Top!!!

Ik heb heel veel genoten en ontspannen.

Ontspannend!

Mooie verblijf, heb ervan genoten! Kom hier zeker nog eens terug

• Prijs kwaliteit verhouding

Dit was mijn eerste keer in een privé sauna, en het was echt heerlijk. Alles is nieuw en tot in detail geregeld, er wordt prettig uitgelegd door de gastvrouw hoe alles werkt. Bij binnenkomst werd je al relaxed door een rustig muziekje. Ook waren er verzorgingsproducten van hoge kwaliteit (handcrème, body lotion, shampoo, bodywash etc.) Zeker aan te raden!!

Weer genoten

Voor de 2e keer geweest en weer genoten!

Heerlijk!!!

Meisje bij de balie deed er wel heeeel erg lang over om onze bestelling klaar te zetten omdat "er iets tussen kwam"... wat raar is als je aan het werk bent maar goed. Heeft ons wel een kwartiertje langer in de wellness gegeven om alles op te krijgen.

• Prijs kwaliteit verhouding

Super mooie ruimte en de eigenaar ontvangt je goed echt een aanrader Gr mark

• Prijs kwaliteit verhouding

Fijne locatie, goede faciliteiten, privé gegarandeerd

Fijne overnachting met Welness gehad!

• Prijs kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten jammer van de stoomcabine maar een mooi kadobon ontvangen als compensatie zeer vriendelijke dames . Wij komen zeker terug

Heerlijke ervaring!

We hebben genoten van alle faciliteiten. Het zag er netjes uit. Vooral het zwembad is echt een pluspunt! We hebben (weer) een hele fijne ervaring gehad. Hele vriendelijke gastheer. Prachtige locatie, in de jacuzzi kon je de vogeltjes horen fluiten. We komen graag weer terug!

• Prijs kwaliteit verhouding

Alles tip top in orde. Alleen de badjassen waren vergeten. Maar dat kan gebeuren. Handig zou zijn als tip. Dat het al klaar ligt in de kleed ruimte. We zijn al vaker geweest en komen zeker nog een keer terug. Keurig netjes!!! Fijne locatie ook met parkeren

• Prijs kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijke service, aangename sfeer, uitstekende hygiëne.

Exact wat ik ervan verwacht had en meer. Super ervaring, ze zien ons zeker terug.

Rustgevend en schoon

Ik ben er heen gegaan voor mijn moeder haar verjaardag en we hebben een super ochtend

Heel slecht

Heel slecht

• Prijs kwaliteit verhouding

Echt een hele fijne en mooie plek is dit! Deze jacuzzi is echt de fijnste ooit. Vriendelijke gastheer en een heerlijk ontbijt In 1 woord geweldig.

• Prijs kwaliteit verhouding

Het was een heerlijke beleving! Super schoon en netjes!

Alles was goed geregeld en schoon! Heerlijk genoten, zeker aanrader!

Heel Slecht

Heel duur vind ik ik kunnte in beste hotel Wellness doen voor die Preis ze Baden niks eine bubbelbad die ik zelf in huis hab een hele kleine sunna Dat was geen Hamam ook geen Sauna was niks. Een die vrouw waar heel brutal helemaal niet netjes. Ik raad het niemanden an.

• Prijs kwaliteit verhouding

Alles is aanwezig voor een top beleving

Gewoon een geweldige sauna

Dit is gewoon een geweldige sauna

Sauna nr 3 was matig

Vergeleken met andere prive sauna’s viel het in Best tegen. Als de Finse sauna aan stond kom de infrarood niet aan. En andersom . Prijs kwaliteit voor de snackplank viel tegen. 2 uur lang was te lang

• Prijs kwaliteit verhouding

Net te veel mis met de kamer en service

Ik heb een avondje privésauna geboekt als verjaardagscadeau voor mijn vriend. We hadden er chocola (een doosje celebrations) en een fles (eenvoudige) bubbels bij gekregen, omdat we het romantische arrangement hadden geboekt. De service was nalatig. De deur werd geopend, er werd ons een fijne avond gewenst en dat was het. We kregen geen enkele uitleg over hoe de jacuzzi werkte of wat er zou gebeuren als onze tijd op was. De jacuzzi en de sauna waren prima en comfortabel. Het doucheputje stroomde echter absoluut niet goed door, waardoor er water op de vloer stroomde. We hadden 1 handdoek per persoon gekregen die ook nog eens enorm naar zweet stonken terwijl we ze zelf nog niet hadden gebruikt. Er stond een of andere Turkse Youtubezender op in de kamer en toen we zelf de muziek kozen en wél wilden luisteren, kregen we na elk nummer reclame. Niet erg bevorderlijk voor de romantische sfeer als je een reclame krijgt over ontharingscrème.

VIP

Ontvangst perfect. goed parkeren recht voor de deur aan de voorkant . Kleine inkom maar voor die 30 seconde dat je erstaat is het prima . Vip lounge perfect . Met de juiste arrangementen . Klein mij puntje flesje jp chennet mag volgende x moët roze zijn tot de volgende x

Heerlijk

Top, genoten van de voorzieningen. Tip: asbak voor buiten, wijnglazen, misschien jacuzzi beter schoonmaken en als het kan de prijs van de wijn iets lager.

Paradijselijke ervaring!

We hebben genoten van deze ultieme verwennerij! Alles was perfect, de faciliteiten met sauna's, jacuzzi, zwembad, stoomcabine en zoutsteen relax kamer, alsmede de echt zalige hapjes die voor ons klaar stonden. Super aardige en gastvrije ontvangst ook, een aanrader voor iedereen die echt ontspannen wil.

Amazing time!

We had an amazing time in the Sin Suite. I love the design and facilities. Whole place was very clean and the owner was super nice! I'm sure we will visit once again. Truly recommend!

Super schoon, goede service

Heel schoon, super vriendelijk. Hebben erg genoten van ons verblijf.

Over PriveSauna.nl

Privesauna.nl is het grootste platfom van Nederland voor luxe privé wellness ervaringen. Het grootste aanbod, gemakkelijk vergelijken met laagste prijsgarantie!