zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet alle telefoniste zijn onkundig.maar wat op de site staat zou ook bekend moeten zijn bij personeel.

voldoende, een redelijke ervaring

Het aanmaken van een account vind ik ingewikkeld, PLUS het lijkt op hacken. Hoe zo moet ik inloggen bij mijn bank en om mijn gegevens op te halen. Bij Nuon kreeg ik een mail waarmee ik mijn account kon activeren obv gegevens die ik eerder had gestuurd. Ik vind het niet prettig om te moeten inloggen bij mijn bank om gegevens te verstrekken nav een mail. ik vind dit zeer verdacht op hacken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Lekker makkelijk en snel en goedkoop.

Ga zo door!!!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Afsluiting rechtsbijstand verzekering frist time right. De autoverzekering daarentegen (ik wacht al ruim 2 weken op antwoord).

Een hele waslijst. Slechte informatie voorziening, onduidelijk proces en doorlooptijden, slechte bereikbaarheid (als je geen Facebook of Twitter hebt, telefonisch contact levert tot 2x toe geen verbetering op.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Afsluiten ging snel zonder gedoe, snapte iets niet maar de helpdesk hielp me goed

Duidelijkere informatie over activeren van MijnReaal

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De premie.

Aanmeldingsprocesure MIJM REAAL. Het is mij nog steeds niet via Idin gelukt. Waarom moet dat via Idin? In behandelingname van een autoverzekering duurt veel te lang. Bij aankoop van een auto kan het wel eens zijn dat je op korte termijn Voorlopige dekking nodig hebt. Mijn aanvraag werd ten eerste niet via e- mail voor ontvangst door Reaal bevestigd. De help denk gaf nadat ik na 3 dagen eens belde dat in behandelingname en reactie 5 werkdagen kan duren. Dit overschreed de afleverdatum van de auto en ik had geen Voorlopige dekking. Ik belde om 15.15 uur. De heer die mij bediende deelde mede dat de acceptatieafdeling al dicht was. Na aandringen en het verzoek om de kwestie voor te leggen aan zijn manager kwam Reaal tot actie. Na uitdrukkelijk verzoek om bevestiging van dekking werd deze uiteindelijk via email gegeven. DAT MOET BIJ U VERBETEREN?

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed betaalbaar en makkelijk af te sluiten via internet

Het was mij niet helemaal duidelijk of de verzekering gelukt was ik kreeg alleen mail dat het in behangdeling was (van de inboedel) en van de wa verzekering kreeg ik wel bericht dat ik verzekerd ben bij jullie En Bij het aanvragen staat er niks over dat je voor je telefoon hoger eigen risico hebt pas als je de voorwaarden krijgt omdat je verzekering is geaccepteerd wordt dat er nog even bij gezegd terwijl je dus denkt als je de verzekering afsluit dat dit anders is

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hebt telefonisch af kunnen sluiten van de verzekering

Mevrouw leek verrast dat ik de verzekering telefonisch wilde afsluiten. Ze vroeg of ik er niet uitkwam op de computer? Ik zei haar dat ik zojuist een auto aan het kopen was en mijn pc niet had meegenomen.... na ietwat verwarring sloot ze voor mij de verzekering alsnog telefonisch af.

slechter dan verwacht

Communicatie per brief en per email kan veel beter.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

As Expats- we forgot the expiring of our german liability insurance to the end of april 2019. So it was easy and fast to renew the covering by a local insurer here in the netherlands

what I miss here in the netherlands - the basic liability insurance is only covered from 1,5 to maximum 2,5 million euro! In germany every liability insurance covers up basics minimum from 7,5 to 10 million Euro for nearly the same price - why this big difference? Our last contract by german Ergo-Direkt was basics minimum 10 Million! - so now we must act "theoretically" 4 times more safe our doing ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

fijn dat ik verzekert ben voor 100 procent tevreden

heb ik al uitgelegt vind het alleen verveellend dat ik niet kan betalen met internet betalen ik zou nog een mail krijgen hoe ik het wel over kan maken bij mij zit er een slot op mijn rekening nummer omdat er in het verleden kinder van mij geld afgehaalt hebben terwijl ik in het ziekken huis lag B V D i.c.c koppelmans

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voldoende mails gekregen na het afsluiten van de verzekering.

Het was niet onmiddellijk duidelijk of het afsluiten van de verzekering nu wel of niet gelukt was. Die specifieke informatie was opzoekbaar, maar dat mag toch wel duidelijker. 1 mailtje waarin staat uw product/verzekering = ... + polisnummer = ... + op naam van = ... + datum polis = ... + overige relevante informatie in 1 oogopslag in 1 mail.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Duidelijke informatie geven dat wanneer je een spaarhypotheek afsluit met verzekering je het grootste deel van je geld ‘kwijt’ bent

slechter dan verwacht

Sneller en duidelijker reageren!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Aanmeldproces verliep snel en soepel, verzekeringspapieren direct ontvangen (wat voor een reisverzekering ideaal is)

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Misschien beter vergoeden. Schandalig hoe weinig ik vergoed kreeg voor mijn scooter. Had de scooter anderhalve maand en werd gestolen. En dan 400 euro in waarde gedaald. Om van te huilen. Ik raad iedereen af re verzekeren bij Reaal.