Alles goed in orde. Koffie, schoon, gezellig,

Altujd netjes, schoon, koffie aanwezig. Goede bereikbaarheid, genoeg privacy,

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super attente verhuurder met aandacht voor klanten! Dit is zeker een aanrader!! Zeker interessant!! En keertje opnieuw doen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke privé wellness, prachtig!

Samen genoten van n ontspannen middag in deze prachtige wellness! Vriendelijke ontvangst, en enorm vrrrast door de andere wereld waarin we terecht kwamen. Op n industrieterrein verwacht je niet zo’n oase! We komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie met goede voorzieningen en hygiëne

Mooie locatie om met een leuke meid maar toe te gaan. Zeker genoten hier en alle mogekijkheden om je uit te leven. :)

Veel privacy

Heerlijke ruimte

Plezierig professioneel ontvangst door gastheer, De ruimte voelt groter als op de foto's en bied alles wat je zoekt voor een paar fijne uurtjes. Sfeervol en aan alles is gedacht. muziek, verlichting ect Schoon, fris en compleet!

Prima verblijf

Prima verblijf gehad, vriendelijk ontvangen en kamer was prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker genieten in een heerlijk ruimte

Met een infrarood sauna en een bubbelbad tot je beschikking en een riant bed en gezellige zit is het een perfecte plek om even tot rust te komen en te genieten.

super ervaring,

hele mooie locatie, schoon heerlijke sauna.

Veel ruimte netjes schoon

Veel ruimte mooi groot bed alles netjes schoon , alleen jammer weinig handdoeken in de badkamer, verder was alles top hoot

Netjes, fijne ruimte!

Een mooie en fijne ruimte, alles netjes schoon. Complete keuken. ( mss nog een groot broodmes toevoegen?) Handig dat je zelf kon inchecken met de aanwijzingen van beheerder.

mooie locatie, leuke kamer

Wat een geweldige room

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf . Wat een geweldig mooie inrichting alles tip top in orde . Heerlijk bed . Geweldige sauna . En een heerlijke jacuzzi. We komen zeer zeker terug

Heerlijk ontspannen

Netjes ontvangen Duidelijke uitleg Goede hygiëne Heerlijk verblijf! Ik ga hier vaker heen.

Geweldige locatie!

Super strakke en mooie room. Van alle gemakken voorzien, en super schoon. Ik ga er zeker nog eens terug komen. Datum verblijf: 10-07-2024

Lekkere rustige locatie

Heerlijke rustige locatie en mooie omgeving!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig genoten van de stilte

Rustige omgeving, privé ingang, jammer dat je eerst het gebouw in moet om je sleutels te halen, maar verder vriendelijk personeel en alles netjes en schoon.

Prima, veel privacy

Gezellige ruimte op mooie, rustige plek

Een prima plekje

Een fijn plekje om samen te komen. Een aardige gastvrouw waar je makkelijk mee kan overleggen. Veel privacy. Wij komen hier vaker.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende, sfeervolle en discrete locatie

Drie uur heerlijk genoten van elkaar in een prachtige kamer. Sfeervol ingericht en verlicht. Flesje bubbels stond al klaar. Gastheer is discreet en de locatie ligt in een rustig gebied waardoor privacy prima is. Enige verbeterpuntje zou zijn het neerzetten van een bluetooth speaker voor wat muziek tijdens het verblijf. Los hiervan een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Viel enorm tegen voor de prijs

Op bijna alle wezenlijke aspecten viel deze faciliteit tegen. Alleen de sauna ruimte was OK.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een heerlijke beleving.

Het is echt leuk om er een paar uurtjes ongestoord van je geliefde te genieten. Nu geen gebruik gemaakt van de sauna, maar dat gaat de volgende keer wel gebeuren. We komen zeker nog eens.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettige gezellige schone kamer en badkamer

Fijne ruimte, mooie badkamer met 2-persoons bubbelbad. Twee flesjes koud water en een klein flesje mousserende wijn stonden voor ons klaar, evenals thee en koffie. Mijn partner en ik hebben hier heerlijke uren doorgebracht, zeker voor herhaling vatbaar.

een belevenis

erg vriendelijk en een prachtige locatie. Zuiver en schoon

Prima verblijf.

Prima, beetje koude vloer alleen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn