Pluspunten

De kleuren van de handdoek vallen mij wat tegen..bertje flets.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle levering.

Kijken of het mogelijk is om een foto in jullie site te bewerken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super mooie handdoek

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas twee handdoeken besteld en betaald, maar geen handdoeken ontvangen. Bedrijf telefonisch slecht te bereiken en als je contact krijgt beloven ze terug te bellen echter gebeurt dat niet. Teleurstellend.

slechter dan verwacht

De randen van de handdoeken waren niet mooi afgewerkt zoals bij een gewone handdoek. Gewoon met de lock machine afgewerkt en niet gezoomd. Zag er erg goedkoop uit en ik had de handdoeken als Moederdag cadeautjes besteld dus het viel tegen!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle levering (2 werkdagen), leuk om cadeau te geven!

Pluspunten

Was mij niet helemaal duidelijk wat het einde van de fotoprint was. Nu is er een gedeelte afgevallen, dat is jammer.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

foto staat mooi op de handdoek en snelle levering

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Heel erg goed op n klacht gereageerd! Kleuren mooi afgedrukt!

Misschien de producten goed controleren voor ze verstuurd worden. Of de handdoek iets duurder maken en betere kwaliteit leveren, daardoor minder problemen met afdruk.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super service, Na probleempjes met de bestelling, hebben ze werkelijk super service gegeven, waarna ik binnen 1 dag de bestelde foto handdoeken had zodat ik dit als kado kon aanbieden, Ik beveel fotohanddoek dan ook echt aan, was echt super wat Glenn geregeld heeft. Ook de kwaliteit was echt perfect. Dank jullie wel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ondanks coronatijd toch een hele snelle levering. En de foto's staan heel duidelijk op de handdoek gedrukt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bezorg tijd is goed en de handdoek ziet er mooi uit

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Makkelijk om te maken,snelle levering en ziet er super uit

Geen ben zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel geleverd. Tiptop in orde precies zoals ik verwacht had. Echt een aanrader!

Verpakking zou beter kunnen.. vooral als je t als kado wil geven.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Tegen alle verwachtingen in in deze corona tijd, viel er na één werkdag al een prachtig bedrukte handdoek op de deurmat, super service!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

handdoek nog niet ontvangen! Tot nu toe nog geen problemen gehad bij het bestellen van fotohanddoeken, het ligt zeker aan het Coronavirus!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Voor het eerst een handdoek laten maken Super mooi Heel tevreden

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed produkt snelle service

?

zeer slecht, onaanvaardbaar

Adverteren met binnen 3 werkdagen in huis. Helaas hier nog niks ontvangen, dus het komt niet binnen 3 werkdagen aan. Wil je contact opnemen hier over zijn ze alleen tussen 10.00-15.00 uur bereikbaar en in het weekend niet. Dan krijg je een mail of ik een beoordeling in wil vullen. Dat gaat niet want product nog niet ontvangen. Dus voor nu een slechte beoordeling.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

foto handdoek is leuk geworden, én voor een schappelijke prijs én snel geleverd, zoals beloofd op de site.

De kwaliteit van het katoen viel mij tegen. Het is vrij dun en voelt een beetje viltig aan. We hadden de badhanddoek besteld en ze lijkt op een kleine plaid.

Pluspunten

Foto helemaal op handdoek zonder boven en of onderkant

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, mooie print

Handdoek niet van hele goede kwaliteit maar dat is ook niet te verwachten voor deze prijs.

Pluspunten

De kleur van de print op de handdoek was anders dan de foto welke ik had gestuurd (Moest zwart/wit en grijs zijn werd donkergroen met wit).