Product en service voldoet uitstekend

Stuk product ontvangen en lastig te retourneren

1. Allereerst krijg ik een stuk product (easy up partytent) afgeleverd. Dit is gewoon voor de deur neergezet, toen we niet thuis waren. 2. Retourformulier ingevuld. Kreeg het voorstel om alleen het stukke onderdeel om te ruilen. Oftewel: sleutel zelf maar ff aan je nieuwe product. 3. Retour wordt 2 maal geannuleerd. Pas bij de 3e keer wordt het frame geruild. 4. De party tent opgezet. Op het doek blijken vlekken te zitten. De vraag is of dit sowieso wel een nieuw product was.

prematuur / service ok

door problemen bij de vervoerder (?) het bestelde nog niet ontvangen. Maar de klantenservice heeft beloofd nogmaals een verzending te doen. Afwachten dus.

Keurig verpakt, snelle levering, product nog niet gebruikt

Handige tent

Het is een handige tent die snel opstaat. Wel zagen we bij het opzetten dat het doek niet overal even dik was. Er zitten lichtere en donkere stukken in. Bij het eerste regen buitje bleek de tent ook al een beetje te lekken. TIP: Bij wind afbreken.

Op dit bedrijf kun je bouwen

Komen perfect alle besproken afspraken na

Goede en snelle levering

Voor de prijs een zeer goede partytent!!

Tent bij het opzetten meteen stuk. Geen contact te krijgen met bedrijf

Tent ging meteen stuk bij opzetten . Geen kracht oid gebruikt . Krijg helaas niemand aan de lijn , ik blijf het proberen :|

Goede kwaliteit

Ik heb een easy-up tent zonder zijwanden besteld gehad en extra verzwaringszakken voor mijn ouders. Kwaliteit is super alleen was er wat mis gegaan met de bestelling, dit is uiteindelijk netjes afgehandeld met een top service van de klnten dienst

Partytent zelf werkt goed verzendingsbedrijf niet.

De site werkt goed en service em kwaliteit zijn prima. Alleen het transport bedrijf deed er een week over terwijl er 1 dag over gedaan zou worden. Bij navraag kreeg ik het antwoord dat ze ons huis nummer niet konden vinden. Dit terwijl andere dit wel kunnen vinden en we in een normaal rijtjeshuis wonen

Bestelling partytent met een super snelle levering

Ik had een partytent nodig en via koop-een partytent.nl had ik een super tent in een super snelle levering.

Easy up

Easy up party tent is van mooie kwaliteit, even puzzelen met opzetten. Misschien beter er een beschrijving bij te doen. De levering keurig!

Snel inelkaar

partytent snel bezorgd. Binnen 10 minuten stond hij helemaal in elkaar (met 2 personen). Kleur is mooi. Plotselinge wind heeft helaas enkele stangen geknikt, dus hopenlijk krijg ik hem wel weer goed in elkaar (met tape).

Snel volgens de afspraak

Snelle en uitstekende levering

Snel en uitstekend Toen er ook iets ontbrak netjes antwoord terug en daarna nog netjes geleverf

Komt wel goed maar duurt wel lang.

Duurt wel lang voordat er geleverd wordt. Wacht nu al bijna 2 weken.

Ik weet nog niet

Ik weet nog niet

Goede site

Raad het iedereen aan super mooie partytent gekocht

blij met de tent

Ik ben denk ik blij met de tent. Ik ga hem van het weekend uitproberen. Alleen de bezorging ben ik niet over te spreken. Ik had maandag de hele dag vrij genomen omdat ik pas in de morgen kon zien dat ze laat in de middag zouden komen. Daarna is de chauffeur hier steeds langs gereden totdat hij opeens weer bij alkmaar was. Geen tent en ik ben echt thuis S avonds laat kreeg ik een berichtje dat het de volgende dag werd. Dus weer 1 vrije dag en ze zouden weer laat in de middag komen. Het kost mij dus 2 vrije dagen terwijl dat dus echt niet had gehoeven als het rijschema een dag van te voren aanwezig is. En belachelijkdat een chauffeur niet belt als hij de weg niet kan vinden. Dus eigenlijk vind ik dat ik mijn bezorgkosten terug mag vangen ivm 2 vrije dagen

Goed, maar niet wat beschreven stond.

Opklapbaar en in hoogte verstelbaar zou de statafel zijn. Dat is niet het geval. Binnen 1 of 2 dagen geleverd was de belofte. Dat werden er vier.

Fouten maken kan, erg goed hersteld.

De Partytent werd 2 dagen later dan verwacht. Dit was te verwachten en was aangegeven op de site. Vervolgens werd er een verkeerd product geleverd. Medewerker regelde in no-time een retour actie. Eindgoed - Algoed!

Foute levering werd netjes opgelost

Aanvankelijk werd er een verkeerd product geleverd. Na een telefoontje naar de klantenservice werd de fout correct en spoedig opgelost.

niet goed

Er staat duidelijk op de site dat bestelde artikelen de volgende dag zouden worden geleverd. helaas kwam ik er pas later achter dat DPD als koeriersdienst wordt gebruikt. De leverancier zal de schuld bij de vervoerder leggen maar wij moesten 3 dagen wachten voordat de artikelen geleverd werden en daardoor was het feest al geweest en kwamen de artikelen "als mosterd na de maaltijd"!

Binnen 24 uur geleverd

Prima tent en snel geleverd

Doen wat ze beloven!

Is familie en kan ik vertrouwen