Goede prijs kwaliteit verhouding Netjes afgeleverd en makkelijk monteerbaar

Onzeker over product levering

Na de aankoop en betaling, kreeg ik een bevestiging dat het product de volgende dag geleverd zou worden. Dit bleek niet te kloppen. Levertijd was 3 weken. Na telefonisch contact, wat erg lastig was om iemand te bereiken, werd mij dat verteld. Vervolgens nogmaals gebeld na 3 weken, het product was vertraagd, het was netjes geweest ons hiervan op de hoogte te brengen. Uiteindelijk is product geleverd en is naar wens.

slecht

na een Email gestuurd te hebben over een defect/ beschadiging. kreeg ik een reactie of er €9.95 terug geboekt kon worden en dan dat ik zelf de schade op wat voor manier dsn ook kon herstelen. hierop wederom weer een mailtje gestuurd dat ik daar niet mee accoord ga en dat ze mij gewoon het vervangende onderdeel doen toesturen zodat ik dat zelf kan vervangen. tot opheden niks meer terug gehoord van laagsteprijs garantie. i

Netjes op de aangegeven dag ontvangen. Goeie prijs kwaliteit verhouding! Heel blij mee

De gamestoel zit goed geen rugklachten meer.

Slecht

Ik bestel een peuterbed Eerst een doos met alleen de zijdelen Dan een doos met de hoofddelen.en de matras na intussen al 2 weken nog steeds NIET ontvangen. Ik ben over deze firma helemaal niet tevreden. Ik krijg zelfs nog geen antwoord op mails die ik stuur.

De levering supersnel.

De zweefparasol is achteraf te zwaar voor ons oudjes.

Snelle verzending

Goeie producten voor een leuke prijsje.

Mooi product, voor een mooiere prijs

Ik zocht een nieuwe bureaustoel die van ademend materiaal is, omdat je van lang in (nep)leer zitten snel van die zweetplekken krijgt. Deze stoel heeft precies dat en is nog comfortabel ook. Wieltjes rollen goed op harde vloer, rugleuning goed te verstellen, onderrug en hoofdsteun verstelbaar en uiteraard ook in de hoogte. Jammer dat de bezorger niet zo netjes met de doos is omgesprongen waardoor er een krasjes op de voet van de stoel zitten, vandaar geen 5 sterren.

Klantenservice niet duidelijk boven leveren

Betreft: gamestoel Beste, In 1e instantie leverdatum 27 mei volgens webshop. Daarna hoor je niets van een datum, staat er in eens op de webshop levering eind juli. Ben gaan bellen en kreeg te horen dat het artikel vertraagd was bij de leverancier. Levering 13 juli. Ik was niet blij maar uiteindelijk kwam de stoel op de gewenste leverdatum binnen. Een mooie stoel maar de communicatie kan beter. Mvg, W. van Wilgen

Ik heb 6 retro stoeltjes besteld. Werden heel vlot geleverd. Helaas zat er een scheur in 1 van de poten, mailtje met foto gestuurd en gelijk een nieuwe poot toegestuurd gekregen.! Heel fijne service.! Stoeltjes zijn super en ben onwijs tevreden met mijn aankoop.!

Beetje sceptisch in het begin maar uiteindelijk verbaasd over de kwaliteit

bureaustoel gekocht voor €65 sceptisch over de kwaliteit wat het zou zijn maar uiteindelijk verbaasd waanzinnig goede kwaliteit een bureaustoel tot 150 kg nou briljant

Snel en zonder gedoe

Genoeg keuze, fijne website, hele snelle levering, erg lage prijzen en goede service. Ben heel blij met mijn kleed!

Fijn! Snel! Goedkoop!

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering, al was het wel vreemd dat de twee pakketten op verschillende dagen toekwamen... Al bij al fijne service!

Begin mei 6 stoelen gekocht via een voorbestelling die eind mei uitgeleverd zou worden. Dit stond duidelijk gecommuniceerd en inderdaad de dag van de voorspelde uitlevering kreeg ik een verzendbevestiging met track & trace. De dag erna waren de stoelen thuis. Over de kwaliteit van de stoelen ben ik niet helemaal tevreden maar voor dat geld kan ik natuurlijk ook niet veel verwachten. Op enkele stoelen zaten toch al wat krasjes, en de poten van 2 van de 6 stoelen zijn lichter als de andere (deze zaten ook in een andere doos).

Levering

Prima webshop met een kwaliteitsvolle klantendienst maar jullie moeten dringend op zoek naar een nieuwe firma om de bestellingen te leveren want Dynalogic bakt er niets van.

Value for money

Grote parasol, stuk goedkoper dan elders.

Geweldig goede site, echt lage prijzen en snelle service.

Heb snel gevonden wat ik wou. Na levering van het item stelde ik vast dat het niet echt voldeed aan mijn verwachtingen. Ttz ik kon geen bijpassende voeten vinden voor deze parasol. Heb het pakket zonder enige moeite mogen terugsturen, waarvoor dank. Er is eigenlijk op communicatievlak geen enkele probleem geweest. Alles wordt snel behandeld en afgehandeld. Als k nog iets nodig heb zal ik zeker bij deze site eerst gaan zoeken. Zal het ook aanraden bij familie, vrienden en kennissen. Mvg Patrik

Goede service alles wordt op de tijd geleverd zoals beloofd. Retour wordt zelfs opgehaald! Top service

Netjes

Was een nette levering dank je wel

prettige communicatie en zeer tevreden over de prijs/kwaliteit v/d stoelen

Goede communicatie over de levering van de stoelen. Mooie, degelijke stoel voor nog geen 20 euro per stuk. Echt top. Veel keuze in kleur. Mooie grijze kuipstoel aangeschaft. Fijn een vrij neutrale, maar hippe kleur. Staat geweldig hier!

Slechte communicatie bezorging.

Vorige week woensdag zou de bezorging plaats vinden tussen 0800 en 2200, dus ik met mijn goede gedrag wachten, de hele dag.. om 1700 gebeld hoe laat ze kwamen. Er was een probleem met het distributie centrum, okay kan gebeuren, geen probleem. Hemelvaart er tussen dus het zou vrijdag worden, ik zat weer klaar om 0800, want zo ruim is de bezorging. Weer niks, om 1700 maar weer gebeld, oh oh dit kwam nooit voor, excuses en het zou met de expres worden bezorgd vóór 1700, ik weer wachten van af 08:00, weer niks... Daar word je natuurlijk zacht uitgedrukt énorm geïrriteerd van. Maandag niks, dinsdag aangemeld voor verzending weer, maar deze keer om 10:00 een mail van het distributie centrum dat er van jullie kant helemaal geen bestelling is aangeleverd. Ondertussen dus 5 dagen zitten wachten, omdat jullie de zaken zo slecht op orde hebben. Het had jullie meer gesierd als er gewoon een mail kwam van te voren dat de levering een week zou duren. Of een compensatie op 1 of andere manier. In plaats daarvan krijg ik een mail of ik mijn bestelling nog wil... Nou nee, absoluut niet. Gister zou ik mijn geld terug gestort krijgen, en ook daarover hebben jullie gejokkebrokt. Kunnen jullie je voor 1 keer herpakken, en dat in ieder geval wel doen?

Schandalig!

Reeds 2x toe voor een zelfde bestelling een annulatie van vertraging levering. Dit wordt je dan gemaild om 10u de dag dat je speciaal thuis blijft voor de levering! Dit reeds 2x voor zelfde bestelling, op dit moment nog niks mogen ontvangen van mijn bestelling!

Mooi product, kattenkrabpaal. Snel geleverd

mooie stevige partytent

snelle levering en keurige informatie tijdstip van bezorgen

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.