Filters

2

Twee mails., gebeld

Altijd prima gegaan, nu al bijna twee weken aan t wachten en geen reacties op mail, telefonisch word ik afgesloten omdat t te druk is!!! De 92,82 is wel geaccepteerd, producten worden niet geleverd!! Schandalig!!! Wellicht nu via dit wel reactie maar geen beloftes doen, sorry zeggen…. Dat ken ik nu wel!! Een oplossing : goederen nu leveren of geld nu terug!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Synchronization to external application failed / order status

Goedemiddag, Ik heb 29.01 een beste geplaatst tot op heden nog geen mail ontvangen met track and trace. Omdat bij mijn status van bestelling staat Synchronization to external application failed heb ik mijn twijfels of deze bestelling wel gezien wordt. De Ideal betaling is goed gegaan. Al 2x gebeld..1 uur wachten daarna verbroken toen ik de eerste volgende was. Ik begon met 6 wachtenden...1 uur lijkt me erg lang voor 6 telefoontjes. Ik heb al verschillende keren besteld maar dit lijkt nu wel de laatste keer als ik niet zsm een reactie ontvang over de status van mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
1

bedrijf in verval

Reeds jaren heb ik mijn aankopen gedaan bij koopjesdrogisterij. Maar momenteel ben ik nog altijd aan het wachten op mijn bestelling die 10 dagen gelden werd geplaatst. Mijn vorige bestelling had ook al vertraging. Ik probeer te chatten, maar dit is offline. Ook telefonisch is er geen contact mogelijk. Ik krijg zelfs nog geen verbinding. Spijtig om dit vast te stellen. Hierdoor verlies je je vaste klanten. Onbegrijpelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ook wij vinden het erg vervelend dat we op dit moment moeilijk bereikbaar zijn. De chat is niet offline en ook telefonisch zijn we bereikbaar, maar door de enorme drukte zijn de chat en telefoon overbelast! Intussen heb ik je e-mail beantwoord. Excuses voor de vertraging!

2

Geen levering of mail na 11 dagen. Geen contact mogelijk.

In het verleden wel eens een late levering gehad maar nog nooit zo laat als nu. Ik begrijp dat de IT problemen geeft, maar dan moet er toch contact mogelijk blijven. Alleen een bestelbevestiging en factuur ontvangen. Verder geen communicatie. Zeer slecht. Volgende keer ga ik ergens anders bestellen want hier zit ik niet op te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
4

Altijd goed tot nu! Vreselijk.

Ik moest altijd lang wachten op mijn bestelling maar kreeg het altijd. Nu kreeg ik een doos vol Tena men ipv de artikelen die ik bestelde. Wat moet ik ermee? Geen antwoord op mijn vele mails, chat al weken offline en telefonisch niet bereikbaar. €140 in de vuilbak! Vreselijk gewoon. LOS JULLIE KLANTENSERVICE OP

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de verkeerde artikelen ontvangt, sorry! Vanwege grote drukte hebben we je e-mails helaas niet eerder kunnen beantwoorden. Onze chat en telefoon staan de hele dag roodgloeiend, daardoor lijkt het misschien alsof we de telefoon niet opnemen en dat de chat offline is. Dit is absoluut niet het geval! We willen dit zo snel mogelijk met je oplossen, daarom zal ik je e-mails opzoeken en meteen voor je beantwoorden.

2

Pakket na 2 weken nog niet ontvangen!

Ik wacht al meer dan 2 weken op een bestelling. Mails worden niet beantwoord. De chat werkt niet, telefonisch slecht bereikbaar, 10 tot 15 minuten wachten en nog niemand aan de lijn gehad!

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichting

Drie weken geleden besteld, €121,98 betaald. Geen bevestiging ontvangen. Wel na telefoon contact (uur in de wacht) mededeling dat het bedrag ontvangen was! Verder geen contact meer mogelijk. Gezien de voorgaande reacties is mijn verwachting dat ik ooit nog iets ontvang tot het nulpunt gedaald. Dit lijkt door de massale klachten en nog niet 1 tevreden reactie op oplichting. Misschien tijd om aangifte te gaan doen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Begrijpelijk dat je je afvraagt of je je bestelling nog ontvangt als je alle voorgaande reacties leest. We kunnen jou (en iedereen) geruststellen, ook al duurt het langer dan normaal, iedereen ontvangt zijn bestelling of ontvangt het aankoopbedrag retour! Wij zijn overgegaan naar een andere IT systeem en dit heeft helaas vertragingen veroorzaakt. Wij zijn nu met man en macht bezig om alle telefoontjes, chats en e-mails te beantwoorden. Ik heb je een mail gestuurd over de status van jouw bestelling.

1

Verkeerde levering en niet bereikbaar

7 flesjes etherische vata olie besteld. Verkeerde levering: vata olie met sinaasappel. Op mijn mails krijg ik geen reactie. Telefonisch is met onbereikbaar… Afschuwelijk bedrijf. Ik raad af hier zaken mee te doen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichters

1 ster is nog teveel, ik wacht na toezeggingen nog steeds op mijn geld na annulering. Telefonisch zijn ze zogenaamd druk en niet bereikbaar en op mijn mail wordt niet gereageerd. BESTEL HIER NIET !!!!!! Dat geldt ook voor hun andere bedrijven Droginet.nl en Drogisterij.net. Ook daar volop klachten!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Heel vervelend dat je zo lang op het aankoopbedrag van je bestelling hebt moeten wachten, dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest! Door het stroomlijnen van onze IT-systemen zijn er achterstanden ontstaan in verschillende werkzaamheden. Op dit moment zijn we met man en macht bezig om alle mails, chats en telefoontjes te beantwoorden. Ook het door jou betaalde aankoopbedrag is intussen teruggestort op je rekening, ik heb je hierover een e-mail gestuurd.

2

Voorheen prima bedrijf maar nu voel ik me benadeeld

Op 8 januari heb ik een bestelling gedaan en een orderbevestiging ontvangen. Daarna heb ik niks meer gehoord alleen automatische antwoord op mijn mailtjes. Ik heb 1 keer kunnen chatten, telefoon is hopeloos, en er werd mij verzekerd in de chat dat na het weekend, twee weken geleden inmiddels, mn pakket verzonden zou worden. Nog steeds niks ontvangen. Ik maak me ernstige zorgen of ik mijn pakket van 79,85 euro nog wel zal ontvangen of dat ik mn geld kwijt ben en als ik alle review lees begrijp ik dat ik niet de enige ben. Tot dusver was ik tevreden over de Koopjesdrogisterij maar ik weet het nu niet. Ik begrijp dat er een IT wisseling is maar een bericht sturen is toch niet zoveel moeite?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! In onze gegevens zie ik dat je bestelling verzonden is naar een PostNL afhaal locatie. We hebben vanwege grote drukte je e-mails nog niet kunnen beantwoorden, sorry! Je hebt inmiddels contact gehad met mijn collega's over je bestelling, natuurlijk wordt dit met je opgelost!

1

23 dagen, 4 emails, en 5 telefoon pogingen later, geen contact. NIETS.

Altijd goeie ervaringen gehad met Koopjesdrogisterij, maar dit keer is het echt verschrikkelijk. Op 9 Januari een bestelling gedaan. Een order bevesting ontvangen, maar nooit een melding dat de order onder weg is. Op 19 Januari krijg ik plots een doosje geleverd met de helft van mijn bestelling zonder factuur. 4 emails gestuurd, 4 standaard berichten, nooit enige reactie. Telefonisch contact is hopeloos. Altijd het bandje dat de wachtrij vol is, en dat ik maar beter een email kan sturen. De online chat is nog nooit beschikbaar geweest. Ik zou toch graag de andere helft van mijn bestelling willen ontvangen. Adri

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen dat je vorige ervaringen met Koopjesdrogisterij goed zijn geweest! Op dit moment kunnen we door grote drukte niet alle e-mails, telefoontjes en chats op tijd behandelen, excuses! Wij hebben in onze mail van 26 januari geprobeerd uit te leggen wat er aan de hand is. We doen er op dit moment alles aan om iedereen te beantwoorden. Wat vervelend dat je maar de helft van je bestelling ontvangen hebt! Ik heb dit natuurlijk voor je nagekeken en ik heb je hierover een e-mail gestuurd.

1

Zeer slecht

Ik heb op 21 januari een bestelling geplaatst. Na bijna een week nog niets gehoord, als reactie op mijn email kreeg ik een standaard mail terug. Als je probeert te bellen zijn er 9 wachtenden voor je. Uiteindelijk komt er 27 januari een algemene mail dat er een probleem is met het IT systeem en dat de bestelling uiterlijk 3 februari geleverd wordt! Dat is 2 weken na de besteldatum!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ook wij vinden het erg vervelend dat je niet eerder een berichtje ontvangen hebt over je bestelling. Vanwege grote drukte is het ons helaas niet gelukt om alle e-mails op tijd te beantwoorden. In onze mail van 26 januari hebben we geprobeerd uit te leggen wat hier de reden van is. We doen op dit moment onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden! Ik heb je intussen een e-mail gestuurd met de status van je bestelling!

1

Zeer slecht

Op 24/12 een bestelling gedaan, pas gekregen op 30/12 wat ik wegens eindejaarsdrukte helemaal begrijp. Ik merk onmiddelijk dat een product helaas twv 88€ onbruikbaar is (potje poeder die helemaal geklonterd is en naar dode vis stinkt). Dat meld ik aan de klantenservice onmiddellijk na levering. Ik kreeg wel bevestiging dat ze dit hebben doorgegeven aan hun leverancier en mij op de hoogte zullen brengen. Maar nu reageren ze gewoon niet meer. Ik ben jullie klant, jullie moeten mij dus terugbetalen voor een onbruikbare product, zelf reageert uw leverancier niet. Ben ik gewoon 88€ kwijt? Ik ben zelf klantenservice agent, ik vind het echt dramatisch.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wees gerust, we zijn je niet vergeten ! Je hebt het vast al gelezen, we zijn overgegaan naar een nieuw computersysteem en dit heeft achterstanden veroorzaakt. Vanwege grote drukte is het helaas nog niet gelukt om je te mailen over je klacht. Wij gaan dit natuurlijk in orde maken voor je. Ik heb je een e-mail gestuurd met details!

4

Slecht begin

Op 19-1 besteld. Zou binnen 1-5 werkdagen geleverd worden maar ergens anders op de website staat 1-3. 6e werkdag gemaild geen reactie. 7e werkdag een algemene mail dat het verlaat is en dat het voor 3 februari geleverd gaat worden. Weer een week later, ok we wachten af maar... er staat ook in de mail dat als de producten niet op voorraad zijn het bedrag gecrediteerd word. Nou, daar ben ik niet blij mee, je mag er als cliënt toch vanuit gaan dat het op voorraad is als je het besteld. Zo kan ik ook aanbiedingen maken! Ben benieuwd wat er van de week geleverd gaat worden!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je bestelling nog niet geleverd is. Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem en dit heeft helaas vertragingen veroorzaakt. Op dit moment is onze levertijd 1-5 werkdagen, op onze website staat inderdaad ook nog 1-3 werkdagen, dit zal zo snel mogelijk aangepast worden. We werken met man en macht om alle e-mails, chats en telefoontjes te beantwoorden. Het is ontzettend druk, maar het komt goed! We hebben de status van je bestelling bekeken en goed nieuws, je bestelling wordt vandaag bij je afgeleverd. Wij hebben je een mail gestuurd met meer gegevens over de aflevering.

5

Overgang naar KD is k*t

Al jaren zeer tevreden klant van gezondheids-aanbiedingen en producten werden altijd binnen 1 a 3 dagen bezorgd. Nu het onder koopjesdrogisterij valt én men op een nieuw IT programma is overgegaan, is mijn eerste ervaring ronduit k*t. Geen enkele berichtgeving na plaatsen van de order, klantenservice niet bereikbaar en nu ook nog eens in totaal 3 weken levertijd. Dat is wel heel bar. Ik snap t maar dit gedoe kún je je als bedrijf gewoon niet veroorloven.

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen halve ster waardig

Geen halve ster waardig. Op 9 januari een bestelling geplaatst, na meerdere e-mails te hebben gestuurd met de simpele vraag is het mogelijk meer te vertellen over de status van mijn bestelling (de link van de order leidt naar niet-bestaande pagina) tot op heden geen enkel antwoord ontvangen. Bij telefonisch contact in de middag wordt een automatisch bericht afgespeeld dat door drukte de klantenservice slechts telefonisch bereikbaar is van 9:00 - 12:00 (niet logisch, zou eerder zeggen schaal op). Bij bellen tussen 9:00 - 12:00 volgt een automatisch bericht dat de wachtrij te lang is en wordt de verbinding automatisch verbroken. Heb voorheen wel naar tevredenheid bij koopjesdrogisterij.nl bestelt, echter dit wordt de laatste keer. Zou fijn zijn als ze openheid van zaken geven voor wat betreft er echt aan de hand is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Natuurlijk vinden wij het ook erg vervelend dat we je e-mails nog niet hebben kunnen beantwoorden. Wij zijn gestart met een nieuw IT-systeem en dat heeft jammer genoeg achterstanden veroorzaakt! Heel vervelend maar het gaat langzaam weer de goede kant op. Intussen zijn we de hele dag weer telefonisch of via chat te bereiken. Vanwege grote drukte kan het even duren voordat je aan de beurt bent, maar we helpen je graag! Ik heb je e-mail opgezocht en zal deze vandaag nog voor je beantwoorden.

1

Geen contact te krijgen!

Op 16-01-23 order geplaatst waanra bevestiging met Track and Trace. Op 23-01-2023 meerdere keren gebeld, maar geen gehoor. Chat op de site werkt ook niet dus gemaild dat Track and Trace nog geen lever status heeft. Op 25-01-23 krijg ik mail van PostNL dat pakket terug gaat omdat het niet is afgehaald. Weer bellen en mailen, geen gehoor en tot op heden op geen enkele mail reactie. Heb het postkantoor gebeld en ze konden pakket tegenhouden dus alsnog opgehaald. Pakket is dus ontvangen! Waarom dan een slechte review? Niet te bereiken, geen reacties op mail. Blijkbaar wel de tijd om hier te reageren om het goed te praten maar dit was eerste en ook laatste keer dat ik hier bestel!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen dat je je bestelling in ontvangst hebt kunnen nemen! Zoals je vast al gelezen hebt zijn wij overgegaan naar een nieuw computersysteem en dit heeft helaas vertragingen in onze werkzaamheden veroorzaakt. Op dit moment doen we onze uiterste best om iedereen te woord te staan. Wij hebben besloten om tijd vrij te maken om de reviews met een slechte beoordeling te beantwoorden omdat we hier natuurlijk erg van schrikken en we graag uit willen leggen wat er aan de hand is.

1

Bestelling niet ontvangen, onmogelijk om contact te krijgen.

Tot januari altijd in volle tevredenheid hier mijn producten besteld maar na mijn laatste bestelling op 9 januari nog niets ontvangen. 3x e mail gestuurd, alleen ontvangst bericht. telefonisch zijn ze niet te bereiken en de chatfunctie is uitgeschakeld. Wat is hier aan de hand?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ook wij vinden het erg vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken! Vanwege grote drukte is het ons helaas niet gelukt om alle e-mails, chats en telefoontjes op tijd te beantwoorden. Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem waardoor er achterstanden in onze werkzaamheden zijn ontstaan. We doen op dit moment onze uiterste best om iedereen te woord te staan. Gelukkig zie ik in onze gegevens dat er inmiddels contact met je geweest is!

1

Totaal onbereikbaar

Koopjes drogisterij was nooit heel snel met leveren, maar wel betrouwbaar. Nu had ik na 10 dagen nog niets binnen en ook geen bericht over de vertraging. Ze zijn niet bereikbaar per telefoon of mail. De chatfunctie op hun site staat uit. Op Messenger wordt ook niet gereageerd. Pas als ik een vraag stel onder een Facebookbericht van koopjes drogisterij volgt een reactie. Ik cancel uiteindelijk de bestelling. Echter mijn geld is 6 dagen later nog niet teruggestort.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Erg jammer dat je ons niet hebt kunnen bereiken! Wij zijn de hele dag telefonisch en via chat bereikbaar, maar vanwege enorme drukte lijkt het soms alsof we niet bereikbaar zijn. Ook lukt het helaas niet om alle e-mails op tijd te beantwoorden! Reden van al deze drukte is het overgaan naar een nieuw computersysteem, waardoor jammer genoeg achterstanden zijn ontstaan. Goed nieuws toch dat de Facebook berichten snel opgepakt worden! In onze gegevens zie ik dat het aankoopbedrag van jouw bestelling intussen teruggeboekt is!

1

Zo slecht nog nooit meegemaakt

Prijzen incl btw niet in de order te zien, bedragen van order en factuur komen niet overeen. Wel betalen en bevestiging mail gehad. Geen track arn tracé of enige andere communicatie vanuit hun gehad. Wel blijven ze zeggen dat de prijzen vereenkomen, nou dan kan ik niet goed lezen... Laten we maar eens kijken hoe snel ze worden met annuleren en terug betalen. Indien ze dit niet gaan doen dan ga ik ze melden bij verschillende instanties oa voor misleiding van klanten

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat je deze ervaring met de Koopjesdrogisterij hebt! Natuurlijk willen we dit graag met je overleggen, maar helaas vind ik geen e-mail van je in onze mailbox. Ik heb daarom een e-mail naar je gestuurd zodat we dit met je op kunnen lossen!

4

Teleurstellend service en erg boos.

Al een aantal jaar veel besteld bij koopjesdrogist, altijd tevreden. Nu maken ze er niks meer van. Op mails wordt niet meer geantwoord. Ook niet als je in de mail vermeld dat de bestelling heel erg nodig is i.v.m. ernstige ziekte. Ik wacht nu al heel lang op de bestelling. Chat hebben ze uitgeschakeld. Telefonisch niet te bereiken en na een uur te hebben gewacht verbreken ze doodleuk de verbinding met de opmerking"wat heb jij een geduld". Ja, als de bestelling niet zo noodzakelijk zou zijn geweest dan had ik helemaal niet gebeld. Ik vrees dat ik mijn geld ook kwijt ben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

We zijn blij om te lezen dat je ook positieve ervaringen bij ons hebt! We vinden het erg vervelend dat we je teleurgesteld hebben en willen je graag weer als tevreden klant zien! Wij zijn overgegaan naar een nieuw computersysteem waardoor een aantal werkzaamheden vertraging opgelopen hebben. Wij zijn via telefoon en chat te bereiken, alleen zijn de wachttijden vanwege grote drukte opgelopen. Natuurlijk doen we er alles aan om iedereen te woord te staan! Je e-mail zal vanmiddag nog beantwoord worden, hou daarom je mailbox in de gaten.

1

Verschrikkelijke service en 1/3 van mijn bestelling nog maar ontvangen

Mijn titel zegt genoeg. Wat een afschuwelijke klantenservice. Zo kan je absoluut geen zaken doen. Besteld voor 76 euro, daarna omdat t zolang duurde bestelling geannuleerd komt 2 dagen later een klein deel van mijn pakket. Klantenservice niet te bereiken. Echter eerder een slechte review op trustpilot geplaatst en daar was binnen 3 uur een reactie. Totop heden ben ik niet fatsoenlijk behandeld door dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in onze klantenservice, dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Wij zijn overgegaan naar een nieuw computersysteem en hebben hierdoor helaas vertraging opgelopen in een aantal van onze werkzaamheden. Ook wij vinden dit natuurlijk heel vervelend en we doen er alles aan om alle telefoontjes, chats en e-mails te beantwoorden. Vanwege enorme drukte duurt dit langer dan normaal gesproken, onze excuses hiervoor! Vanmiddag stuur ik je een mail over de status van je bestelling!

1

Kutwinkel

Besteld ,betaald en 2 weken later nog niks gehad ,verder totaal niet bereikbaar

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ook wij vinden het erg vervelend dat je geen contact met ons hebt kunnen krijgen! Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem en hierdoor hebben we helaas vertraging opgelopen op meerdere afdelingen. Wij doen op dit moment onze uiterste best om alle telefoontjes, chats en e-mails te beantwoorden. Zou je ons een mail willen sturen zodat we kunnen controleren wat de status is van je bestelling?!

4

Wat is er gebeurd met de goede service?

Al jaren bestel ik bij koopjesdrogisterij, nooit problemen. Tot nu. 9 januari heb ik weer een flinke bestelling geplaatst, bestelbevestiging ontvangen, maar daarna niets meer. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, de mails worden niet beantwoord. Op de website staan geen vermeldingen van dat er op dit moment leveringsproblemen zijn. Ik snap er niets van, zonde van een eerder zo fijne winkel! Koopjesdrogisterij, waar blijft mijn bestelling? Wellicht kan mijn vertrouwen nog hersteld worden als het nu vlot afgehandeld wordt!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Jamie! Wat vervelend dat je ons niet eerder hebt kunnen bereiken. Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem waardoor we helaas achterstanden opgelopen hebben. Hierdoor is het ontzettend druk bij de klantenservice. We doen onze uiterste best om alle mails, chats en telefoontjes te behandelen. We zijn blij dat je opnieuw een bestelling bij ons geplaatst hebt, daarom ga ik direct voor je kijken wat de status is van je bestelling. We zullen hierover vandaag nog contact met je opnemen!

1

Heel erg slechte service, totaal onbereikbaar, wordt niet geleverd!

9 januari voor € 99,51 besteld en betaald. Na 5 dagen komt Postnl onaangekondigd maar een heel klein gedeelte van de bestelling bezorgen. Geen bericht wanneer de rest komt. Al diverse malen geprobeerd te bellen, maar nemen gewoon niet op, of de verbinding wordt wegens drukte verbroken. Ook al 4 x een mail gestuurd, maar ook daar geen antwoord op. Nog nooit zo'n slecht ervaring gehad met een webshop! Totaal onbetrouwbaar!

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd