Het was geweldig super mooie locatie

Heerlijke borrelplank ..mooie kamer prachtige middag gehad

Mooi, gezellig, netjes

Het was leuke sauna en mooi ingericht. We zijn voor onze 16 jaar anniversary er geweest. We hebben lekker van genoten.

Fantastisch weer.

Prettig om even helemaal te onthaasten en de tijd voor elkaar te hebben, weer helemaal opgeladen naar huis.

FANTASTISCH!!!

Wat een entourage, wat een afwerking, wat een details!! Helemaal af meer kan ik er niet over zeggen. Wij gaan zeker vaker terug! Hele goede service en klantvriendelijk. Met afstand de mooiste en meest luxe privé sauna die wij ooit gezien hebben. Gelukkig hebben ze 4 verschillende thema's, kunnen we er nog zeker 3 uitproberen!

Top accommodatie

Alles voor een goed verblijf, Super schoon top locatie Een minpuntje de fles prosecco vergeten Maar het geld wordt terug gestort Is nog niet eerder gebeurd

Wat een geweldige plek!!

Wat een heerlijke, mooie en luxe ruimte!! We hebben hier een nacht doorgebracht. Waren eerder aanwezig dan gepland en dit was geen probleem. Goed ontvangen met een duidelijke uitleg Lekker luxe producten om gebruik van te maken, het scrubzout bij de douche was heerlijk. Het ligt aan een rustige weg in een mooie omgeving. Wij hebben 's avonds in Beneden-Leeuwen heerlijk gegeten in restaurant Meraqi! Ook een echt aanrader. Enige wat we kunnen bedenken voor de slapers is het rolgordijn voor de deur. Deze laat boven een hoop licht door en omdat je er bijna direct onder slaapt is dit minder fijn als je van donker slapen houd. Ze zouden de zithoek eventueel kunnen wisselen met het bed om dit te verhelpen. Verder komen we heel graag nog eens terug.

Heerlijk luxe locatie!

We hebben een heerlijke nacht gehad! Alle faciliteiten maar met name de jacuzzi's binnen en buiten zijn top!! Luxe slaapkamer en bed slaapt heerlijk Vooraf gebeld of we onze spullen iets eerder kwijt konden omdat we nog wat wilde gaan eten en anders later zouden komen en dit was geen probleem. Zeker een aanrader!

Beneden peil

1ste geboekt, waren wij tevreden mee. De 2de keer hebben we geboekt voor een speciale gelegenheid en deze ervaring was absoluut het tegenovergestelde van de eerste, het was er vies. Plukken haren dreven in de jaccuzi, die hebben we dus niet kunnen gebruiken. De spinnenwebben hingen in de douche en lampen. Het terras zat vol met sigaretten peuken en as op de veranda. Dus je houdt nog een bed over en dat hebben thuis ook. De oplossing was: De volgende keer krijg je korting. Helaas komt er geen volgende keer dus is het ook geen gepaste oplossing.

• Prijs kwaliteit verhouding

Mijn ouders zijn 3 dagen terug gegaan ze waren zeer tevreden over hoe schoon het was. En waren blij met hun gastvrouw terwijl ze laat in de avond zijn gegaan . Ze zijn uitstekend behandeld met kleinigheid zoals scrubs enzovoort.Zeker een aanrader!

Ontspanning,Genoten,Super Schoon.

Bij aankomst netjes ontvangen door Kim een spontane dame die uitlegde hoe de dingen werkten.Ik en mijn vriendin hebben genoten een ware ZEN moment, even geen werk en gehaast van je dagelijkse leven.Voor ons zeker een herhaling waard.Mvg Ram en Mirjam.

Super luxe locatie!!

We hebben een heerlijke nacht gehad! Alle faciliteiten maar met name de jacuzzi's binnen en buiten zijn top!! Luxe slaapkamer en bed slaapt heerlijk Vooraf gebeld of we onze spullen iets eerder kwijt konden omdat we nog wat wilde gaan eten en dit was geen probleem. Zeker een aanrader!

Mooie locatie

• Prijs kwaliteit verhouding

Het is het niet meer waard!

Al de 3e keer een teleurstelling! Hier komen we nooit meer, keer op keer blijft het fout gaan ondanks belofte van eigenaresse. Persoon die aanwezig is, weet niets en het is nooit haar schuld en wij als gast weten niet hoe iets functioneert (Turks bad, blijkt dat ze het niet heeft aangezet) geen gebruik van kunnen maken. Keer ervoor, bubbelbad (koud water) sauna werd niet warm, kamer was koud. Nooit een compensatie ervoor gehad maar wel moeten betalen!

NOOOIT HIER BOEKEN

Vreselijk meer heb ik niet te zeggen!!!!!!!!!!!

Heerlijk

Hartstikke vriendelijk ontvangen door Tamara en duidelijke uitleg gekregen. Heerlijke sfeer en het is er schoon! Voor herhaling vatbaar

• Prijs kwaliteit verhouding

Het is heel schoon en mooi ingericht. Aardige medewerker ook! Kortom een top ervaring.

Was super

Heerlijke ervaring

Zeer mooie spa met groot zwembad, overnachting erbij geboekt, heerlijke sauna, hamman, en bubbelbad. Fles champagne erbij en je wilt hier nooit meer weg. Mooie grote tuin waar je kunt wandelen. Wij komen zeker weer terug

Genoten van alle luxe!

Mijn man en ik hebben genoten van alle luxe. De kamer is in het echt nog mooier als op de foto's, ook is alles keurig en netjes schoon. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug!

Amazing!

Wat een heerlijke plek om te ontspannen. Alles is tot in de puntjes verzorgd. We hebben ontzettend genoten en komen hier zeker terug.

Super genoten

Gisteravond in spa suprême geweest Mooie kamer zeer gezellig aangekleed Faciliteiten waren top qua hygiëne Ook hebben we genoten van de lekkere fruitschaal Wij komen zeker nog een keer terug

Schoon en schoon

Het was schoon en in Den Haag komt het vaak niet voor daarom vind ik dit aanrader voor mensen die naar de spa willen

Spik en span

Nette wellness. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten

Prachtige locatie

Heel mooi om even tot rust te komen met niemand in de omgeving.

Top ervaring

Schoon, rustig en luxe. De perfecte locatie om even tot rust te komen.

Over PriveSauna.nl

Privesauna.nl is het grootste platfom van Nederland voor luxe privé wellness ervaringen. Het grootste aanbod, gemakkelijk vergelijken met laagste prijsgarantie!