Gewoon een fijne tent

Ik gebruik hem op de camping, hij is ideaal

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

goede service

Beste Adalbert, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met u aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Kwaliteit en doen wat ze beloven

Ondertussen 3 partytenten gekocht. Alles tot volledige tevredenheid. Goede kwaliteit en snelle levering!

Beste Robert, Bedankt voor deze mooie complimenten. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u uiteraard veel plezier met uw aankoop. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Top partytent voor heel weinig geld

Er staat bij de omschrijving van deze partytent dat de kwaliteit niet goed zou zijn of dat de tent maximaal maar een paar dagen zou meegaan. Maar dit is absoluut niet het geval ik heb hem nu al 2 maanden staan door harde wind en heel veel regen maar staat nog steeds !! Kwestie van vasttapen van de buizen en de tent is sterk genoeg Zeer goede aankoop voor echt een mega lage prijs

Beste Rick, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop en dat u deze zo heeft verstevigd dat u hem al langere tijd achtereen in gebruik heeft. Echter om schade te voorkomen adviseren wij inderdaad deze partytent niet langer dan één dag te laten staan en niet bij harde wind en regen te gebruiken. Wanneer de partytent op een juiste manier gebruikt wordt en na gebruik netjes wordt opgeborgen kunt u hier uiteraard vaker dan één keer gebruik van maken. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Snelle levering, tent zoals beschreven

Goede prijs / kwaliteit

Beste Monique, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Supertent die zich razendsnel laat opzetten.

Fijne tent, hele goede kwaliteit doek en een zeer degelijk aluminium frame. De tent laat zich snel opzetten en ook weer afbreken. Zeer tevreden over deze aankoop.

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling en feedback. Wat fijn om te vernemen dat zo tevreden bent met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

toptentje

Snelle levering en prima kwaliteit

Beste Werner, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent over uw aankoop en de levering hiervan. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Snel geleverd, prima tent voor een goede prijs

Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent over uw aankoop en de levering hiervan. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Snel en goed verpakt geleverd. Prima partytent waar we direct al veel plezier van hebben gehad.

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent en al direct plezier van uw aankoop heeft gehad. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Geweldig goede service

Heel makkelijk op te zetten goede service en snelle service

Beste Hanita, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en uw aankoop! Wij wensen u hier dan ook nog veel plezier mee. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer Service

Te laat.

Ik had de tent besteld op woensdagavond en deze zou dus vrijdag binnenkomen. Ik moest hem voor het weekend hebben. Echter op vrijdag alleen het doek binnen gekregen. Gebeld, ze verzekerde me bij de klantenservice dat de rest op zaterdag bezorgd werd. Dit was helaas niet zo. Valse beloftes van de klantenservice en slechte bezorging door DPD.

Beste Niels, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uiteraard betreuren wij de ontstane situatie omtrent de levering van uw bestelling. Zojuist heb k hierover telefonisch contact met u gehad en ben ik blij dat we de situatie op een passende manier voor u hebben kunnen oplossen. Mocht ik u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Tamara | Jr. Customer service

duurde veel langer dan beloofd voordat de bestelling binnen was.

We hebben ruim voor de bouwbeurs een partytent besteld, het bestellen verliep vlotjes , maar het duurde een eeuwigheid voordat hij geleverd werd. De tent werd zelfs bijna nog te laat geleverd om nog mee naar een beurs te kunnen nemen. Daarnaast was de tent beduidend minder van kwaliteit dan verwacht. Vooral het zeil was beduidend minder van kwaliteit dan onze vorige tent en we hadden toch zeker niet de goedkoopste gekocht. Tevens vind ik het spijtig dat ik per mail nooit een factuur heb mogen ontvangen , terwijl het wel een zakelijke aankoop was.

Waardeloze tenten

Op gezet 1 klein zuchtje wind en weg Heeft het 3 uur volgehouden

Fijne partytent

Er waren wat problemen met het doek maar dat is geweldig op gelost door dat we van jullie nieuw doek hebben gekregen top serves

Erg slechte ervaring

2 tenten besteld, 1 niet geleverd en de andere tent in delen geleverd, maar ook niet de juiste delen. Kortom, slechte levering en heel vaak moeten bellen. Geld van niet geleverde tent wel snel terug gehad, nu nog wachten totdat andere tent opgehaald wordt en hoe snel ik geld terug ga krijgen.

Tegenvaller

Bij dit bedrijf een semi professionele partytent aangeschaft. Deze heeft drie dagen gestaan waarna de voeten en een deel van de buizen al onder het roest zaten. Verder bleek het dakzijl te klein waardoor de ogen voor de elastieken zowat uitscheurden. De flappen op de hoeken bungelen maar wat en zijn niet vast te zetten aan voor- en zijwand. Kortom: alles behalve semi-professionele kwaliteit. Klantenservice reageerde wel vlot. Een deel van het aankoopbedrag teruggekregen en een extra set elastieken. Omruilen kon niet omdat de tent langer dan 3 uur had gestaan. Sja binnen 3 uur roest die niet. Over deze aankoop heb ik gemengde gevoelens. Ik zou dit product in ieder geval niet aanraden.

Slecht

Zijl was al op twee plaatsen beschadigd toen ik hem uit de doos haalde

Afwerking van het product was matig

De verpakking was bij aankomst al kapot. Gelukkig zat alles wat ik nodig had er nog steeds in. Afwerking van de parasol was matig. Er hingen veel slierten/draden los aan en er zat een vlekje op. De afwerking van het product was slecht.

bestelling en verzending liep perfect en snel, super, t product was veel minder

Zoals boven omschreven. Goede service, maar tegenvallend product. daarom gaat de tent ook retour. Slechte passing van de zijwanden Bevestigingsogen van de zijwanden corresponderen slecht of niet met die van t dak gedeelte Diverse groene vlekken in t gehele product

TOP prijs - kwaliteit

We ontkomen niet aan de sombere herfstdagen en dan is het voor ons handig om snel en makkelijk een easy-up tent te plaatsen om onze machines (of werk) droog te houden tijdens regenbuien.... Hierdoor kunnen wij desondanks kwaliteit blijven leveren! Werkt zeker zo prettig :)

Goede partytent zeker voir dat geld.

Super snelle levering. Met een redelijk goede kwaliteit prijs verhouding.

Snel en perfect geleverd

Goede en snelle levering en top bedient.

goede kwaliteit, op tijd : PRIMA

Toppie

Volgende dag in huis. Ik had de easy up tent besteld. Mooi stevig makkelijk. Ben er blij mee.