Fantastisch mooi

Veel Privacy

Fantastisch!

Het was een zeer speciale ervaring hele lieve gastvrouw en aller belangrijkste het was zeer schoon

GEWELDIG!

Knus, intiem en toch persoonlijk. Was helemaal weg vd locatie. We hebben echt n heerlijk plekje gevonden! Komen zeker nog weer.

Lekker rustig. Prima kamer

Hier al vaker geweest. Toen was het buiten wat drukker. Nu lekker rustig. Kamer weer prima. Fijn bed, douche ruim genoeg en ook het bad was erg fijn. Enig minpuntje misschien, dat je door huis heen moet, naar de kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles naar wens! Heerlijk verblijf gehad

Op de man na die verkeerd aan de deur avond te rammelen haha...niet jullie fout by the way Komen graag terug terug

Prima en knus plekje

Met een keurige email werd uitgelegd hoe we de BenB komen betreden, zonder dat iemand ons opwachtte. Nette kamer met badkamer met douche. Klein keukentje wat koffie en thee ruim voorradig is.

Lekker relaxed

Mooie kamer, schoon, alles aanwezig. Leuk de ogen aan heb en plafond, lekkere jaccuzzi. Het enige nadeel is dat je op enige afstand moet parkeren. Misschien toch handig om 2-4 parkeerplaatsen bij het pand te claimen. Verdr een aanrader.

Mooie en schone kamer

Lekker groot bad en gezellige inrichting! Zeker een aanrader!!

Amazing spa!

The hostess was very professional, she explained everything well. The jaccuzi was adjustable in temperature, as was the sauna. The lighting, the ability to use the screens for private use (music, netflix).. perfect. I just missed a pool to cool down in, wich is a personal preference.

Matig

Plek zelf is leuk en mooi, echter niet goed schoon bij aankomst en konden nergens een handdoek vinden. Werd ook niet aangegeven dat je deze zelf mee moest nemen. Bij het aanbellen om te vragen voor een handdoek of drankje werd niet op gereageerd. Toen ik naar buiten liep leek het alsof iedereen weg was. Uiteindelijk zelf maar 2 drankjes gepakt. Ook bij het uitchecken was niemand aanwezig, dus we zijn gewoon vertrokken toen ons tijd om was. Bijzondere ervaring, nogmaals wel leuke plek om even paar uurtjes bij te komen/uit te rusten, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Een geweldige ervaring

Heerlijk genoten van de kamer Was heel leuk ingericht en alles perfect schoon Alles was klaar en konden meteen gebruik maken van alles faciliteiten We komen zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik hield van de plaats, zeer schoon en netjes, de service was geweldig, een zeer goede plek om tijd door te brengen met je partner of vrienden

Top ervaring

Schoon, netjes en mooie faciliteiten. Gratis parkeren en vriendelijk ontvangen. Helemaal niets aan te merken en alleen maar complimenten.

In EEN woord geweldig!

Dit is pas waar voor je geld! Alle voorzieningen om heerlijk te relaxen en alles even goed verzorgd en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes, discreet, alles werkt, ontspannen

Een mooie eerste ervaring met een kamer zo privé. Erg leuk om af en toe te doen. Alles is aanwezig, zeer schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De parkeerplaats biedt veel privacy. De kamer (appartement) was erg schoon

Heerlijke middag

Een prima verblijf, voorzien van luxe en comfort! Vriendelijke ontvangst, korte uitleg, schone kamer en alles was voorbereid op onze komst.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We zijn hier al vaker geweest, echt een prachtige locatie, fijne privacy, keurig netjes en hygiënisch. Echt een aanrader voor uren samen met je lief.

mooi en gezellig

Het is een mooie en gezellige en schonen plek om een leuke tijd te hebben. ga deze locatie zeker weer bezoeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De kamer was ruim en mooi opgezet. Een heerlijke ontspannen sfeer.

Gastvrijheid en uitermate privé

Bij aankomst altijd even een praatje met de zeer vriendelijke gastvrouw. Wederom hebben we weer een heerlijk dagje kunnen genieten van de afgelegen accommodatie. Volgend bezoek wordt snel gepland

Echt fantastisch!

Zo veel waar voor je geld...grote ruimte, veel verschillende sauna's, goed bereikbaar...wij komen zeker terug!

Super netjes Alles was gewoon top..!! En super vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Discreet, netjes en goed voor elkaar.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn