Gewoon prachtig een aanrader waard .

Gewoon prachtig kan ik zeker aanbevelen aan anderen.

Supermooi gedaan

Super tevreden

Uitstekend product

Wat een geweldig leuke foto handdoek. De foto was mooi op grote en heel erg duidelijk. De handdoek was ook nog eens snel klaar en verzonden. Erg goede ervaring dus en aan te bevelen.

Bedroevend

Anderhalve maand geleden besteld en betaald . Nog altijds niets ontvangen , geld terug, met intrest !!!!!!! Ɓo was zeer ontgoogeld daar zij die op 3 dagen van haar vorige gestorven hond had van jullie Het had een kerstkado moeten zijn DIKKE KLOTEMERCI HEIDI OETINGEN

Prachtig is de handdoek!

Super blij met het resultaat

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd waardoor ik twijfelde of het wel kwalitatief wel goed zou zijn maar het resultaat mag er zeker zijn

Makkelijk te bestellen en snelle service.

Makkelijk te bestellen en snelle service.

Snelle en goede levering. Ik ben heel blij.

Een handdoek met daarop een haarscherpe foto! Helemaal blij mee.

ze zijn mooi gemmakt

2 zijn er heel mooi ééntje niet

Echt super mooi!!!

De bestelling was heel snel binnen, goede kwaliteit en geweldige foto!

Heel mooi

Had echt een wow effect. Als decoratie opgehangen.

Prachtige handdoek

Erg mooi afgedrukte handdoek, we gebruiken hem als sier om over een bank te hangen. Alleen bezorging met Cycloon ging niet soepel, 2 dagen achter elkaar bezorging niet gehaald te lezen in de track en trace en de 3e dag bezorgd, wat niet het veval was. Cycloon gebeld en die gingen het onderzoeken, moet ik nog horen, maar de andere dag kwam er iemand van de andere kant van de stad ons pakketje afgeven omdat het op hun adres afgegeven was!

gewoon de max

snelle levering, max kwaliteit

Mooi en snelle levering.

Mooie handoek en snelle levering.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Ik had nooit verwacht dat de handdoek zo snel binnen zou zijn. Heel mooi en goede kwaliteit.

Geweldig kerst cadeau

Te mooi om te gebruiken

Ik ben super tevreden

Snelle service mooie handdoek ik ben echt super tevreden

blij met mijn aankoop

Bestellen was gemakkelijk en het product werd zéér snel geleverd, wat me aangenaam verraste. Ik had een foto van een zwarte kat gebruikt en het contrast op de handdoek was helaas niet zo goed als op de foto, waardoor het eerder een zwarte vlek geworden is. Daar moet ik dus een volgende keer op letten.

Mooie foto en handdoek

Heel blij mee

mooi, heel blij mee.

ligt als kerstcadeautje onder de boom!

Positieve ervaring

Op tijd aangekomen en foto stond mooi op handdoek

Zo mooi!!

De handdoek is onwijs mooi geworden! Mijn hond vereeuwigd, prachtig!!Heel blij mee.

Goede en snelle service

Werd snel geleverd en op de hoogte gehouden waarneer pakket klaar was voor verzending etc

heel mooi

heel mooi en snelle levering!!

Turfweg 9

9965EZ Oude pekela