Zo als jullie beloven is het ook waar gemaakt, het hele team bedankt!

Kan beter

Na een week wachte tog alsnog de partytent bnnen het zou binnen 1 dag komen na veel belletjes zuper tevreden Ma beter info mochten jullie wel op de site zetten best moest best wel wachten in wanhoop 3x klantensirvice gebeld 1e x kreeg ik een thuiswerkende vrouw aan de telefoon wat zonder meer info zo op hing gelukkig de andere 2 x zuper klantvriendelijke mensen aan de telefoon gehad

Waardeloze bezorging van dpd

Tent is eerder geleverd zelfs 2 dagen eerder. Wij waren niet thuis dus hebben ze de tent maar gewoon voor de deur gezet. Dat vind ik echt een aanfluiting voor het zelfde geld word je pakket gestolen.

Prima product tegen mooie prijs

Wij zijn niet van die mensen die zomaar op het internet iets kopen maar we hebben het toch gedaan en het is prima verlopen

Slecht

De leveringen en het ophalen van de tent was goed. Maar aan de klacht werd niet of nauwelijks aandacht besteed. Jammer.

Blij hoor het is goed stevig ik heb ervaring met andere,deze met dit weer blij goed stevig,Bedankt.

Pakket beschadigd partytent poot deuk in,gebeld werd goed geholpen,kreeg snel een nieuwe poot. Prima geholpen geen tegenwerking.

Goede snelle service. Tent is precies zoals omschreven. Heel blij mee!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leuke budget party tent Goede Prijs kwaliteits verhouding inclusief 3 zijwanden.

wel goed

de bestelling was wel goed gegaan maar toen we de parasol hadden op gezet zagen we bij zon licht dat er een soort van beschadiging in het doek zat we weten niet of daar nog wat aan te doen is het zit wel net in het zicht veld

Het paket is goed afgeleverd

Kon het paket goed volgen via track en trase

Het kwam iets later binnen maar net op tijd voor mijn feest. Goede materiaal voor de juisteprijs.

Snelle levering en goede klantenservice maar zwak product.

Frame en zeilen zijn van geen goede kwaliteit. Na eenmalige gebruik heb zeil al klein scheurtjes. Goed voor gebruik in mooi weer met geen wind. Instructies kunnen verbetert worden. Contact met klantenservice was wel goed.

Bedrijf is goed, kwaliteit tent slecht

Het bedrijf zelf is heel goed, goede klantenservice en je wordt goed op de hoogte gehouden qua levertijd. Goede bezorg service qua bestelling volgen, etc. Helaas is de tent van beroerde kwaliteit! Dun materiaal en stiksels die loslaten. Het frame is wél prima! Opzetten ging ook soepel...

Stevig frame en tent, snel geleverd

Frame is solide, doek zelf ook prima. Jammer dat de ramen nier te blinderen zijn, maar we kunnen zelf wel gordijntjes ophangen. Enige minpunt vind ik de stalen ogen voor de elastieken, die zitten op sommige plekken zo strak dat het oog een klein stukje uitscheurt, het is afwachten hoe dit zich houdt in de toekomst.

Hele snelle Levering

Hele snelle levering, partytent zelf is geen top kwaliteit. Maar met ducktape blijft het geheel wel staan.

Binnen een dag geleverd, prima partytent en voor deze prijs prima kwaliteit.

Dramatisch slecht, nog nooit meegemaakt

Wij zijn een bedrijf dat van 07.30 tot 17.00 geleverd kan krijgen. Het is jullie niet gelukt dat voor elkaar te krijgen. Ga zo door !!

Beste Roel, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat het de transporteur Dynalogic niet gelukt is om binnen de openingstijden bij u te leveren. Helaas hebben wij hierin geen invloed op het tijdvak daar zij dit zelf inplannen, onze excuses! Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder succes. Ik kom graag met u in contact om te kijken of wij hierin mogelijk iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijk groet, Michelle Team klantenservice

Aangezien onze bestelde zweefparasol wat beschadigd bleek te zijn, hier jullie over gemaild en de volgende dag werd er gelijk een nieuwe bezorgd. Echt top service

Kwaliteit viel tegen

Met het opzetten leek het wel een tweedehands party tent vooral het dekzeil was verkleurd en zaten gaatjes in (die niet door waren......maar toch) dit hadden wij niet verwacht om het zo aangeleverd te krijgen.... Hadden er dus meer van verwacht daar was de prijs ook naar!

Goed hersteld

Helaas ging niet alles perfect maar de klantenservice en oplossing waren perfect, Snel!

Tent is mwoah maar prijs prima

Bestellen en bezorgen ging soepel. Tent opzetten was wel een beetje gedoe. De stangen hebben geen 'klik'systeem en het tentdoek is wel héél krap. Ik zag dat bij 2 ringen al een scheurtje ontstaat. Hopelijk blijft het daarbij en gaan we veel plezier aan de tent beleven.

verre van tevreden

Ik heb telefonisch eerst geinformeerd naar de opties en levering van de bestelde order een tent van 6 bij 12. Mij werd beloofd dat ik de tent ( voor gebruik FysioFitness ) zeker een dag later in huis zou hebben, maar niets bleek uiteindelijk waar te zijn. De tent werd niet op zaterdag 16 mei bezorgd, maar pas dinsdag 26 mei. Diverse keren kreeg in bericht van Dynalogic dat de tent bezorgd zou worden en later weer dat niet alles door jullie was aangeleverd, of zelfs op een verkeerd depot was afgeleverd. Met jullie gebeld en daar werd ook niet echt klantvriendelijk en meedenkend gereageerd. Jammer allemaal.

Vlot, snelle levering en prima kwaliteit!

De bestelling werd zeer snel geleverd. De tent is van hele mooie kwaliteit en gemakkelijk om op te zetten! En bovendien zeer gemakkelijk te bestellen via de site!