top geregeld

mijn bestelling snel geregeld en ook snel afgeleverd. zeer tevreden. Bedankt daarvoor. Nelly van Bueren.

uitstekende producten aan redelijke prijs en supersnelle levering

steeds perfect, al meerdere jaren klant

op tijd in huis!

Geweldig dat ik mijn Modifast Zaterdag geleverd kreeg, zo kon ik Maandagochtend gelijk beginnen met mijn Dieet!

Prima webwinkel

Snel geleverd tegen een scherpe prijs. Verder niets op aan te merken.

Snel besteld, goede communicatie, alles netjes afgeleverd!

Na een eenvoudig bestelproces werden we goed op de hoogte gesteld van de levering. Alle produkten die we nodig hadden waren op voorraad en keurig geleverd. Fijne web winkel!!

Als ik niet thuis ben weten ze precies waar ze het product kunnen neer leggen.

super snel en goede prijs

super snel en goede prijs

SUBLIEM

2 ervaringen--2x TOP!-- 2x DANK ( en verder zo..)

Goed en snel

Juiste medicatie besteld en na overleg op tijd ontvangen. Prima gedaan!

Goed en snel ontvangen

Goed en snel geleverd

snelle levering , geweldig product

super

Erg tevreden met het verloop van mijn bestelling

Erg tevreden met het verloop van mijn bestelling. Alles simpel en snel, goed geregeld en in een dag bezorgd.

Logische website en snelle levering.

snel en goed

snelle service en duidelijk gecommuniceerd

Betrouwbaar en correct

Stipte levering. Betrouwbare producten. Correcte correspondentie.

perfect

Perfect geregeld.

Het bestellen ging makkelijk. Veel bestelde producten waren in de aanbieding. Geen verzendkosten hoeven te betalen, supersnelle levering en producten waren heel goed verpakt.

Niet te bereiken

Op alle manieren contact geprobeert te krijgen en lukt niet . Bellen,g mail,chat

De verpakking is gewijzigd, kleiner. Als alles aanwezig is moet ik nu nog het product testen, dat meld ik binnen een paar weken!

Levering laat eindeloos op zich wachten

De bestelling online verloopt vlot maar dan begint het wachten tot er een melding komt dat je bestelling verwerkt wordt. Nog een par dagen vooraleer het overhandigt wordt aan PostNL. Daarna loopt het helemaal verkeerd. Elke dag een mail je pakje wordt vandaag geleverd, maar NIET dus...

Goed verpakt, op tijd geleverd

Verpakkingsmateriaal was minimaal, heel fijn! Producten keurig aangekomen en snelle levering.

Snelle en correcte afhandeling

Super snelle afhandeling en goede verzending

brievenbus stuk onnodig als pakje verzonden

Een klein artikel dat ik had gekocht werd in een veel te groot doosje door een pakketbezorger bezorgd, terwijl het gewoon in een envelop door de brievenbus had gepast. Onnodig verpakkingsmateriaal en onnodige inzet van een pakketbezorger. Slecht voor het milieu.

Scherpe prijzen en goed geleverd

Hier vond ik de voordeligste prijs voor de Amanprana Matcha, de enige echte matcha met verfijnde smaak en die energie geeft. De bokalen waren heel goed verpakt. Alles prima voor mij.