Te vreden en teleur gesteld!!

Heb Twee handdoeken besteld. Een handdoek is mooi met de eigen gemaakte foto, maar de andere foto handdoek is wazig en geen geschikte foto die heb ik van jullie site afgehaald. Daar moet opgelet worden bij afdrukken of die geschikt is.Zonde van mijn geld. Verder alles keurig verzorgd en bezorgd. Zou liefst de lelijke handdoek terug sturen en een andere fotohanddoek voor terug krijgen.

mijn ervaring is goed, mooi resultaat en snel in huis.

bijna mooi

Had er niet bij nagedacht dat mijn lieve terminale kat PRINCESS FUZZY heel veel wit had in haar vacht dat kwam niet helemaal over. Maar haar kopje en grote blauwe ogen zijn goed te zien ben er toch wel blij mee.

Puik product en snelle levering

Ik had een verjaardagscadeau voor mijn moeder in het buitenland nodig. Ik besloot voor een geprinte handdoek te gaan, maar bestellen en leveren in een lokale webshop was langzamer en duurder dan zelf in NL bestellen, thuis laten bezorgen en zelf weer opsturen! Het product zelf ziet er erg goed uit; de foto is mooi opgeprint met alle kleuren even helder als op de originele foto.

Hij is mooier geworden dan ik had verwacht . Het is een foto van onze achterkleinzoon Joey en deze handdoek wordt morgen cadeau gedaan aan onze dochter die jarig is , want het is onze achterkleinkind , maar haar eerste kleinzoon . Dus ik was super enthousiast toen ik deze aanbieding zag, dank u wel .C.Risse -vElsloo

Mooier resultaat dan dat ik voor mogelijk had gehouden

Bestelprocedure gaf even wat verwarring, maar een telefoontje met een behulpzame medewerkster en de bestelprocedure verliep verder vlekkeloos. Een zeer snelle levering volgde en het resultaat overtreft onze verwachtingen. Ook over de kwaliteit van de handdoek niets dan lof, heerlijk zacht.

Vorige week gemaakt en gisteren al in huis. Leuk. Kon op mijn telefoon echter geen formaat kiezen dus heb nu een grote handdoek. Maar niet erg.

Heel leuk

Erg mooie handdoeken en makkelijk om op de site te ontwerpen. Heel blij mee

Hele mooie handdoek

heb 1 grote en 1 kleine besteld voor een verjaardag Ze was er heel blij mee Ze zijn prachtig geworden

Snelle goede verzending en kwaliteit

Snel en correct met kwaliteit ten top

Snel en mooi

Zo doorgaan

Aantrekkelijk geschenk om iemand zeer blij mee te maken

Foto opladen lukt vlot, heel eenvoudig om de bestelling te plaatsen, ook een snelle levering gekregen.

Top, heel blij mee. Ik heb zo een mooi kado om te geven!!

Mooie handdoek

Makkelijk te bestellen en erg snel geleverd. Afbeeldingen zijn erg mooi. Alleen had ik verwacht dat de handdoek wat dikker was.

Zeer mooie zachte handdoek

De foto komt mooi tot zijn recht

Prachtig

Prachtig

Supersnelle levering, foto is heel goed gelukt.

Handdoek is heel erg mooi geworden. Duidelijke foto en goede kwaliteit.

Ik zou het niet nogmaals bestellen. Dunne handdoek en te laat verzonden.

Ik zou het niet nogmaals bestellen. Dunne handdoek en te laat verzonden. Wel aangemeld als af maar niet aangeboden aan bode dienst.

Goede en vlotte service. Makkelijk te bestellen.

De handdoek is goed/mooi bedrukt ( mooie kleuren net als bij het origineel), maar doet niet echt aan als een ‘echte’ handdoek zoals je normaliter koopt. Voelt wel lekker zacht aan en is ook wel degelijk als een handdoek te gebruiken.

Nog niet binnen

Ik hed de fotohanddoek nog niet gekregen ik wacht er nog op kan nog komen

Makkelijke software, zeer snelle levering.

Als je op zoek bent naar een leuk, betaalbaar kado is dit een aanrader. Wij hadden hem de volgende dag al in huis.

Mooie fotoafdruk

Prachtige fotoafdruk op de handdoek, maar deze is wel erg dun van kwaliteit

Mooie kwaliteit snel geleverd

Mooie fotohandoek van goeie kwaliteit...nette prijs en snel in huis

Goede snelle service

Nadat mijn pakket kwijt was geraakt bij de post heb ik contact opgenomen. Omdat het een cadeautje was voor mijn kleindochter die op vakantie gingen ze gelijk een nieuwe maken en had ik het de volgende dag in huis. Nog net op tijd voor de vakantie. Bedankt voor deze geweldige service.