (online) hostess, appartement is heel schoon en goede faciliteiten.

Superleuke locatie

Goed verzorgd

Het verblijf was goed en verzorgd

Teleurstelling

Geboekt kamer was niet dezelfde dus een min punt! Bedden lakens waren vies met blauwe vlekken!! !! Dus nooit meer....

Geweldig verblijf

Alles goed geregeld alles werk goed erg fijn om hier te genieten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ruimte waar geluid maken geen issue is.

Op deze locatie is vanalles mogelijk. Gastheer denkt met je mee. Je kunt er ook verblijven met meerdere stellen. (Er worden dan eventueel extra matrassen en beddengoed geregeld) Geluid maken is geen probleem. Ook harde muziek is mogelijk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super ervaring! Het was voor ons de eerste keer hier. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een korte rondleiding over het gebruik van de faciliteiten. Al met al een top aantal uurtjes gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Redelijk

Het is niet al te duur maar jammer dat er dan van alles beloofd wordt. De sauna en de stoomcabine werkten niet en er hangt ook een rioollucht. Dat is achteraf allemaal bekend als je het meldt. Maar goed, als je voornamelijk voor de jacuzzi komt dan is het in orde en verder wel netjes schoon.

Super prive precies zoals de foto's

Super prive precies zoals de foto's

Eenvoudig, niet schoonruikende kamer

Bij binnenkomst zit er iemand achter de receptie. Oud pand met karakteristieke details. Kamer zelf heeft tv, geen koelkastje. Bed is vrij klein, zeer laag en niet van goede kwaliteit. Kamer rook bij binnenkomst muf. Kan wel een raam open. Absoluut geen sfeervolle kamer.

Mooie faciliteiten

Kamer is wel krap. Maar met 2 personen goed te doen. Aanrader: neem eigen handdoek mee. Je krijgt 1 per persoon. Is weinig als je in jacuzzi en sauna gaat.

Netjes en discreet

Wat een geweldige ruimte

Wat is dit een prachtige locatie, lieve gastvrouw en heer. We werden hartelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegd. 4 uur lang heerlijk kunnen ontspannen. Komen zeker nog een keer terug.

Fijne comfortabele kamer

Ik huurde de suite voor een fijne middag met mijn vriendje. In de regen werkt het kastje met de code niet, maar na even bellen werd de deur op afstand open gemaakt. De kamer is fijn, niet te licht, niet te donker, muziekje aan, bubbels staan koud. Ondanks dat hier vermoedelijk iedereen voor dezelfde reden komt doet het gemoedelijk aan, ik voelde me er meteen op mijn gemak. Kan ook door vriendje komen natuurlijk. Bad is fijn, bed prima, kamer schoon, alles is aanwezig voor fijne uren samen.

Onwijs fijne plek

Schoon, goede sfeer

Schoon Goede sfeer Makkelijk parkeren Alles top

Wel oké

Er zijn mooiere plekken om te bezoeken. Het bedje wat er staat is waardeloos, dat mag echt comfortabeler. Voor de rest wel ok.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een complete buitenlucht spa ervaring

Een complete buitenlucht spa ervaring met een mooie setting buiten, uitzicht en fijne gezellige sfeer. Wij gaan er zeker nog eens naar toe! Prijs/kwaliteit valt iets tegen, maar zeker een mooie ervaring. De 3 uurtjes zijn voorbij gevlogen! Wij hadden er nog minstens 3 willen vertoeven.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn