Super snelle levering ! Leuk geschenkje in de doos. Top !

Goed product geleverd.

Maar niet helemaal op tijd geleverd.

Goede prijs, correcte en snelle levering

De prijs was in vergelijking met andere winkels scherp en de goederen werden snel en correct geleverd.

prima service en prijs

Alles correct afgehandeld

Prima, bestellen en verder geen gedoe. Wordt snel en netjes geleverd.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Zeer tevreden mede door het aanbod van eenmalig een bedrag betalen voor verzendkosten en daarna het gehele jaar gratis. Sluit heel mooi aan op mijn wens die ik had gedaan een afhaalpunt te creëren ,scheelt heel veel klandizie uit de regio. Prima opgelost.

Super snelle bezorging

Gisteren bestel vandaag bezorgt, heel fijn! En lekker goedkoop!

Vlot en gemakkelijk

Goed, gemakkelijk bestelling plaatsen en heel vlotte levering.

Helemaal top!

Snelle levering en lage prijzen voor goede producten. Top ervaring!

Goede prijs

Deze site kwam naar voren vanwege de aantrekkelijke prijs.

Onwijze snelle service !!!

Per abuis het verkeerde artikel ontvangen. Binnen 2 dagen geregeld en de juiste bestelling in huis!!

alles prima geregeld

duidelijk overzicht, makkelijk te bestellen op tijd bezorgd

Niets op aan te merken

Juiste tijd afgeleverd Duidelijke mails. Kortom tevreden

Prima en snelle bezorging

Zoals boven

goed bezorgd

Juiste product op tijd geleverd

2 verpakkingen Bactiol plus geleverd op afgesproken tijd geleverd in grote doos. Had ook in envelop gekund en dan door brievenbus. Maar ik ben er blij mee.

Een hele goede service

Snelle levering en een hele goede service. Ook nog een verassing erbij gekregen. Was toch wel speciaal en werd gewaardeerd

Snelle levering super

Supersnelle levering

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs vergeleken met andere online winkels. Snelle levering

Netjes en heel goed.

Dit was pas mijn tweede keer dat ik iets bestelde tot nu toe geen enkel negatieve reden kunnen bedenken.

Snelle service en leuke verrassing!

Ik kreeg mijn bestelling binnen een dag bezorgd. Met twee leuke verrassingen in de doos!! Die precies pasten bij mijn wensen. Fantastisch, ik blijf bij jullie bestellen!!

Gewoon goed

Wat beloofd werd, gebeurde

snelle levering en goede kwaliteit

Prima prijzen, maar slordig ingepakt

Super aardig dat jullie een lekker blikje drinken mee sturen als extra, maar de producten waren bijzonder slecht i gepakt in een slappe dun kartonnen doos waardoor het een grote aan de elkaar geplakte gaten kaas was!!!! Gelukkig zat alles er nog wel in De bezorger zei ook dit is verdomd slecht ingepakt

Helemaal tevreden

Aanbiedingen pasten helemaal in mijn straatje. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.