Het bestelde produkt is supersnel geleverd. Ook keurig verpakt.

Wilde vezels bestellen vanwege regelmatige darmklachten. Na even zoeken kwamen we bij de koopjesdrogisterij terecht. Andere zaken hadden de vezels niet biologisch en daar ging het juist om.

PRIMA

GOED PRODUKT GOEDE PRIJS SNELLE LEVERING

Teveel mailtjes voor een simpel product

Teveel spam voor een simpel product

Goed duidelijke snelle bevestiging en snelle levering

Producten besteld en alles is afgehandeld naar wens

Xxx

zeer tevreden

vlot gebracht en ook nog in een leuk doosje.

Alles is razendsnel geregeld met mooie prijs

Betrouwbaar, goedkoop, na 24uur is de bestelling binnen

Zoal verwacht, vlot geleverd

Alles gewoon goed

Positief

Goede producten en snel verzonden • MAAR.... waardeloze bezorging

Eerste keer wat besteld hier en ik ben zeer tevreden over de producten. De verpakking van de vitaminepillen waren wel wat oud, maar nog lange niet over de datum, dus dik in orde! Snel verzonden was het ook. Erg fijn. De bezorging echter... daar hebben jullie natuurlijk niet zicht op, maar dit was niet zo fijn. Mijn man hoorde de bel gaan en ging van zolder naar beneden. De bezorger had haast denk ik, want eenmaal beneden was ze bezorger net weg. Mijn man kijkt naar de stoep en ziet daar dat pakket onbeheerd staan. Verderop ziet hij de bezorger en hij roept hem na, maar die jongen was meer geïnteresseerd in zijn telefoon en mijn man kreeg dus geen reactie. Pakket is nu in huis, maar dus onbeheerd achter gelaten. Vol in zicht + we wonen aan een drukke straat = geen veilige plek dus. Als mijn man dus niet thuis was geweest, hadden wij dus nooit geweten dat dat pakket daar stond. Wie weet wie er dan mee vandoor was gegaan. Geen idee of jullie hier wat mee kunnen, maar ik wilde het in ieder geval laten weten.

Perfection in both delivery and product

Keepup the Good Job

Snel & goed

binnen 2 dagen bezorgd, goed ingepakt & juiste product.

Perfect.

geen reclame nodig. Voor mij perfect.

Goede prijzen en enorm snel geleverd. Zaterdagavond laat besteld en op maandag al in huis. Zelfs de shampoo was met plakband dichtgeplakt tegen lekken. Echt top!

prima prijs en supersnelle bezorging, top.

prima prijs en supersnelle bezorging, top.

Toptoptop

snelle berzorging, goedkoper dan kruid..va..en ahold bv. Zelfde producten.

Uitstekend!

Snelle levering, in een degelijke verpakking en tegen concurerende prijzen. Ook in de toekomst zeker een nieuw bezoekje waard!

ik kan het iedereen aanbevelen

mijn eerste bestelling was correct geregeld makkelijk via de site van koopjesdrogisterij.nl ook de levering was snel. En ik heb achteraf pas betaald. Mijn tweede bestelling die ik gedaan heb duurt wat langer omdat niet alles gelijk geleverd kan worden. Maar ik kreeg er keurig een mail over dat zodra het product wat ik besteld heb binnen is ze het gelijk zullen sturen. Dat zal een paar dagen langer duren. Als ik het product niet wilde kon ik dat melden en dan zouden ze de rest gelijk sturen. Maar ik wacht er liever een paar dagen langer op, om het toch tegelijk te krijgen.

bestelling kwam snel goed verpakt Ik vond alles goed

Snel en correct

Vlotte levering, alles in orde.

super

snelle levering en tijdens het hele proces werd ik netjes op de hoogte gehouden.

Tijd, service, en niet moeilijk doen!

Bestelling werd snel geleverd.

Overzichtelijke site, en goedkope producten, en zeer snel geleverd. Top!!

prima service, alles goed ontvangen

ik koop zeker nog terug bij jullie