Slecht 3 van de 12 producten geleverd, waardoor de verzendkosten onevenredig zwaar gingen drukken

Drie van de twaalfproducten werden achteraf geleverd, terwijl de site aangaf dat ze op voorraad waren. Daardoor betaalde ik in verhouding relatief hoge verzendkosten. Administratieve afhandeling credit verloopt ook niet vlekkeloos.

Goede en snelle service

Mijn eerste bestelling is helaas niet aangekomen op mijn adres. Hierover contact met 1 van de medewerksters gehad. Binnen een paar dagen had ik gelukkig mijn bestelling alsnog. Super service

Vragen worden snel en correct beantwoord

bestelling worden snel geleverd en met zorg verpakt

Vlotte levering van de Echinaforce, maar wel plastic in de verpakking en dat is jammer.

Het is de eerste x dat ik beroep doe op jullie site en de aankoop en levering is vlot verlopen . Mvg. Sophie De Mey

Alles was erg goed

Vlotte service leverd snel en correct goede ervaring dus voor herhaling vatbaar

Lange levertijd

Kan beter

ze doen wat ze beloven

Fijne en duidelijke website, mooie prijzen en snelle levering

Prima.

Snelle levering..

Vlot, voordelig

Gerrit tevreden met de aankoop, die met verzendkosten nog steeds echt goedkoper was. Vlotte levering.

Super!!!

Dezelfde producten voor heeeeeel veeeeel minder geld !!! En heel snel geleverd echt TOP

perfect, snelle levering! veel track en trace info

zie hierboven

Prima snelle service.

Nog meer dan prima. Welk superlatieven kan ik nog gebruiken. Gewoon DANK voor de zorgvuldige snelle verzending.

Wasmiddel besteld voor een goede prijs en snel geleverd.

Heel goede ervaring , alles heel goed in orde, goed aanbod

Heb niets aan te merken, alles prima verzorgd

Échte koopjes!

De artikelen die ik kocht, zijn hier aanzienlijk goedkoper dan elders. Heel fijn in deze dure tijd. Verder een snelle levering en leuk verpakt. Deze website ga ik zeker bewaren!

Snelle levering en uitstekend verpakt

Snelle levering en uitstekend verpakt in 2 dozen, ook de prijs was een stuk goedkoper dan bij anderen

Bezorgen minder

Het jammer is dat je geen andere plek kunt aangeven als de bezorger onderweg is. Zijn 2 keer hier geweest was ik er niet. Nu gaat het terug naar de afzender. De rest was prima op de website.

Snelle en correcte levering

Producten snel en netjes geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Super ervaring

Ik heb voor het eerst daar wat besteld, prima service en keurig op tijd. Wat je verwacht ontvangen. Zou het zeker aanraden

Snel en gemakkelijk besteld en bezorgt top