een top ervaring

Alles is makkelijk te vinden op de website. Ik ontvang alles wat ik heb besteld in 1 doos binnen een paar dagen. Dat is tegenwoordig heel bijzonder. Mijn dank is groot.

Goede service.

Bestelling was niet compleet. Dat heeft men meteen in orde gemaakt.

Bestelling is prima gegaan

Snelle levering, goede A-merk producten voor een voordelige prijs.

Goed snel kwaliteit!

Goed snel kwaliteit!

Goede kwaliteit snel geleverd

De spullen waren allemaal vers. De verpakking was prima. De levering was snel. Prima ervaring!

Supersnelle levering

Netjes ingepakt en de volgende dag al aan de deur geleverd

Prima communicatie

Werd snel ingelicht dat een paar dingen van de bestelling op zich lieten wachten met de optie deze te annuleren. Fijn!

Duidelijke website, snelle levering en uitstekend verpakt.

Goede producten, snelle levering.

Mijn eerste ervaring met internetdrogisterij is een hele goede geweest. Alles mooi verpakt en snel geleverd.

Ben zeer tevreden super

Makkelijk, zo besteld, en snel in huis.

Alles naar wens, goed product en een snelle levering. Ga zo door!

Goede producten en netjes bezorgd

Ben zeer tevreden met mijn producten en raad het iedereen aan om hier te bestellen!!

Producten gemakkelijk te vinden en te bestellen op de website, heel snelle levering!

Super service!

De levering van mijn duimbrace was snel. Daarna heb ik nog gebeld met de vraag of ik het artikel kon retourneren. Dat mocht bij wijze van uitzondering én omdat de verpakking nog ongeopend was. Uiteindelijk heb ik toch besloten om de brace te houden. Ter ondersteuning en vermindering van pijn tot aan de operatie. Hartelijk dank voor uw super service!

Prima producten, goedkoop, levering kan beter

De levertijd was dit keer heel snel, waarvoor dank! De doos is echter niet geschikt voor 10 zware potte honing, ze vallen snel uit elkaar. Dit keer kwam hij ook gescheurd en met plakband bij elkaar geplakt aan en was er een pot die een beetje lekt. Een vorige keer was hij zelfs gelijk retour gegaan omdat er een pot stuk was gegaan. Steviger, kleinere dozen zou een goede oplossing kunnen zijn! Verder prima!