Fantastische

Mooie locatie, mooie en schoon appartement!

Mooie nette schone kamer

Erg nette kamer, klein maar alles wat nodig is is aanwezig in luxe uitvoering. Ziet er er ook allemaal schoon en netjes uit! Erg leuk plekje.!

Fijne rustige plek

Erg fijne rustige plek. Goed parkeren. Goed meubilair en douche. Goede prijs ook. Verbeterpuntjes servies niet heel schoon en koffie niet zo lekker.

Zeer mooie kamer

Heel discreet ontvangen en geen vragen, parkeren met zelfs laadpaal.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een geweldige kamer is dit. Super schoon, fris en alles tip top in orde. Alles wordt goed uitgelegd door Hans en Gerda. Wij komen hier zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supper leuke avond met me partner gehad alles goed verzorgd

Goed ontvangen duidelijk vriendelijk komen zekker keertje weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

geweldige plek, perfecte communicatie goed bereikbar

het reserveren ging makkelijk ook de communicatie op het afgesproken tijdstip verliep vlekkeloos. Mooie ruimte, misschien is de veel "apparatuur", maar door te verdelen over de beschikbare ruimte prima te doen. Attributen prima, misschien nog wat touw erbij.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettig ontvangen, knus en intieme sfeer

Nette en duidelijke communicatie. Locatie was netjes schoon en verzorgt met een romantische sfeer. Samen even weg van huis en kinderen een heerlijke intieme avond gehad

Keurig en netjes verblijf

Prima privacy locatie

Secret room onwaardig

Ruimte stonk naar vocht en het water van de jacuzzi kwam via de wasbak omhoog. Er was geen zitje buiten. Er stond een vieze prullenbak vol met vliegjes die door de hele ruimte vlogen. De beheerders zijn verder heel vriendelijk maar dit kan beter.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke privekamer in een mooie omgeving, alleen de faciliteiten mogen beter.

Leuke plek met voldoende privacy. Alleen mogen de faciliteiten wat beter. Een tweepersoonsbed ipv 2 matrassen. Wat meer koffie/ thee. Je miste ook een dekbed of iets. Misschien is de prijs er ook naar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie met lekkere tuin.

Het enige minpunt is dat parkeren een drama is. Er staat altijd wel iets in de weg, erg jammer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gezellig, knus, netjes en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijke plek om even te onthaasten

Veel privacy en omgeving straalt rust uit. De boshut is van alle gemakken voorzien. Alles netjes en schoon. Daar houden wij wel van. Handdoeken zijn er ruim voldoende. Een heerlijke speelzolder. De foto’s en omschrijving kloppen helemaal! En wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Nette gezellige kamer!

Heerlijk bed met lekker veel kussens! Een extra handdoek zou op zich wel fijn zijn, maar alles was verder netjes en schoon! Ook heel fijn dat we de tijd een half uur konden verschuiven

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed verzorgd, sfeervol en vriendelijk ontvangst

Wij komen snel weer terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat ene mooie buiten wellness! Een fantastische gastvrouw! En een heerlijke tapas plank!!

Altijd weer geweldig!!

Het blijft een geweldige fijne locatie, heerlijke rustige omgeving, alle privacy en een fantastische badkamer met hele ruime douche en een mega bad waar je heerlijk de ruimte hebt! Het is en blijft voor ons een zeer vertrouwde plek en heel fijn om altijd weer terug te komen en heerlijk te kunnen ontspannen voor een dag!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer, fijn uitzicht, zeer vriendelijke gastvrouw.

Hele fijne ervaring gehad. Fijn contact met de gastvrouw. Mooie nette en schone kamer. Koffie en thee aanwezig. Aangenaam zelfs met de warmte van afgelopen dagen. Ventilator deed zijn week prima. Voor mij een echte aanrader en ik kom hier zeker nog eens weer terug!

Donker

Het was een fijne plek maar zat er nergens een raam in en was er geen buiten…… en dan met warm weer wil je toch ook wel een beetje buiten hebben. Sigaretje roken bijvoorbeeld?

Netjes Discreet Top

Heerlijk

Samen met mijn partner even ontsnapt aan het hectische gezinsleven met twee kinderen. We werden vriendelijk ontvangen en het was allemaal keurig verzorgd en ook erg hygiënisch. Was fijn om even wat quality time met elkaar te hebben in een erg mooie omgeving. Enige nadeel was dat het weer (30 graden) niet helemaal meewerkte, maar daar hebben deze aardige mensen ook geen invloed op.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was supernetjes, gezellig ingericht, schoon, voldoende handdoeken en bij binnenkomst brandden de kaarsjes al. Echt een aanrader.

Top kamer

Kamer is van alle gemakken voorzien. Koelkast met wat te drinken, Speaker waar je je eigen muziek op kan afspelen, Airco, Jacuzzi, sauna, mooie sfeer verlichting, Genoeg handdoeken, Glazen. (Excuses dat we er eentje hebben laten vallen). En het belangrijkste totale privacy. 2x nú geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

Sfeervolle plek

Gegeven het mooie weer was het terras sfeervol aangekleed en binnen was de temperatuur zeer aangenaam. Blij dat wij weer enige tijd mochten verblijven! Graag tot e volgende keer!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn