Van hele slechte kwaliteit

We wilden de partytent opzetten, de constructie was te slap en daardoor knapte er een hoek. Nu gaan we de verkoper mailen met onze klacht en hopen dat we ons geld terug kunnen krijgen...

Prima, snelle levering, alles compleet. Wat we wilden.

s'avonds besteld. Andere dag was de partytent er.

Waar voor je geld. Snelle levering.

Zeer snelle levering. Een goed product voor de juiste prijs. Goed verpakt ook. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Netjes op tijd bezorgd Toppie

Slechte ervaring

Levering duurde twee weken. Wordt de verkeerde kleur en slechts alleen de partytent doeken geleverd. Klantenservice gebeld, duurde slechts 25 minuten voor er iemand beschikbaar was. Vervolg actie: omruilen voor de juiste en complete partytent. En wat komt er binnen, twee keer alleen de doeken zonder de buizen. Dit keer wel in de goede kleur.. Ik zou er nog een keer over nadenken.

Niet op tijd geleverd

Helaas is de party tent niet op tijd geleverd, is wat mis gegaan in het magazijn. Kon daarna wel gemakkelijk annuleren, en kreeg binnen 5 werkdagen mijn geld terug.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Het geleverde was de prijs dubbel en dwars waard. Netjes verpakt, geleverd op de aangevraagde dag.

Ondanks de corona toch een snelle en correcte levering.

Ondanks de corona toch een snelle en correcte levering.

Goede kwaliteit

mooie statafels voor een leuke prijs. Alleen jammer dat als je aangeeft dat je ze vrijdag geleverd wil hebben ze op donderdag al bij de buren worden afgeleverd

Top partytent.

Mooie tent. Ziet er sterk uit en is dat ook. Met een behoorlijke wind en regen gebruikt. Geen problemen mee gehad.

2 dagen later bezorgd dan was aangegeven

2 dagen later bezorgd dan was aangegeven

Snel maar niet compleet

Snel geleverd maar een doos was met verkeerde inhoud. Werd wel vlug opgelost.

Fijn bedrijf en prettige klantenservice

heel goede ervaring. Alleen jammer dat de twee sta tafels die ik besteld heb van gammele kwaliteit zijn. Ze hebben er een notitie van gemaakt.

Wat een Top Tent!

De tent aangeschaft ivm feestje en weer was twijfelachtig mbt regen. En in deze Corona tijden wilde we mensen (30 man) zowel binnen als buiten de gelegenheid geven zich corona proof te bewegen. Dit is min of meer gelukt door deze tent 3x4,5. Het was nog ff pielen om de tent op te zetten maar zoals alles...als je het weet ist een eitje. Hij heeft een behoorlijk buitje doorstaan. Maar 1x gebruikt en werkte als een trein. Hopelijk hebben we nog lang plezier van deze tent.

Een minpuntje

Had twee tenten besteld werd echter maar 1 tent geleverd. Geen mail ontvangen wat rede hiervoor was. Courier was al weg alvorens ik iets kon vragen . Bellen met courier 25 min in de wacht , blijkt dat een tent later geleverd zou worden. Deze info had wel eens ff doorgegeven mogen worden . Voor de rest alles in orde

Niet al te best

Voor het bedrag had ik gehoopt dat hij zeker deze zomer zou staan, helaas. Afgelopen maandag 21/6 opgezet en nu (4dagen later) door een windje kapot gewaaid.

Super snel geleverd

Is goed alleen wil ik hem terugsturen want mijn man kwam er met 1 thuis had retour formulier gemaakt en aangegeven vrijdag ophalen zijn ze woensdag aan de deur geweest tien ik er niet was gebeld naar jullie en antwoord ze zullen wel een andere dag afspreken helaas nog niks gehiird

Klantvriendelijk

Partytent was helaas groter dan ik had verwacht. Retouropdracht aangemaakt en is na 2 dagen opgehaald. Geld nog niet terug gekregen, maar daar verwacht ik geen problemen mee. In het verleden eerder partytenten aangeschaft en die worden door de vereniging nog gebruikt.

Heb mijn partytent zeer snel ontvangen na de besteldata.

Slecht

Verkeerde en defecte artikelen geleverd

Super snelle levering en scherpe prijzen

Fijne partytent gekocht. Duidelijke omschrijving. Snelle levering keurig op de hoogte via de mail. Top geregeld!

Slecht

Ben er al bijna 2 weken op aan het wachten. En hij is er nog niet en nog steeds staat hij als onderweg. Koop er nooit meer wat

Service is goed

eerst party tent binnen niet compleet alleen een frame in de doos gebeld netjes om te ruilen dat is zeker goede service Alleen het postorder bedrijf is niks laten je gewoon paar dagen wachten maar wel de hele dag zeggen dat ze komen Maar ben nu blij met mijn partytent