T was een warm genot!

Zeer genoten

Fijne verblijf zeer genoten Gevoel alsof tijd voorbij vloog

• Prijs kwaliteit verhouding

Heerlijke Spa om even totaal afgesloten te zijn van de buitenwereld!

De ruimte is van alle gemakken voorzien! Alles was schoon en netjes. Wij hebben heerlijk kunnen genieten van een 2 uur durende welness. De stoomcabine stonk alleen erg en er zaten allemaal doden muggen op het plafond. Misschien fris om wat geur olien toe te voegen aan de stoomcabine.

Goede ervaring

Wederom genoten van een verblijf, heerlijke sauna en zwembad, goede service! Een aanrader!

• Prijs kwaliteit verhouding

Gezellige sfeer en knus voorall hygiënisch en netjes. Ik heb genoten en zeker een aanrader!

• Prijs kwaliteit verhouding

Erg fijne accomodatie! Mooi ingericht erg schoon

Heerlijk en mooie plek

Mijn vriend en ik hebben genoten van de plek en de faciliteiten. Heerlijke sfeer en verlichting erbij. De faciliteiten waren goed. De stoomcabine deed het alleen niet/niet naar behoren en toen wij hem uit wilden proberen lekte er water van de zijkant. Voor ons was dat geen groot punt omdat wij vooral de andere dingen al heerlijk vonden

• Prijs kwaliteit verhouding

Goed plek om lekker op rust te komen. Heerlijk genoten. Had misschien iets meer lekkers gelegd kunnen worden.

Gloor

Er was te veel gloor in de water kon er niet in zitten de gloor was te heftig mijn ogen deden zoveel pijn dat ik niet langer dan 5 minuten in kon blijven zitten dat is echt jammer!! Maaf voor de rest prima

Heerlijke spa ervaring

Het was voor ons een unieke ervaring. Zeer schoon en gastvrij ontvangen Enige min puntjes waren dat de stoomcabine defect was, de minibar niet gevuld was en de stortdouche het af en toe niet deed. Zaken die vooraf vermeld moeten worden (bijvoorbeeld bij de reservering) Voor dit geld mag je verwachten dat alles naar behoren werkt. Desondanks een heerlijke ochtend gehad.

Heerlijk..!!!!

We zijn heel gastvrij ontvangen door een lieve dame We hebben hele goeden uitleg gekregen hoe Alles stond klaar aan extra's En vooral super schoon ..!! We gaan er zeker nog een keer heen ..!!

Heerlijk!

Wij kwamen hier voor het eerst en werden super vriendelijk ontvangen! Heerlijk ontspannen avondje hebben wij gehad tussen onze verbouwing door! Wij komen hier zeker nog een keer terug! En idd hygiene is perfect!

• Prijs kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten van de spa

Alleen jammer dat je verder geen eten etc kon bestellen.

We hebben echt genoten

Een genot

• Prijs kwaliteit verhouding

Fantastisch verzorgd en heerlijk ontspannen.

Goede ontvangst en uitleg. Hygiënisch schoon, we hebben heerlijk kunnen ontspannen en genieten zeker voor herhaling

Alles top en schoon!

Compacte ruimte, maar compleet. We hebben een topervaring gehad. Komen zeker terug!

• Prijs kwaliteit verhouding

Relaxed maar ruimte voor verbetering.

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben een duidelijke rondleiding met instructies gekregen. De jacuzzi binnen is erg prettig in gebruik. Fijne sauna, regendouche en stoomcabine. Een fantastische massagestoel in de slaapkamer. Helaas waren in het wellness gedeelte beide ligbedden doorgezakt. In de jacuzzi buiten zat veel chloor. Boven het keukentje zat er schimmel tegen het plafond. Op het toilet lag een vies hoogpolig tapijt en was er genoeg stof zichtbaar. Ook is er in de slaapkamer niet goed schoongemaakt. In het wellness gedeelte was iedere 15 minuten een geluid, alsof er een toilet doorgespoeld werd. Helaas is er geen mogelijkheid tot het dimmen van de lichten, dit kan bij een overnachting als hinderlijk ervaren worden.

Alles was schoon en netje

Alles was schoon en netje

Ultieme chillervaring!

Volgende keer misschien wel een overnachting!

Goede ervaring

De kamer was mooi maar de douche infra rood deed nie goed water kreeg je nie warm de sauna was wel goed en uit bubbelbad/jacuzzi kwam een rare lucht uit hoe langer die aanbleef staan werd lucht erger dus voldoende

• Prijs kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten met z’n tweeën in de Amora suite.

Uitstekende privé spa. Zeker voor herhaling vatbaar. Gastvriendelijk ontvangst, fantastische faciliteiten, perfecte hygiëne

Heerlijke ontspannen middag!

Het waren 4 heerlijke uren waarin we als stel volledig hebben kunnen ontspannen. Het was allemaal super schoon en de gastvrouw heel erg vriendelijk. Het bestelde eten was er snel en was lekker. Kleine tips die van de 9,5 en 10 maken: - Een tochtstrip bij de deur van de sauna zodat je geen warmte verliest - Voeg een opgiet emmertje toe aan de sauna. - Een trekker om het waterballet zelf een beetje aan te kunnen vegen. - Stel de douche zo in dat hij kouder kan dan 30 graden. De stortemmer was wel perfect koud. Bedankt en tot de volgende keer!

• Prijs kwaliteit verhouding

Ik had 3 uurtjes geboekt voor mijn vriendin en ik vanwege mijn verjaardag, alleen kwamen we wat later vanwege drukte op de weg. Toen we eenmaal kwamen werden we vriendelijk gegroet door de klantvriendelijke medewerkster en werd ons alles uitgelegd van de sauna tot jacuzzi. Omdat ze geen reservering hadden na ons mochten we het extra halfuurtje langer blijven wat helemaal top was. Het verblijf was uitstekend en wij hebben erg genoten van de 3 uurtjes, Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar een hygiënische prive spa met de juiste arrangementen. De shisha en fruitschaal waren heerlijk!

Ontspannen, netjes en schoon

Voor ons de eerste keer in een privé sauna. De verwachtingen waren vrij hoog door de vele positieve reviews en de mooie foto's. En alles klopte ook precies. Vriendelijke ontvangst. De ruimte is goed ingedeeld en de sfeer vinden wij erg prettig. Alles dat je maar nodig kunt hebben, is aanwezig. Wij gaan zeker nog een keer.

Wellness in optima forma

Warm, persoonlijk en zeer vriendelijk. Alle facetten om een heerlijke wellness te ervaren zijn aanwezig. Absolute aanrader!

Over PriveSauna.nl

Privesauna.nl is het grootste platfom van Nederland voor luxe privé wellness ervaringen. Het grootste aanbod, gemakkelijk vergelijken met laagste prijsgarantie!