Pro de uct niet geleverd

Donderdag een tent besteld hij zou vrijdag geleverd worden niet dus contact opgenomen hij zou zaterdag geleverd worden ook niet had vermeld dat ik hem dit weekend nodig moest hebben i V.m. vakantie nu dus zonder tent Bedankt

Alles werd perfect en snel geleverd. Ik ben een tevreden klant.

Klantvriendelijk en prima service

Het contact met klantenservice was zeer prettig en klantvriendelijk Prima service , ben zeer tevreden over afhandeling en geleverd product .

Prima bedrijf... oké omschrijving artikel

Zoals in de beschrijving stond een simpele Partytent die niet of nauwelijks tegen wind kan. En dat klopt ook wel... voor deze ene dag waren we er blij mee... misschien in de zomer bij weinig wind wéér opzetten?

Goede kwaliteit

Had tijdelijk een opslag nodig een prima tent snel opgebouwd.

We hadden een tent gekocht die het na een regenval begaf. Helaas waren de onderdelen niet meer beschikbaar, maar kregen we wel netjes ons geld terug. Geen tent, maar wel een goede service.

We hadden een tent gekocht die na regenval het begaf. Helaas waren we onderdelen niet meer beschikbaar en kregen we netjes ons geld terug. Geen tent, maar wel een goede service

Ben zeer tevreden klant!!!

De geleverde producten worden ondanks de pakketdrukte m.b.t bezorging, GELUKKIG optijd afgeleverd. Top gedaan. Bestellen via de website ging Top en geleverde producten zien er Top uit en de prijs is Top. Kortom ik ben een zeer tevreden klant. Welverdiende 5 sterren!!

Een goeie aankoop.

Prachtige tent en super kwaliteit.

Beste Lia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de partytent. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

heel goed

heel goed

Beste Tanja, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Top tent

Beste Ben, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de partytent. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Superservice

Je baalt als een artikel een fabricagefout heeft. Je denkt dat wordt een hoop gedoe, klantenservice, opsturen, wachten op een vervangend product.... Maar nee hoor! Na melding van de klacht, per direct actie en 2 dagen later was het vervangende product er al! Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat de eerste levering van uw bestelling een fabricage fout had, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard proberen wij de situatie dan zo snel en goed mogelijk op te lossen. Gelukkig is dat ook bij u naar uw tevredenheid gelukt. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Niks op aan te merken!

Beste Anouk, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Waardeloze tent en service

In maart een partytent besteld. Bij de 1e levering zaten er al gaten in het voorpand. Mail gestuurd en na een paar dagen werd er een nieuwe voorpand geleverd. Tot onze grote verbazing vertoonde deze ook schuren en gaten en zat er plakband op het doek. Dus oude troep. Wederom er een mail aan gewaagd. Het voorpand werd omgeruild. Eindelijk de tent kunnen op- / afbouwen. Echter na een paar weken kwamen er schuren in de wanden met name waar het doek over de stokken ligt. Op dit moment met tape vastgeplakt. Ook in de nog zitten grote schuren. We kunnen beter landbouwplastic over het tentframe spannen. Is van betere kwaliteit dan de partytent zelf. Nee, dit is de miskoop van het jaar en ik zal koop-een-partytent dan ook zeker onder kennissen niet aanbevelen, zelf heel nadrukkelijk aangeven hier niets te kopen.

De levering was uitstekend. Het was fijn om zelf een bezorgdatum te kiezen zodat ik kon plannen om de partytent in ontvangst te nemen. De handleiding die erbij zat was simpel, maar wel heel duidelijk. De partytent was in een mum van tijd opgezet. Moeilijk was het niet, maar door de grootte is het wel handig om het met 3 personen te doen. Er was niets te veel geleverd. Het enige wat er overbleef waren de kartonnen dozen waarin het oorspronkelijk was verpakt. Ik ben erg tevreden en als ik weer een partytent nodig heb dan zal ik het bestellen bij Koop-een-partytent.nl.

Beste Jenny, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en het gebruik van uw bestelling. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Uiterste snelle en goede levering

Alles vlot en naar wens geleverd

Beste Andre, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de snelle en goede levering van uw bestelling. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

snel en goed

Statafel, eenvoudig maar echt goed voor zijn doel. Voordelig top product

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop. Uiteraard wensen wij u nog veel plezier met uw aankoop. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Uitstekende snelle service

De easy up tent werd ontzettend snel geleverd. Helaas was het dakzeil en de achterwand beschadig. Nadat ik dit gemeld had, werd er meteen een nieuw zeil opgestuurd. Ook deze werd weer meteen geleverd. Service top Easy up tent ook een topproduct

Beste Sandra, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat de situatie rondom de defecte zeilen naar alle tevredenheid voor u zijn opgelost. En dat u tevreden bent met de service en het product wat u besteld heeft. Uiteraard wensen wij u nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Snel maar wel opletten

Ik had deze besteld omdat ik die voor zaterdag nodig zou hebben en ook geleverd zou worden. Kreeg ik een mail dat deze maandag pas werd geleverd. Na telefonisch contact toch nog voor zaterdag geleverd. Dus wel volgens afspraak maar wel opletten. Anders was deze dus te laat geleverd.

Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat uw levering in eerste instantie vertraging had opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Gelukkig hebben mijn collega's de situatie voor u alsnog op kunnen lossen zodat u uw bestelling tijdig heeft ontvangen. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Goede service!!!

Snelle levering en supper qualité !!!

Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Supertent, de handleiding had iets duidelijker gemogen

Beste Sandra, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uiteraard zullen wij uw feedback m.b.t de handleiding meenemen zodat we deze in de toekomst wellicht kunnen verbeteren. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Beste Natasja, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Top geregeld, goede klantenservice

Beste Karin, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Is helemaal goed, niks aan veranderen.

De bestelling is helemaal goed gegaan, ik zeg niks aan veranderen.

Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Goede klantenservice

Helaas kwam de tent incompleet en beschadigd binnen . Maar na een paar e-mails met de klantenservice is alles kostenloos vervangen en na gezonden

Beste Pascal, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat u bestelling incompleet en beschadigd geleverd werd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Gelukkig heeft mijn collega de situatie voor u op een goede manier opgelost. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service