zeer slecht

totaal geen reactie omtrent alles.nafoto te hebben verstuurd ,kun je [5 DAGEN TIJDVOOR LEVERING]WILDE IK CHATTE OMTREND DE TEKST ,GEEN GEHOOR?dan mail totaal geen reactie.dan krijg je bevestiging dat het product al onderweg is na een dag al ?binnen gekregen ,ziet er niet uit weg 30 euro, omdat dit bedrijf geen moeite neemt om te reageren.

Nooit meer een bestelling van mij.

Positief: Snelle levering. Negatief: slechte kwaliteit Prijs/kwaliteit verhouding Zeer slordig verpakt Bij het uitpakken door de ontvanger schaamde ik mij voor wat ik gegeven had. Een zware miskoop.

Top geweldig zo'n snelle service nog nooit eerder gehad ergens binnen uur al opgestuurd, volgende dag in huis

Super mooie handdoek

De handdoek was heel snel gemaakt en verstuurd. Ziet er super uit lijkt perfect op de foto.

mooie handdoek

de handdoek is prachtig alleen heel dom om dit op de verpakking te zetten zeker als het een verrassing moet zijn gebruik liever een blanco enveloppe

Niet tevreden

Ik had graag een verwittigen van jullie gehad. Nu ben ik verplicht een nieuwe te bestellen omdat de foto er niet helemaal op staat. Zo kan ik dit niet als geschenk aanbieden. Heel spijtig.

Fantastisch resultaat

Fantastisch hoe duidelijk de foto op de handdoek staat en snelle aflevering. Kwaliteit en prijs is uitstekend

ziet er goed uit

het is een kado voor kerst dus ik kan geen verdere oordelen geven . ik geef ze kado

heel mooi

hij is mooier geworden dan dat ik verwacht had.

Mooie handdoek

Snel geleverd, mooie foto erop van onze hond, dochter was er erg blij mee

Prachtig gedrukte handdoek

De bestelling was makkelijk gemaakt en binnen 3werkdagen was de handdoek binnen. De bezorging was heel slecht. Zo vanuit de bus in de voortuin gemieterd, maargoed daar kan fotohanddoek niks aan doen natuurlijk.

Misschien nog betere kwaliteit handdoek

Super mooi

Ik heb eerst de commentaren gelezen op fb en zag heel veel positieve reacties dus dacht ik proberen maar en ik vind ons Nola er top op staat en ga er nog bestellen van onze vroegere huisgenoten .

Gewoon prachtig

Is heel mooi gedaan Gewoon prachtig

Resultaat niet zoals verwacht

Geen handdoek die je kan gebruiken en duur voor wat het is

Snelle levering en top kwaliteit

Mijn eerste bestelling was snel hier en ziet er heel mooi uit. Heb intussen ook al een tweede bestelling geplaatst

Geweldig en ook snel binnen

Snelle levering van mooi product!

Ik had mijn bestelling heel snel binnen, keurig verpakt en mooie handdoek. Ben heel tevreden..

Helaas

Helaas een verkeerde handdoek gekregen. Wacht op de goede handdoek 0625425556

Supermooi en hele snelle levering!! Top

Hele mooie grote handdoek en de foto is er prachtig op afgedrukt!

Erg leuk

Had alleen een dikkere handdoek verwacht

Handdoek was mooi op tijd( was een kado voor mijn dochter) en super mooi

Handdoek is goed, maar de gevraagde cadeauverpakking ontbrak

Ik heb betaald voor deze handdoek met cadeauverpakking, maar dat ontbrak.

Mooie handdoek

Zeer vlotte levering. Duidelijk gecommuniceerd wie er levert. Mooie foto. Enkel betaald voor cadeauverpakking. Gewoon in plastic zak met naam van fotohanddoek hierop. Jammer…

Niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen.