Ruime keus, goede prijzen, snelle levering.

Ruime keus, goede prijzen, snelle levering.

Mijn bestelling

Ik ben erg blij met mijn bestellingen, mensen waren vriendelijk voor me, ze hielpen me met mijn aankopen omdat het verloren was gegaan. Ik ben blij dat ze het probleem hebben opgelost. en ik heb mijn aankopen goed ontvangen! dank koopjesdrogisterij

Goede prijzen en snelle levering

zeer tevreden

Correcte afhandeling! Toen ik mijn order nr. niet genoteerd had en alleen order had ingevuld was het ook goed gekomen!

waardeloos product besteld nog nooit ontvangen

Wonderbaarlijk bestelling gedaan netjes betaald. Verzending is onderweg heel snel maar totaal niets ontvangen en dan vragen om je ervaring. Slecht dus Hoop dat ik product nog krijg ga maar weer eens bellen

Alles prima in orde

Alles verliep vlot en soepel. Mijn vragen werden supersnel en met begrip beantwoord. Even een tip, vermeld dat de mondkapjes btw vrij zijn, maar de verzendkosten niet ;-)

Een zeer goede en professionele site.

Alles ging vlot

zeer snel ontvangst van bestelde artikelen

Echt vandaag besteld volgende dag in huis!

Een prettige ervaring alles werd supersnel verstuurd en ontvangen.

Slecht

Bestelling niet ontvangen. Niet thuis code klopte niet.

Goed product, heldere communicatie, prima levering

Betrouwbaar

Helemaal geweldig

Was al heel snel binnen heel fijn.

alles is heel goed gegaan

mijn ervaring is heel goed,want maakte me zorgen over het betalen,maar kon gelukig achteraf betalenmet overschrijfformulier, wat een heel goede service voor mij was,compliment voor het hele team personeel.

Snelle levering en goed te volgen

Duidelijke site. Snelle levering en goed te volgen op track and trace.

Uitstekende service en super klantvriendelijk

Er was iets misgegaan bij postnl met mijn pakje. Ik heb contact opgenomen met de koopjesdrogisterij en zij hebben mij het bestelde product onmiddellijk terug opgestuurd. 2 dagen nadien werd het bij mij geleverd. Dat is nog eens service.

Goede ervaring opgedaan met dit bedrijf

Gewoon, goede en snelle service. Goede producten.

Bestelling is soepel verlopen en op tijd pakket in de bus ontvangen. Goedkoopste van allemaal tot nu toe, webwinkel ziet er goed uit en duidelijk. Eigenlijk niks te klagen goed dat jullie bestaan.

Heel snelle levering! Geweldige service.

Het is goed geregeld volgens de afspraken van jullie, dan kan het niet beter

Het is goed geregeld volgens de afspraken van jullie, dan kan het niet beter

Snelle levering en goede service!

Altijd goede service en snelle levering. Prima webwinkel!

Prima service en goede prijs

Dit is de derde keer dat ik bij uw bedrijf iets bestel. Ik ben tevreden. Opvallend vond ik dat bij de laatste bestelling, de zending één dag later verzonden is, dan ik verwacht had. Dit is jammer voor de vakantiegangers, voor wie de zending besteld was. Post NL is op zich al traag, maar kennelijk is het bij u ook erg druk. Op zich een goed teken natuurlijk! vriendelijke groet, Hans

erg goed gegaan