Zeer slecht

Op 24/12 een bestelling gedaan, pas gekregen op 30/12 wat ik wegens eindejaarsdrukte helemaal begrijp. Ik merk onmiddelijk dat een product helaas twv 88€ onbruikbaar is (potje poeder die helemaal geklonterd is en naar dode vis stinkt). Dat meld ik aan de klantenservice onmiddellijk na levering. Ik kreeg wel bevestiging dat ze dit hebben doorgegeven aan hun leverancier en mij op de hoogte zullen brengen. Maar nu reageren ze gewoon niet meer. Ik ben jullie klant, jullie moeten mij dus terugbetalen voor een onbruikbare product, zelf reageert uw leverancier niet. Ben ik gewoon 88€ kwijt? Ik ben zelf klantenservice agent, ik vind het echt dramatisch.

Slecht begin

Op 19-1 besteld. Zou binnen 1-5 werkdagen geleverd worden maar ergens anders op de website staat 1-3. 6e werkdag gemaild geen reactie. 7e werkdag een algemene mail dat het verlaat is en dat het voor 3 februari geleverd gaat worden. Weer een week later, ok we wachten af maar... er staat ook in de mail dat als de producten niet op voorraad zijn het bedrag gecrediteerd word. Nou, daar ben ik niet blij mee, je mag er als cliënt toch vanuit gaan dat het op voorraad is als je het besteld. Zo kan ik ook aanbiedingen maken! Ben benieuwd wat er van de week geleverd gaat worden!

Overgang naar KD is k*t

Al jaren zeer tevreden klant van gezondheids-aanbiedingen en producten werden altijd binnen 1 a 3 dagen bezorgd. Nu het onder koopjesdrogisterij valt én men op een nieuw IT programma is overgegaan, is mijn eerste ervaring ronduit k*t. Geen enkele berichtgeving na plaatsen van de order, klantenservice niet bereikbaar en nu ook nog eens in totaal 3 weken levertijd. Dat is wel heel bar. Ik snap t maar dit gedoe kún je je als bedrijf gewoon niet veroorloven.

Geen halve ster waardig

Geen halve ster waardig. Op 9 januari een bestelling geplaatst, na meerdere e-mails te hebben gestuurd met de simpele vraag is het mogelijk meer te vertellen over de status van mijn bestelling (de link van de order leidt naar niet-bestaande pagina) tot op heden geen enkel antwoord ontvangen. Bij telefonisch contact in de middag wordt een automatisch bericht afgespeeld dat door drukte de klantenservice slechts telefonisch bereikbaar is van 9:00 - 12:00 (niet logisch, zou eerder zeggen schaal op). Bij bellen tussen 9:00 - 12:00 volgt een automatisch bericht dat de wachtrij te lang is en wordt de verbinding automatisch verbroken. Heb voorheen wel naar tevredenheid bij koopjesdrogisterij.nl bestelt, echter dit wordt de laatste keer. Zou fijn zijn als ze openheid van zaken geven voor wat betreft er echt aan de hand is.

Geen contact te krijgen!

Op 16-01-23 order geplaatst waanra bevestiging met Track and Trace. Op 23-01-2023 meerdere keren gebeld, maar geen gehoor. Chat op de site werkt ook niet dus gemaild dat Track and Trace nog geen lever status heeft. Op 25-01-23 krijg ik mail van PostNL dat pakket terug gaat omdat het niet is afgehaald. Weer bellen en mailen, geen gehoor en tot op heden op geen enkele mail reactie. Heb het postkantoor gebeld en ze konden pakket tegenhouden dus alsnog opgehaald. Pakket is dus ontvangen! Waarom dan een slechte review? Niet te bereiken, geen reacties op mail. Blijkbaar wel de tijd om hier te reageren om het goed te praten maar dit was eerste en ook laatste keer dat ik hier bestel!

Goed om te horen dat je je bestelling in ontvangst hebt kunnen nemen! Zoals je vast al gelezen hebt zijn wij overgegaan naar een nieuw computersysteem en dit heeft helaas vertragingen in onze werkzaamheden veroorzaakt. Op dit moment doen we onze uiterste best om iedereen te woord te staan. Wij hebben besloten om tijd vrij te maken om de reviews met een slechte beoordeling te beantwoorden omdat we hier natuurlijk erg van schrikken en we graag uit willen leggen wat er aan de hand is.

Bestelling niet ontvangen, onmogelijk om contact te krijgen.

Tot januari altijd in volle tevredenheid hier mijn producten besteld maar na mijn laatste bestelling op 9 januari nog niets ontvangen. 3x e mail gestuurd, alleen ontvangst bericht. telefonisch zijn ze niet te bereiken en de chatfunctie is uitgeschakeld. Wat is hier aan de hand?

Ook wij vinden het erg vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken! Vanwege grote drukte is het ons helaas niet gelukt om alle e-mails, chats en telefoontjes op tijd te beantwoorden. Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem waardoor er achterstanden in onze werkzaamheden zijn ontstaan. We doen op dit moment onze uiterste best om iedereen te woord te staan. Gelukkig zie ik in onze gegevens dat er inmiddels contact met je geweest is!

Totaal onbereikbaar

Koopjes drogisterij was nooit heel snel met leveren, maar wel betrouwbaar. Nu had ik na 10 dagen nog niets binnen en ook geen bericht over de vertraging. Ze zijn niet bereikbaar per telefoon of mail. De chatfunctie op hun site staat uit. Op Messenger wordt ook niet gereageerd. Pas als ik een vraag stel onder een Facebookbericht van koopjes drogisterij volgt een reactie. Ik cancel uiteindelijk de bestelling. Echter mijn geld is 6 dagen later nog niet teruggestort.

Zo slecht nog nooit meegemaakt

Prijzen incl btw niet in de order te zien, bedragen van order en factuur komen niet overeen. Wel betalen en bevestiging mail gehad. Geen track arn tracé of enige andere communicatie vanuit hun gehad. Wel blijven ze zeggen dat de prijzen vereenkomen, nou dan kan ik niet goed lezen... Laten we maar eens kijken hoe snel ze worden met annuleren en terug betalen. Indien ze dit niet gaan doen dan ga ik ze melden bij verschillende instanties oa voor misleiding van klanten

Wat vervelend dat je deze ervaring met de Koopjesdrogisterij hebt! Natuurlijk willen we dit graag met je overleggen, maar helaas vind ik geen e-mail van je in onze mailbox. Ik heb daarom een e-mail naar je gestuurd zodat we dit met je op kunnen lossen!

Teleurstellend service en erg boos.

Al een aantal jaar veel besteld bij koopjesdrogist, altijd tevreden. Nu maken ze er niks meer van. Op mails wordt niet meer geantwoord. Ook niet als je in de mail vermeld dat de bestelling heel erg nodig is i.v.m. ernstige ziekte. Ik wacht nu al heel lang op de bestelling. Chat hebben ze uitgeschakeld. Telefonisch niet te bereiken en na een uur te hebben gewacht verbreken ze doodleuk de verbinding met de opmerking"wat heb jij een geduld". Ja, als de bestelling niet zo noodzakelijk zou zijn geweest dan had ik helemaal niet gebeld. Ik vrees dat ik mijn geld ook kwijt ben.

We zijn blij om te lezen dat je ook positieve ervaringen bij ons hebt! We vinden het erg vervelend dat we je teleurgesteld hebben en willen je graag weer als tevreden klant zien! Wij zijn overgegaan naar een nieuw computersysteem waardoor een aantal werkzaamheden vertraging opgelopen hebben. Wij zijn via telefoon en chat te bereiken, alleen zijn de wachttijden vanwege grote drukte opgelopen. Natuurlijk doen we er alles aan om iedereen te woord te staan! Je e-mail zal vanmiddag nog beantwoord worden, hou daarom je mailbox in de gaten.

Verschrikkelijke service en 1/3 van mijn bestelling nog maar ontvangen

Mijn titel zegt genoeg. Wat een afschuwelijke klantenservice. Zo kan je absoluut geen zaken doen. Besteld voor 76 euro, daarna omdat t zolang duurde bestelling geannuleerd komt 2 dagen later een klein deel van mijn pakket. Klantenservice niet te bereiken. Echter eerder een slechte review op trustpilot geplaatst en daar was binnen 3 uur een reactie. Totop heden ben ik niet fatsoenlijk behandeld door dit bedrijf!

Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in onze klantenservice, dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Wij zijn overgegaan naar een nieuw computersysteem en hebben hierdoor helaas vertraging opgelopen in een aantal van onze werkzaamheden. Ook wij vinden dit natuurlijk heel vervelend en we doen er alles aan om alle telefoontjes, chats en e-mails te beantwoorden. Vanwege enorme drukte duurt dit langer dan normaal gesproken, onze excuses hiervoor! Vanmiddag stuur ik je een mail over de status van je bestelling!

Kutwinkel

Besteld ,betaald en 2 weken later nog niks gehad ,verder totaal niet bereikbaar

Ook wij vinden het erg vervelend dat je geen contact met ons hebt kunnen krijgen! Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem en hierdoor hebben we helaas vertraging opgelopen op meerdere afdelingen. Wij doen op dit moment onze uiterste best om alle telefoontjes, chats en e-mails te beantwoorden. Zou je ons een mail willen sturen zodat we kunnen controleren wat de status is van je bestelling?!

Wat is er gebeurd met de goede service?

Al jaren bestel ik bij koopjesdrogisterij, nooit problemen. Tot nu. 9 januari heb ik weer een flinke bestelling geplaatst, bestelbevestiging ontvangen, maar daarna niets meer. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, de mails worden niet beantwoord. Op de website staan geen vermeldingen van dat er op dit moment leveringsproblemen zijn. Ik snap er niets van, zonde van een eerder zo fijne winkel! Koopjesdrogisterij, waar blijft mijn bestelling? Wellicht kan mijn vertrouwen nog hersteld worden als het nu vlot afgehandeld wordt!

Hoi Jamie! Wat vervelend dat je ons niet eerder hebt kunnen bereiken. Wij zijn overgegaan naar een nieuw IT-systeem waardoor we helaas achterstanden opgelopen hebben. Hierdoor is het ontzettend druk bij de klantenservice. We doen onze uiterste best om alle mails, chats en telefoontjes te behandelen. We zijn blij dat je opnieuw een bestelling bij ons geplaatst hebt, daarom ga ik direct voor je kijken wat de status is van je bestelling. We zullen hierover vandaag nog contact met je opnemen!

Heel erg slechte service, totaal onbereikbaar, wordt niet geleverd!

9 januari voor € 99,51 besteld en betaald. Na 5 dagen komt Postnl onaangekondigd maar een heel klein gedeelte van de bestelling bezorgen. Geen bericht wanneer de rest komt. Al diverse malen geprobeerd te bellen, maar nemen gewoon niet op, of de verbinding wordt wegens drukte verbroken. Ook al 4 x een mail gestuurd, maar ook daar geen antwoord op. Nog nooit zo'n slecht ervaring gehad met een webshop! Totaal onbetrouwbaar!

Na ruim een week nog geen verzendbevestiging en slechte service

Ik heb ruim een week terug een bestelling geplaatst, zou binnen 1 tot uiterlijk 5 werkdagen verzonden moeten worden, nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Op mails wordt niet gereageerd, en ik heb de afgelopen twee dagen 2 keer ruim een uur (!) in de wacht gehangen. Na dat uur krijg je de melding 'poeh wat heb jij een geduld, het duurt wel erg lang. We willen je niet te lang laten wachten, dus we verbreken nu de verbinding'. Wat een slechte service, niet met dit bedrijf in zee gaan is mijn mening.

Niet op tijd geleverd niet bereikbaar

Hele, hele, slecht webshop. De bestelling is niet verzonden en ze zijn telefonisch niet bereikbaar, na een uur in de wacht te hebben gestaan verbreken ze zelf de verbinding na de mededeling “ goh wat heb jij een geduld, De mail wordt automatisch beantwoord dus heb je ook niks aan. Nog nooit zo een slechte service meegemaakt.

Bestelling niet geleverd en onbereikbaar

Bestelling van 9/1 j.l. is niet geleverd. Bedrijf reageert niet op mail en is via chat en telefonisch onbereikbaar. Is NIET aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Ik ben gewoon opgelicht!

Bestelling komt niet

Bestelling komt niet, geen reactie op de mails helaas. Telefonisch onbereikbaar. Advies, niet bestellen!

Onbetrouwbaar, bestel hier niet!

Bestelling van ruim EUR 230.- geplaatst op 11 januari. Ondanks de belofte van bezorging binnen 2 - 5 werkdagen geen enkele updates ontvangen na de bestellingsbevestiging. Mails worden niet beantwoord en telefonisch is niemand bereikbaar. Ik vrees al mijn geld kwijt te zijn en hoop anderen te kunnen behoeden voor het bestellen bij dit frauduleuze bedrijf. Bestel hier niet want je wordt misleid en je bent je geld kwijt!

Geen aanrader!

Ik heb een kapot product toegestuurd gekregen. Hierover heb ik gebeld, maar er is nooit opgenomen, alleen maar in de wacht gestaan. Tevens heb ik gemaild, meerdere malen, maar ook daar geen reactie op gehad.

SLECHT

Spijt dat ik hier voor meer dan 90 euro heb gekocht. Tot op heden nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. Al 3 mails gestuurd maar 0 reactie. Nooit weer! Ik ga de toezichthouder hierover informeren

Oplichters

Ik heb 2 weken geleden besteld en tot op heden nog steeds niks. Ze zijn telefonisch en met e-mail of chat te bereiken! Ik heb meerdere mails gestuurd maar daar word gewoon niet op gereageerd. Ik heb dit echt nog nooit mee gemaakt! Weg bestelling maar ook weg geld! Mensen koop hier alsjeblieft niks. Zeer en zeer onbetrouwbaar bedrijf

Niets ontvangen

9-1 besteld, helemaal niets meer van vernomen. Op mail na 4 dagen nog steeds geen reactie. Met ideal betaald dus wss geld kwijt. Er kan onverhoopt vertraging zijn maar ik na een 10 dagen nog steeds complete radiostilte Ik heb zelden zoiets meegemaakt. Kansloos.

wel betalen, niet leveren

Bestelling geplaatst, geen bevestiging mail. Van hun uit geen communicatie. Ineens stond PostNL op de stoep met het pakket. Er zat alleen één artikel in, in plaats van zes. Waar blijft de rest? Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op mails en chats reageren ze ook niet...

Niet bestellen!

Leveren niet, geen reactie op telefoon of mail. Gemaild dat ik mijn geld retour wil, hopelijk gaat dat nog gebeuren!!!

Geld kwijt? Slecht bedrijf!! Niets bestellen!!

Op 9 januari bestelling betaald. Account aangemaakt. Bevestigingsmail ontvangen, tot zover alles goed. Nu nog niets binnen. 13-01 gebeld om 9.15 bandje geeft aan tussen 9 en 12 bereikbaar maar nu niet dus probeert u het morgenmaar weer. Mail gestuurd met vraag of alles goed gaat? In mijn account op de site staat mijn bestelling niet!! Is mijn 50 euro verdwenen? Of zal het toch nog goedkomen? Ik bestel hier nooit meer iets. UPDATE 16-01 niets meer gehoord. WAT EEN SLECHT BEDRIJF!! 1 STER IS NOG TE VEEL!! Annuleringsmail gestuurd (zoals zij aangeven op hun site). Uiterlijk 30-01 moet mijn geld terug zijn. Anders neem ik stappen. Kvk geeft aan BV nog wel actief.