Achat évacuation eau pluviale

Bon renseignement et service. Envoie rapide

Prix attractifs,Réactifs et fiables en résumé professionnel !

Délais respectés, malgré un incident de livraison j'ai pu compter sur une réactivité extrême et la réexpédition de la marchandise sans retard. Pleinement satisfait.

Très bon

Bonne qualité du matériel. Livraison rapide. Facturation immédiate. Conseils pratiques

Snelle levering. Goede kwaliteit

Service rapide. Marchandise conforme à mes attentes. Parfait. Merci

Merci

Alles klopt altijd.

Zeer correct en goeie spullen

Gewoon goed advies en service.

Telefoon wordt vrijwel direct opgenomen. Medewerkers staan direct klaar en geven een goed advies. Prima ga zo door.

Goede uitleg en vele tips!

Prima bedrijf, geeft goede uitleg hoe het beste te handelen met het product EPDM. Goede service!

Prima producten, prettig contact over levering

Goede communicatie en overleg over levering. Tevreden met de producten voor een nieuw dak van het tuinhuis en isolatie materiaal voor de vloer.

Onwijs goede aftercare

Super snelle verzending, helaas wilde UPS het zware pakket niet leveren en belande dat op het depot. Een week lang onduidelijk waar het was en dagelijks een UPS update dat er een nieuw bezorg moment zou worden gepland. Na een week een onderzoek laten opstarten, ook EPDM Totaal belde hiervoor met UPS. EPDM Totaal wilde zelfs kosteloos opnieuw versturen. Gelukkig bleek het op het UPS depot te liggen waar ik het zelf kon afhalen. UPS heeft dik gefaald. Ophalen was ook een slechte ervaring, in tegenstelling tot bijvoorbeeld afhalen bij DHL.

Snelle levering alles top

Doen wat ze zeggen

Super netjes geholpen

Doordat ik er niet uitkwam, even telefonisch geholpen. Super!

Conforme à mes attentes

Produit et livraison parfaite

Super geregeld

ik heb alles via de website bestelt is erg overzichtelijk. had ik een klein foutje gemaakt bij de bestelling. email gestuurd aan hun en de volgende dag wordt ik vroeg gebeld en werd de order het even snel hersteld. daar ben ik echt super blij mee. moet nog een dak bestellen maar kom hier zeker bij terug. super bedankt, nu nog ff op een beetje beter weer wachten.

Jammer dat er veel afval komt nodig 35cm alleen in 40 cm Dat is dus 60 m x 5cm rest onbruikbaar !!!! De uitgevoerde testen met verlijmen rubber op rubber en de rubber op zink geweldig goed. Gr Harry

Snel geleverd en keurig verpakt.

Slechte ervaring

Van te voren in een chat gevraagd of de profielen compleet geleverd zouden worden met koppelstukken. Op de dag van installatie bleken deze vergeten. Verzenden met koerier was er niet bij, vonden ze te duur. Dit terwijl het dak dicht moest. Heb ze maar elders gehaald en dat was maar goed ook. Pas de volgende dag einde van de dag kwamen de ontbrekende koppelstukken. Als ik niet zelf had ingegrepen had de dakdekker niet aan de gang gekund. Het spuitwerk van de profielen is benedenmaats. 3 Profielen hadden zelfs te ernstige gebreken waardoor ik ze niet kon plaatsen. (Gelukkig bestel ik altijd meer) 1 met deuk en 2 met bramen en slechte zaagsnede. EPDM totaal wilde er maar 1 crediteren omdat de andere beschadigingen miniem waren. Het is maar wat je kwaliteitseis is blijkbaar. Heb drie profielen die ik nooit zou inzetten omdat het gewoon B Kwaliteit is. Eens en nooit weer. Er is eigenlijk maar 1 positief ding te melden en dat is dat de klantenservice wel snel reageert. Je hebt er dan niet zoveel aan, maar toch.

Hallo Rik, In ons magazijn is inderdaad een fout gemaakt door de koppelstukjes niet direct bij te sluiten, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben ze alsnog direct nagestuurd. U sprak zelf over een minieme schade, waarop wij u de trim gecrediteerd hebben. Heel vervelend te horen dat u onze producten nu als ondermaats waardeert. Wij staan absoluut voor kwaliteit.

Spullen zijn goed en zoals beschreven

Helaas geeft het wel een op de site dat je dingen die wel afgebeeld staan los bij moet kopen maar verder super geholpen

Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt dat het manchet apart besteld moeten worden en niet standaard bij het montageanker geleverd wordt, omdat het type manchet dat u nodig heeft, afhankelijk is van de bestaande dakbedekking. Het manchet staat ook apart van het anker afgebeeld. Onze excuses als dit onduidelijk is overgekomen.

heel snel alles in huis

alle materialen op de site goed te vinden en heel snel in huis

Duidelijke website en goede service

Duidelijke website en goede service.

Gewoon goed geregeld daar dus aanbevolen

Altijd goed

Prima materiaal en snelle levering

Zeer vriendelijk en correct.

Top geregeld en snel

Snel geregeld en snel geleverd

Kwaliteit epdm en toebehoren zeker de moeite waard, top

Van Dijklaan 17

5581 WG Waalre