Slecht en onbehoorlijk

Probeer al sinds 4 augustus een polis van mijn uitvaartverzekering te krijgen. U stuurt al sinds 2011 naar het verkeerde adres. Ik woon al 20 jaar niet meer op dat adres. Ik heb dit diverse malen aan gegeven. Diverse medewerkers gesproken. Ik schijn 3 klantnummers bij u te hebben volgens Erencan. Hij zou alles in orde brengen en mij de polis toesturen. Tot op heden niets ontvangen. Laatste contact was 21 september 2020. Zeer ontevreden over U bedrijf. René Staartjes

goede service, goed behandeld

Pluspunten

klandvriendelijkheid

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Informatie snel gekregen nu zaak afwikkelen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer duidelijk en goede uitleg! Vriendelijk en geduldig geholpen! TOP!!!

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reaal benadert de klanten serieus is klant gericht en versterkt goede service eerlijk en makkelijk

In deze moeilijke tijden misschien minderbedeelde klanten (uitkering krijgers en dergelijks) aan te bieden een paar maanden verzekerd te zijn zonder de premie te betalen of met korting, dat zal zeker indruk wekkend zijn en nuttig win =win situatie, God zegeningen en het aller aller beste toe gewenst, Yael Brons

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Dat ze me goed had uitgelegd wat probleem was

Nee

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helder, snelle (e)actie

geen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes te woord gestaan, tot tevredenheid.

Geen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb niemand kunnen spreken, heb alleen een mail gezonden met mijn vraag. Begrijp dat beantwoording wat langer op zich laat wachten, ivm corona virus. Dus ik wacht even af.

Ja, omdat iedereen afgeraden wordt en werd nooit je inlogcodes vd bank te geven, heb ik lang twijfels gehad om in te kunnen loggen bij mijn reaal, dit af te geven. Dit houdt mensen tegen om digitaal in te kunnen loggen en schiet reaal haar doel voorbij ivm minderen van papier gebruik. Lijkt mij handig om alleen via digid te laten inloggen. Geen verstandige move!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De deskundigheid van de medewerker.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

de oplossingsgerichtheid v d medewerker

webside contact is erg matig

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na een tweede keer telefonisch contact werd onze vraag naar aanmaken van een account prima geregeld.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De interactie, de geboden oplossing en het nakomen van de afspraken.

nvt

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendlijke geduldige beantwoorden van mijn vraag.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

de snelheid en kennis van de medewerker

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De reactie betreffende schriftelijke polis voorwaarden,die ik op mijn verzoek,zeer snel thuis heb ontvangen. Graag zou ik in het vervolg,ook de polis voorwaarden,schriftelijk,thuis ontvangen. Heel graag zelfs! Het is voor Reaal,m.i. een kleine moeite,een keer/jaar,de polis voorwaarden,naar mijn huis adres te zenden..

Graag ontvang, ik een keer per jaar,de polis voorwaarden schriftelijk ,op mijn thuis adres!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Medewerker gaf duidelijke uitleg en de stappen die ik moest doen waren duidelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles ging snel en effectief.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

er wordt meer en beter gecommuniceerd naar klanten via verschillende media als je de "goeie" medewerker te pakken hebt, is er een hoge mate van klantgerichtheid !

Gratis advies :) ga klanten niet lastigvallen met termen als "werkvoorraad" en lange reactie termijnen. Denk vooral na over hoe je flexibeler op- en afschaalt, m.a.w. zoek naar een maximaal anticiperen op de klant en geef deze ook dat gevoel (of vergeet je toekomst) zorg daarbij dat ingezette medewerkers beschikken over voldoende kennis. Maak waar mogelijk een onderscheid tussen 1e lijn (vragen stellen) en 2e lijn/3e lijn (case eigenaren met -diepgaande- kennis Leid klanten in de juiste keuzes/kanalen