geweldig

super tevreden....en binnen een paar dagen al binnen.

Alles precies zoals ik dacht.

Ik heb een prima ervaring opgedaan bij foto handdoek.

Mooie kwaliteit

Mooi

De foto staat er mooi op. En ook redelijk snel bezorgd

Mooie print, handdoek is wel dun

Mooie print, handdoek is wel dun, snelle levering, ben tevree

Slecht!

Bestelling gedaan op 18 december maar tot op heden nog niks ontvangen. Er worden veel loze beloftes gedaan, maar er komt niks. Sorry maar dit is toch echt een hele slechte service en kan ik geen goede aanbeveling doen om bij fotohanddoek te bestellen!

Mooi product, snelle levering

Handdoek besteld. Snelle levering en mooie foto. Ben super tevreden.

geweldig

snelle levering en een snelle reactie als je een vraag stelt.

Mooie kwaliteit handdoek en scherpe foto

Mooie kwaliteit handdoek en scherpe foto

Heel mooi

Prachtige handdoek de foto afdruk is uitstekend. De foto van mijn ezel is zo scherp dat men alle haartjes gedetailleerd ziet.

Ideaal om cadeau te geven

Foto mooi gelukt en zachte kwaliteit van handdoek.

Levering van zeer lange duur

Wanneer mijn handdoek thuis geleverd werd, merkte ik op dat hij niet zo netjes was afgewerkt. Op meer dan twee verschillende hoeken hingen de draden los. Deze was als geschenk bedoeld, maar dit kon ik niet overhandigen. Ik nam contact op met de klantenservice via Messenger waarop ik onmiddellijk een antwoord kreeg. Dit was niet de service die ze gewend waren te leveren. Helaas was ik hier als klant niets mee en werd er verder niet onmiddellijk meer geantwoord. Toen nam ik telefonisch contact op. Heel vriendelijk werd ik te woord gestaan. Op vrijdag 18/12/2020 werd mij verteld dat ze aanstaande maandag (21/12/2020) een nieuwe bedrukte handdoek zouden verzenden met extra aandacht voor de afwerking. Op 6/01/2021 heb ik uiteindelijk mijn handdoek aangekregen. Meermaals heb ik in tussentijd telefonisch contact opgenomen om de status van mijn handdoek na te gaan. Dit telefonisch contact verliep naar mijn gevoel vrij moeizaam. Men zocht naar allerlei excuses waarom de handdoek nog steeds niet verzonden was. Helaas heb ik hier als klant geen boodschap aan en wou ik mijn bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Slecht

Heb reeds 4 mails gekregen dat mijn handdoek,onderweg is. Oorspronkelijk was de levering voor kerstmis voorzien, maar gezien de drukte begreep ik de vertraging. Was op 30/12 onderweg, Zou op 31/12 geleverd worden, zou op,4/1 geleverd worden en op 5/1 kreeg ik een mail dat men mijn pakket op 31/12/2020 ZAL leveren. Ik hoop dat ik echt niet tevreden kan zijn i.v.m.deze werkwijze. Ik hoop dat ik alsnog heel vlug de handdoek met de foto van mijn recent overleden hondje, mag ontvangen Op dit moment zou ik geen aanbevelingen doen. Spijtig

Supersnel maar kwaliteit handdoek erg matig

De handdoek is heel makkelijk te bestellen en supersnel geleverd. De foto is ook prima op de handdoek gedrukt. Alleen de handdoeken zijn heel erg dun en gaan meteen pluizen, zodat de foto minder mooi wordt. Is goedkope aanschaf en misschien mag ik er dan niet zoveel van verwachten.

Tot nu toe teleurstellend

De handdoek die geleverd werd zag er niet,uit zoveel halen zaten er in. Na mijn klacht, dag voor kerst werd toegezegd een nieuwe te sturen, welke ik kwalitatief nog niet kan beoordelen omdat deze nog niet is bezorgd. Deze nieuwe handdoek zou de eerste werkdag na kerst gemaakt worden. Ik begrijp dat het niet vlot gaat met feestdagen, ook niet met versturen, maar al met al had ik niet tijdig het cadeau wat ik wilde geven, maar lege handen. Op dit moment is het geheel daarom niet positief te beoordelen.

Mooie handdoek, met duidelijke foto!

Zeer snelle levering!

Eerste zending top Tweede zending een foutje in naam maar ze hebben de fout rechtgezet met een nieuwe op te sturen heb wel drie weken moeten wachten erop maar was een fout van dhl

Zeergoed

Ik vind een fotohanddoek een pers .kado goede kwaliteit handdoek

Heel mooi en snelle service

Heel goede kwaliteit en heel duidelijk

nog niks ontvangen en geen antwoord op mail

eerst een mail gehad dat er geen huisnummer vermeld was deze heb ik direct beantwoord vervolgens niks meer gezien of gehoord intussen al vraag gemaild of het verstuurt was maar ook geen antwoord op gehad

Super snelle levering en product is top!

Zeker voor herhaling vatbaar! Echt een aanrader! Handdoek is mooi en de afdruk ook.

Nu slecht.

Had 2 handdoeken besteld en ze zijn niet netjes afgewerkt je ziet echt de foutjes. Maandag betaald en woensdag voor Kerstmis aangekomen bij mij.kan toch niet netjes afgewerkt zijn, of zie ik dat verkeerd. Heb ook foto's door gestuurd naar jullie. Hoop dat jullie dit kunnen vergoeden,want hier betaal ik geen 47€ voor. Met vriendelijke groeten Verschaeve Ingrid.

Grandioos

Kleindochter enorm blij

Mooi handdoek

twee katten handdoeken besteld

we hadden twee handdoeken besteld,kleine waarvan een zeer onduidelijk was,vonden we erg jammer,de andere was goed.