Hele mooie handdoek

heb 1 grote en 1 kleine besteld voor een verjaardag Ze was er heel blij mee Ze zijn prachtig geworden

Snelle goede verzending en kwaliteit

Snel en correct met kwaliteit ten top

Snel en mooi

Zo doorgaan

Aantrekkelijk geschenk om iemand zeer blij mee te maken

Foto opladen lukt vlot, heel eenvoudig om de bestelling te plaatsen, ook een snelle levering gekregen.

Top, heel blij mee. Ik heb zo een mooi kado om te geven!!

Mooie handdoek

Makkelijk te bestellen en erg snel geleverd. Afbeeldingen zijn erg mooi. Alleen had ik verwacht dat de handdoek wat dikker was.

Zeer mooie zachte handdoek

De foto komt mooi tot zijn recht

Prachtig

Prachtig

Supersnelle levering, foto is heel goed gelukt.

Handdoek is heel erg mooi geworden. Duidelijke foto en goede kwaliteit.

Ik zou het niet nogmaals bestellen. Dunne handdoek en te laat verzonden.

Ik zou het niet nogmaals bestellen. Dunne handdoek en te laat verzonden. Wel aangemeld als af maar niet aangeboden aan bode dienst.

Goede en vlotte service. Makkelijk te bestellen.

De handdoek is goed/mooi bedrukt ( mooie kleuren net als bij het origineel), maar doet niet echt aan als een ‘echte’ handdoek zoals je normaliter koopt. Voelt wel lekker zacht aan en is ook wel degelijk als een handdoek te gebruiken.

Nog niet binnen

Ik hed de fotohanddoek nog niet gekregen ik wacht er nog op kan nog komen

Makkelijke software, zeer snelle levering.

Als je op zoek bent naar een leuk, betaalbaar kado is dit een aanrader. Wij hadden hem de volgende dag al in huis.

Mooie fotoafdruk

Prachtige fotoafdruk op de handdoek, maar deze is wel erg dun van kwaliteit

Mooie kwaliteit snel geleverd

Mooie fotohandoek van goeie kwaliteit...nette prijs en snel in huis

Goede snelle service

Nadat mijn pakket kwijt was geraakt bij de post heb ik contact opgenomen. Omdat het een cadeautje was voor mijn kleindochter die op vakantie gingen ze gelijk een nieuwe maken en had ik het de volgende dag in huis. Nog net op tijd voor de vakantie. Bedankt voor deze geweldige service.

Grandioze begeleiding om tot een goed resultaat te komen

Persoonlijke benadering om tot een optimaal resultaat te komen

Snelle levering, goede communicatie , tevreden over het product.

Eenvoudige site om te bestellen. Goede , snelle en duidelijke communicatie via de mail over de svz met betrekking tot de levering etc en ook zeer snel geleverd ( 2 dagen na de bestelling). De handdoek is goed/mooi bedrukt ( mooie kleuren net als bij het origineel), maar doet niet echt aan als een ‘echte’ handdoek zoals je normaliter koopt. Voelt wel lekker zacht aan en is ook wel degelijk als een handdoek en/of badlaken te gebruiken.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Na 2 dagen geleverd, en een mooie print !!

Prachtige handdoek om cadeau te geven

Goede kwaliteit voor een goede prijs en ook nog eens snel geleverd!

Super mooi handdoek voor me dochter met onze pony ze was er blij mee, super snel gelevend. En mooi kwalitatief

Erg mooi

Erg goed gelukt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, binnen3 dagen, zorgvuldig verpakt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super snelle levering