Levering: goed en snel, reactie op email: heel aardig

Zie boven.

Topklasse

Men leverde i.p.v. 100 stuks maar 97 stuks uit, één telefoontje en de ontbrekende 3 stuks werden perfect in een nalevering thuis bezorgd.

Betrouwbaar, snel en goede prijs kwaliteits verhouding. Prettig zaken doen!

Betrouwbaar, snel en goede prijs kwaliteits verhouding. Prettig zaken doen!

Kwaliteit tegen scherpe prijzen, snelle levering

Scherpe prijs voor kwaliteit. Duidelijke website en snelle levering. Kort: een aanrader!

Bestellen = leveren

Reeds twee bestellingen bij dakenshop geplaatst. Bestelling binnen paar dagen geleverd. Prima. Producten zijn zoals omschreven en van prima kwaliteit.

Overgang bitumen naar epdm werkt perfect.

Overgangset besteld voor bitumen naar epdm. Vantevoren gemaild of ik een stuk kon krijgen van 2m. Was namelijk maar 1.20m nodig, maar helaas. Nu heb ik voor 250+ euro aan materiaal over. Niet erg flexibel en meedenkend helaas. Kwaliteit is prima, niks op aan te merken. Contact was ook vlot.

snelle levering!

Goede ervaring. Duidelijke website.

Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Top levering!

Leveren snel en correct!

Fijn assortiment voor het platte dak!

Leveren snel en correct!

Fijn assortiment voor het platte dak!

zal wel goed zijn

Ik heb de folie nog in de schhur liggen. Moet nog in de kruipruimte komen Ooit.

top ervaring

snelle levering na de bestelling

Duidelijke webshop en snel geleverd!

Producten zijn gemakkelijk te selecteren en alle benodigdheden staan erbij vermeld. Levering is vlot, heb het al meerdere malen besteld.

superfantastisch bedrijf!

Ontzettend goede service! Dit zijn mensen die nog menselijk zijn en met je meedenken en als er iets niet goed gelukt is, ze meteen met de goede oplossing komen. Wij hadden de verkeerde producten besteld en de retourdatum om terug te mogen sturen was eigenlijk al verstreken, maar deze lieve vriendelijke man heeft gewoon een uitzondering gemaakt en mochten wij toch de zending retourneren en het was een vrij hoog bedrag. Mijn complimenten en respect voor dit bedrijf voor zoveel menselijkheid, ik wist niet dat dat nog bestond in deze toch al bizarre wereld!! Wat een vriendelijkheid! Als ik weer iets nodig heb, bestel ik gelijk weer bij dit bedrijf en zal ook tegen iedereen vertellen hoe goed wij behandeld zijn door deze mensen!!

Goede levering tegen de juiste prijs

ruime keus in kwaliteitsproducten

goede keus en navigatie op producten. goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering track en trace te omslachtig met een te ruime marge in levertijd

Een bedrijf met mensen die nog met je meedenken

Fijne mensen die meedenken en kennis van zaken hebben, daar heb je tenminste wat aan! Superbedrijf

Goede service en snelle levering

Goede materialen, snel geleverd. Bezorgkosten NOk

Suggestie is om bezorgkosten te differentiëren, bv naar gewicht. Ik had materiaal nodig voor een kleine EPDM reparatie en dan zijn de bezorgkosten niet in verhouding.

Goede kwaliteit dakdoorvoor

Snelle levering op afgesproken datum (via DHL) en prima kwaliteit aluminium kabel dakdoorvoer. De was eenvoudig te plaatsen en is waterdicht afgewerkt met bitumen manchet (elders gekocht).

Alles netjes afgehandeld

Produkten netjes geleverd binnen gestelde termijn

Perfecte service

Ik ben ontzettend fijn en prettig geholpen. De bestelling werd netjes aan de voordeur afgeleverd.

Levering volgens afspraak, Top.

Levering volgens afspraak, Top.

Snelle levering goede kwaliteit voor een mooie prijs

Levering was snel en correct. Helaas was de berichtgeving over bezorgtijd erg onduidelijk en niet te volgen via de opgegeven link. Bovendien een bezorgaanduiding van een hele dag is wel heel ruim en veel gevraagd.

Van Dijlaan 17 5581 WG Waalre

+31 88 0306200

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak