Voelde ons welkom

Nina is een superhost die heel eerlijk is als het gaat om geld. De centrale plek in Amsterdam is ook top. Aanrader!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is hier altijd erg netjes en schoon

Wij komen zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super netjes en uitstekend geregeld

Lekker warm water en netjes schoon , goed verblijf gehad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne accommodatie: schoon, gezellig, comfortabel en veel privacy. Snel reactie via Whatsapp.

Heel prettig

Heel prettig

Geweldige accommodatie

Prachtige accommodatie met alle faciliteiten bij de hand. We hebben enorm genoten en niet alleen van de accommodatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima ruimte, zeer geschikt voor het doel.

Het is een mooie ruimte die prima bereikbaar is. Entree was goed geregeld je hoeft in principe niemand te zien, wat ook bij vertrek weer zo is. Het parkeren aan straat maakt je echter wel zichtbaar. Heerlijk tweepersoonsbed bed, zonder een grote "vallei" in het midden. Gewoon een aaneengesloten matras waar je alle ruimte hebt. Wat mij betreft heel belangrijk gezien het doel waarvoor wij hier komen. Temperatuur was goed en de privacy was ook geborgd. De badkamer is lekker ruim en voldoende groot om samen er onder te staan. Wij hebben ons prima vermaakt in een kamer die daarvoor heel geschikt is. Waarom dan geen 10? Het parkeren aan straat is gezien de ligging niet optimaal, dat kan iets meer discreet. Als je van iets verder af komt is dat echter geen probleem lijkt mij.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele schone kamers. Zeker een aanrader!!

Fantastisch wederom

Genoten weer bij en van deze leuke locatie

Hele fijne tijd gehad

Mooie privé sauna. Schoon en netjes. Voor handdoeken e.d en bed moet je apart betalen, maar dat staat duidelijk vermeld. Toilet spoelt beetje raar door, maar al met al een heerlijke tijd gehad! Wij komen zeker nog eens terug

Hygiënisch, sfeervol en discreet

Heel mooi afgelegen plekje. Is erg leuk ingericht en je kan zo naar binnen lopen met de instructies.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Je ,,eigen” plekje voor even waar je heerlijk relaxed kunt ontspannen.

Een hele mooie privesauna, gelegen op een rustige plek. Door de gastvrouw heel vriendelijk ontvangen en na een korte rondleiding een duidelijke uitleg gehad. De locatie is erg mooi en erg schoon. Van alle gemakken voorzien en je kunt er echt ongestoord genieten. Tussentijds nog cotact gehad via de app, waarbij niets teveel gevraagd is om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bedankt voor de gastvrijheid!

• Prijs-kwaliteit verhouding

uitstekend! voor partners voor kinderen zowel als ouderen goeie service

goeie ervaringen

Mooi en schoon

Heel mooi en schoon appartement Was even lastig te vinden maar lag meer aan ons. Werden door de host prettig geholpen Moderne inrichting en schoon Heerlijk bed en goede douche Kleine aandachtspunten: - suiker niet aanwezig - klein afvalbakje bij koffiezetapparaat Nu moesten we naar de afvalbak in de doucheruimte lopen. Hierdoor wat druppels op de vloer wat zonde is - haakjes om de handdoeken op te hangen Maar was nogmaals TOP !!

Wederom super verzorgd!

Zeer vriendelijke mensen en discreet parkeren. Mooie ambiance om wat te drinken en te eten evt. Kamer was meer dan superschoon en verzorgd en net voordat ik erin mocht werd het nog snel geinspecteerd!! Nette douche/toiletgelegenheid en een bed om van te dromen!! Wij komen hier zeer zeker snel terug!! Hotel Heere bedankt weer!!

Geweldig, discreet

FEen leuke plek om te ontspannen, tot rust te komen en rust te hebben.

Fantastisch goed

Een top locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig mooi een schone studio, perfect!

Hele fijne studio, lekker ruimte om te kunnen zitten en/of te slapen. Heel schoon en was heerlijk om in te verblijven. Fijn contact ook met de verhuurster.

Helemaal fantastisch

Leuke kamer, prima locatie....helemaal top!

Top ervaring!

Hele mooie locatie en van alle gemakken voorzien. Zeer netjes en sfeervol. We hebben daar in alle rust kunnen genieten van een paar uurtjes samen. Privacy is top en discreet. Vriendelijke gastvrouw. Echt een aanrader!

Mooie nette locatie

Geweldige locatie, Hygiënisch en schoon. Een echte aanrader.

Hele relaxed en romantisch

We hadden een super mooie, sfeervolle en romantische kamer. Ook hadden we een borrelplank erbij besteld die erg lekker was. Voor we het wisten wa de middag voorbij en stonden we weer buiten. Kortom, zeer voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk kunnen genieten in alle stilte. Het was schoon en zag er zeer schoon uit. Locatie is geweldig echt een secret room.......❤️

Voor herhaling vatbaar

Mooie plek, heerlijk de ruimte Spiegels zijn een leuke touch

Fijne locatie

Alles klopte zoals beschreven. Rustig gelegen. Goede en vlotte communicatie met de eigenaar. Appartement was veel ruimer dan verwacht.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn