Super goede en snelle service

De party tent was de volgende dag meteen geleverd en het zeil bleek kapot te zijn. Na een mailtje te hebben gestuurd hadden we de volgende dag al een nieuw zeil in huis. Top service!

Snelle levering, goede service

Mijn bestelling was erg snel geleverd. Helaas had mijn tent al snel een defect, maar ik kreeg na het melden direct een nieuw onderdeel opgestuurd. 100% tevreden

ZEER SLECHT

Alles is fout gedaan wat maar fout kon gaan , jammer in totaal 6 x Leveren van een party tent

Nvt

Snelle levering . Alleen de verpakking was open. En in het zei van de partytent l zit een gaatje .

Ik had graag 5 sterren gegeven ware het niet dat de haringen die bij de tent worden geleverd totaal geen zin hebben, veel te kort om de partytent strak te zetten, de haringen vliegen gelijk uit de grond

Netjes en op tijd geleverd

Ging al kapot binnen 1 dag

Toen ik de tent uit pakte zag ik dat de zijwanden hier en daar al een beetje gescheurd waren. Tijdens het opzetten van het frame gingen er al 2 stangen kapot aangezien de stangen zo zwak zijn. Toen we het frame hadden staan en het dak/zijwanden etc eromheen hadden gedaan en de tent hadden vast geslagen met haringen, was de tent nog steeds wankel en kon die nog geen klein briesje hebben. We hebben de tent extra moeten verstevigen doormiddel van ducktape,touwen en extra haringen omdat de tent na 1 dag al half in elkaar zakten. De stangen bogen door de midden en het zeil scheurde al bij een beetje wind. Ik heb alleen maar ellende gehad met deze party tent en hoop dat ik me geld terug mag ontvangen.

Makkelijk op te zetten fijn ding, kan alleen niet tegen wind (was geen storm)

Groot pakket om te ontvangen, wel degelijk materiaal. Fijn item als je, zeker in deze tijd, wat extra ruimte buiten wil. Stond met een open zijkant tegen onze tuindeuren aan. Helaas heeft de wind wel een rits kapot getrokken.

Partytent besteld, in het verleden hier ook al besteld en die was geweldig. Helaas had deze wat mankementen en constructie was niet zoals verwacht. Gemailt met foto's en direct een antwoord. Had keuze uit meerdere opties. Heb toen gekozen voor retour zending. Op afspraak is de partytent netjes opgehaald en 3 dagen later al verwerkt. Ben super tevreden met deze klanten service! Ze zijn erg vriendelijk denken met je mee en komen hun afspraken na. Ondanks dat deze tent retour is gegaan raad ik deze webshop zeker aan en zal hier ook opnieuw een order gaan plaatsen alleen dan voor een semi-pro gaan.

Mooi en sjiek

Ik had me al een tijdje verdiept in partytenten. Degene die ik besteld heb, de zwarte easy up 3x3m. met 4 zijwanden. Deze kwam 2 dagen later binnen. Het was een zwaardere tent dan ik dacht. Oerdegelijk en mooi. Echt wel kwaliteit. En natuurlijk heb ik ook een prijsvergelijking gedaan. Ik heb m zéker niet te duur gekocht! Een Goede koop. Ik ben er blij mee!

Keurig geleverd, maar een defect product

Het lichtsnoer doet het niet helemaal Die gaat retour Verder alles prima

Slecht aan geleverd

De bestelling stond buiten bij de deur Was beschadigd De doos en de tent

Kwalitatief zeer slecht

Een aantal statafels gekocht en die waren kwalitatief zó slecht dat ze überhaupt niet gebruikt konden worden als statafel. Ze waren goedkoop, dat wel, maar totaal nutteloos om iets te maken dat niet gebruikt kan worden

Geweldige service en snelle levering

Goede service, slechte kwaliteit

Zeil is kwalitatief erg slecht tav prijs tent

geweldig

de service was goed

Zeer tevreden. Op tijd geleverd, compleet en goed.

Ik heb een grote partytent gekocht van 4 x 6 meter. Binnen enkele dagen was hij geleverd. Alle onderdelen waren aanwezig en samen met 2 vrienden heb ik hem opgezet. Dat lukte in ongeveer 2 uur. Een werkbeschrijving was er eigenlijk niet, slechts een opsomming van onderdelen (helaas in het Engels: bv. Apex and eave pole) en verder een paar tekeningen. Hierdoor moesten we de elastieken enkele keren loshalen omdat bv. de zijkant er nog bij moest. Jammer dat het niet in het Nederlands is en zelfs niet een paar zinnen uitleg. Wat ik verwarrend vond is dat je bestelt bij Partytent.nl, maar op de factuur staat ook Laagsteprijsgarantie B.V. en op je bankafschrift staat MultiSafepay. Maar verder verliep alles op rolletjes. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Kut

zeer slechte tent geleverd gekregen met de gaten er al in! In het doek!

Kan beter

De kwaliteit van dakzeil is veel vermindert tegenover onze 1e partytent,kleine scheurtjes ,en gaatjes in stiknaden,hebben gewisseld is zeer correkt en vlug verlopen maar toch nog gaatjes in stiknaden.

Partytent is snel geleverd. Ziet er goed uit.

Goede partytent netjes geleverd

Goede partytent (3 x 4 meter) met zijwanden) gekocht. Stevige constructie en prima tent, maar scheerlijnen zijn magertjes. Levering leek in eerste instantie door de bezorger niet te gebeuren om mijn voorkeursdag (2 dagen later) maar pas na het weekend. Even contact met de klantenservice en het was naar wens geregeld.

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding

's avonds besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Prima party tent die in de huidige corona tijd goed gebruikt kan worden.

Netjes gemeld en op tijd geleverd!

Er werd netjes gemeld wanneer de partytent geleverd werd en de bezorger kwam op tijd. Helaas hebben wij de partytent nog niet op kunnen zetten, maar we vertrouwen erop dat het prima in orde is!

Perfect geen problemen

Op tijd geleverd geen problemen en aardige chauffeur. Is aan te bevelen