Its ok.

Product is ok.

als liep goed

Plekken op de stoelen

De stoelen zijn super mooi maar alle 4 hebben plekken die niet weggaan..ik heb aleen maar 22 € terug gekrijgt !!

Snel en goedkoop!

Kwaliteit ziet er super goed uit.

Prima levering! Keurig op tijd!

Mooi product

Perfect!!

snel, mooi en degelijk

Top product snelle levering

goed product voor een mooie prijs. Zeer tevreden

Snel & keurig afgeleverd.

Administratie/bestelling werd snel en correct afgehandeld, trajecttracer goed te volgen en accuraat (zodat het thuisfront de bestelling aan kan nemen als je zelf werkt), nette bezorging door de bezorgdienst.

Zijn heel snel met bezorgen

Wij hebben de keuken pas 2 dagen nog uitproberen maar zie er goed uit Heel gemakkelijk in elkaar te zetten

prima koffertje

deze mooie koffer werd snel geleverd.

Een heel leuk en grappig hobbelpaard!

Fijn bedrijf

Snelle levering, goede communicatie, mooie spullen voor aanzienlijk minder geld als in andere winkels

Prima service en mooi op tijd geleverd.

Iets fout leveren, maar nog direct de eerst volgende dag opgelost.

Vrijdag had Ik een parasol gekocht, zaterdag geleverd helaas de verkeerde kleur. Een bericht gedaan. En kreeg maandag meteen bericht, dat de juiste parasol dinsdag omgeruild werd. Dit was ook echt de eerste mogelijkheid dat de parasol omgewisseld kon worden. Dus echt top voor de snelheid. Een fout kan gebeuren, maar meteen zo opgelost dat is echt top

Netjes verpakt en op tijd geleverd

nvt

grandioos

ik had al eerder review geschreven, jammer dat u, min of meer, klanten door e-mail herinnering " verplicht" tot indienen van review. de bestelling is prima geleverd binnen de door u vermelde tijd. netjes verpakt , fijne bezorging.

Nvt

Nvt

Komen afspraken na!

Twee tenten besteld! Één geleverd, na een mailtje de volgende dag mijn tweede tent binnen. Top service.

Supersnelle levering

Om 19:38 u. Besteld de volgende dag 10:07 afgeleverd. Dat was snel. Top.

Goed en goedkoop

Kattenkrabpaal besteld, snel geleverd en precies zoals op de foto. Goede kwaliteit, goed verpakt.

Hele slechte levering

Er wordt geadverteerd met levering volgende dag, heb een week moeten wachten op trampoline .

Goede service en mooie prijs.

Mooie stoelen voor een mooie prijs.

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.