Gewoon goed produkt van goed bedrijf

Goed geholpen. Prima produkt. Snelle levering. Concurrerende prijs.

koop hier uw EPDM

Fijne ervaring met de aanschaf van het epdm met alle toebehoren. Geen hulp nodig gehad of advies nodig gehad. Gebruiksvriendelijke website. Wel de klantenservice nodig gehad voor een nabestelling. Super vriendelijk en erg goed opgelost. Ook de transporteur verdient een pluim.

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Goed materiaal

Rapide

Service rapide!

Alleen maar lof

geweldige service, meedenken met klant. Komt afspraken na.

Uitstekend snelle service

Snelle service En goed verpakt Top gewoon Gr iwan

Snel en correct geleverd

Niet zo goede ervaring

Was blij met de epdm vijverzak ,maar helaas va korte duur na 6 maanden ondekte ik dat ik watrr verloor moest mijn koi,s tijdelijk overbrengen na leegpompen van mijn vijver ontdekte ik geen gaatjes maar denk dat er of een poreuze plek of een slecht gelaste naad is Het is ja..er had er goede verwachtingen van.heb uit nood gekozen voor een pvc oplossing i.v.m de tijd dat ik de koi,s terug .oest brengen in de vijver. Groet chr. Colijn

Geachte heer Colijn, Heel vervelend te horen dat u een lekkage in uw vijver hebt! Echter, de enige order die wij in ons systeem kunnen terugvinden betreft lijm en geen vijverfolie. Kan het zijn dat u deze elders heeft besteld? Met vriendelijke groet, EPDM Totaal

Prima. Correct.

Levering en materialen zijn prima.

Je word goed geïnformeerd

Plezierig

Makkelijk bestellen en snelle levering voor een goede prijs.

Goed geholpen bij samenstelling van benodigdheden en goede lenen.

Goede hulp bij samenstelling pakket. Goede levering. Omdat gemeld werd dat op een pallet geleverd werd, en twee losse dozen op verschillende tijden kwamen, heb ik na opmerkingen hierover, geld teruggekregen. Wel netjes.

Snelle levering en problemen snel en goed opgelost

goed materiaal

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Alles netjes in orde.

Kwalitatief goede materialen.

Service impeccable, livraison rapide

Produit conforme à la description, très bon rapport qualité/Prix, livraison soignée et rapide.

Zelden zo een goede klantenservice gehad

Reeds 2x besteld. Geleverde kwaliteit (epdm 1,5mm dikte op maat, lijm en toebehoren) en prijs is top. Wegens grote tevredenheid een 2de bestelling geplaatst. Door onvoorzichtigheid van de transportfirma was er 1 pot lijm beschadigd en uitgelopen in de doos. Na het vriendelijke contact met de klantendienst van EPDM-Totaal kregen we 2 dagen later al een nieuwe pot lijm. Woensdagnamiddag gebeld en vrijdagmiddag werd de pot al geleverd vanuit Nederland in België! Wat een snelle en correcte service, dank u wel!

Parfait

Facilité pour sélectionner les mesures et livraison rapide. Je recommande ce site pour l'epdm

Goede prijs snelle levering.

Zwaardere kwaliteit EPDM dan bij anderen, redelijk geprijsd en snel geleverd.

Levering op tijd en gelukkig ruim voldoende

Ik had een beetje krap besteld, maar gelukkig was de lengte ruim afgesneden, waardoor ik genoeg had. Makkelijk leggen!

Achat évacuation eau pluviale

Bon renseignement et service. Envoie rapide

Prix attractifs,Réactifs et fiables en résumé professionnel !

Délais respectés, malgré un incident de livraison j'ai pu compter sur une réactivité extrême et la réexpédition de la marchandise sans retard. Pleinement satisfait.

Van Dijklaan 17 5581 WG Waalre

+31 88 0306200