Goedkoop, is duurkoop. Koop hier geen meubels!

Doe het niet alsjeblieft! Goedkoop, is in dit geval echt duurkoop. Twee maanden geleden een eettafel gekocht. Waarvan nu het blad al volledig beschadigd is. Er wordt gezegd dat het MDF bekleed is met fineer. Maar niks is minder waar, de tafel is BESTICKERD!! De randen laten los en waar de tafel bekrast is, verdikt het materiaal bij contact met water, als papier. De klantenservice gaf bij het eerste contact niet thuis. Pas na het schrijven van een negatieve review op verschillende fora, hebben zij mij benaderd en de keuze gegeven, een nieuw blad ontvangen of een tegemoetkoming van 75.- Om herhaling te voorkomen, heb ik gekozen voor het laatste.

Hele week naar de *** door dit rotbedrijf!!!!

Zo hadden jullie je bedrijf beter kunnen noemen. Op 29 maart een bestelling geplaatst. De tafel die ik heb bezorgd zou geleverd worden op woensdag. De bezorger stond al om 7 uur voor de deur. Tijdvak was tussen 8 en 11. Uiteindelijk na heen en weer gebel en discussies, want de dames die de klantenservice doen vinden het heel leuk om in discussie te gaan en je woorden te verdraaien, zou de tafel donderdag komen. Track and trace gaf op een gegeven moment aan dat de bestelling niet compleet was. De bestelling bestond uit een doos ipv uit twee. Uiteindelijk kwam de bestelling vrijdag, 1 doos weer. Bezorger heeft mij 15 min later gebeld dat er toch twee dozen waren. Het waren twee dozen met tafelpoten. Fouten kunnen gemaakt worden, maar als je vraagt hoe dit 3 keer mis kan gaan. Waarom ze twee keer een verkeerd pakket bezorgen. Krijg je een grote mond. Drie dagen thuis gebleven. Als ik vraag hoe ze mij hier in tegemoet kunnen komen, zegt mevrouw dat ze mijn kosten voor het thuis blijven niet kan vergoeden. Dat heb ik ook niet gevraagd? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Nu wordt de verkeerde bestelling opgehaald, maar als ik niet thuis ben (dus een 4e dag thuis blijven) draai ik voor de kosten op. Nooit meer dit pruts bedrijf voor mij!!!

Snel

Snel geleverd voor een goede prijs. Voldoet aan de verwachting.

Goede kwaliteit

Superr

Alles was naar wens

Zonder klachten !

Rommel

Kruiwagen, was na een dag al volledig kapot. Alleen wat tuinaarde mee verplaatst. € 60,-- weggegooid.

Zeer slechte kwaliteit

Partytent gekocht Wat komt er binnen een gebruikt frame er zat al roest en corrosie op de bouten moeren het doek was wel nieuw maar bij het vast zetten scheurden de ogen waar het touw aanvast moest Toch maar op gezet na 2 dagen scheurden de Ritsen en het doek waardeloze tent heb de tent terug gestuurd maar nog niks gehoord wel wordt er steeds gezegd u krijgt u geld terug maar nog niks ontvangen deze party tent was bijna 450 euro Na deze review is er contact op genomen en gevraagd om deze review aan te passen dan krijg ik een korting van 30 euro. Na 1 week belde ze weer of ik deze review aan wil passen dam krijg ik 50 euro kortings bon waarom zou ik deze aanpassen als door hun rotzooi mij hele weekend verpest is Nee mensen doe geen zaken met dit bedrijf.

Beste meneer Martens, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de partytent en dat u deze uiteindelijk heeft geretourneerd. Zoals u aangeeft heeft u de partytent twee dagen opgesteld gehad, dit valt onder gebruik. Normaliter kan een partytent dan ook niet geretourneerd worden, dit hebben we uit coulance alsnog voor u in orde gemaakt. Daarnaast is het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan u terugbetaald ondanks dat u de partytent gebruikt heeft. Tijdens het plaatsen van een beoordeling geeft u toestemming dat wij u mogen contacteren voor een oplossing. Dit is niet om een beoordeling aan te laten passen maar om een situatie naar wens voor u als klant naar wens op te lossen en tot een goed eind te brengen. Wij hebben u zodoende een kortingscode ter waarde van €50,- aangeboden voor onze website Koop-een-partytent.nl en Laagsteprijsgarantie.com. Helaas was dit niet naar wens maar wilde u een partytent welke ruim €300,00 duurder was voor dezelfde prijs ontvangen, helaas is dit voor ons niet mogelijk. Ik vind het dan ook erg spijtig dat u op deze wijze de beoordeling plaatst en aanpast terwijl wij enkel moedwillig zijn om u een oplossing aan te bieden en de situatie tot een goed eind te brengen. Helaas staat u hier niet voor open. Mochten wij u in de toekomst toch van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag, zodoende helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.

Snelle levering late terugbetaling

Had iets besteld. Supersnel in huis. Geretourneerd, duurde lang voordat ik mijn geld had. Ik moest eerst bewijzen dat ik het pakket had teruggestuurd, terwijl ik alle informatie in de doos erbij had gedaan. Had binnen een uur geregeld kunnen zijn, want dat is via de betalingsprovider Multisafepay een paar drukken op de knop. Uiteindelijk natuurlijk wel goed gekomen, nadat ik het bewijs via Track & Trace had laten zien. Dit gedeelte van de service kan dus veel beter, vandaar een 7 en geen 10.

Snelle levering en goede kwaliteit. Groot plezier als werkstoel

Snelle levering van een degelijke partytent

Bij het opzetten van de partytent bleek één van de buizen te ontbreken, hetgeen betekende, dat we naar een tijdelijke oplossing moesten zoeken. Nadat we hadden laten weten, dat één van de buizen ontbrak is die meteen dezelfde dag nog nagestuurd en is de partytent nu compleet. Dus dat is zeker een compliment waard.

Het scherm werd vlot geleverd, goed verpakt en precies wat ik zocht

De bestelling, een kamerscherm verliep vlot. Was inderdaad op voorraad en keurig afgeleverd. Ik ben er erg blij mee!

overzichtelijke web site en betaal opties is er genoeg en snelle levering en met contackt snelle oplosing gemaakt prima service

Prima prijs-kwaliteit

Product stemt overeen met wat ik verwachtte en de kwaliteit en stevigheid gaf direct vertrouwen. Enkel een probleempje met de vervoerder die de levering aankondigde voor de namiddag maar dan 's avonds liet weten dat het pas de volgende dag zou geleverd worden. Maar voor de rest ben ik best tevreden.

Uitstekende levering

Prima levertijd en kwalitatief goed product. Correcte afhandeling.

Hele mooie make up tafeltje voor de verjaardag van mijn dochter. Grootste minpunt is de koerier... Pakje zou na 1 dag al geleverd moeten worden maar hier was het bijna na een week. Voor het gemak gekozen voor een ophaalpunt, maar volgens de koerier was dit 3d na elkaar gesloten.. Ikzelf heb klacht ingediend bij de koerier alsook het ophaalpunt. Uiteindelijk ontvangen maar het stoeltje was kapot. Ook door het nonchalante van de koerier wellicht.... Contact opgenomen met laagste prijsgarantie en hebben hiervoor een compensatie gekregen. Super correct en stond na een dag al terug op de rekening.

Geweldig, problemen worden direkt opgelost en nieuw artikel binnen 2dqgen in huis.

Er was een ding stukgegaan en ik belde ze op. En zonder probleem is het opgelost.

Top product, top prijs, top geleverd!

Voor een groot verjaardagsfeest was ik op zoek naar een aantal statafels. Na enig zoeken terecht gekomen bij Laagsteprijsgarantie.com. Bleek inderdaad de laagste prijs, alles op voorraad en werd na bestelling snel en perfect afgeleverd! Kwaliteit van de tafels is beter dan verwacht. Kortom: een absolute aanrader!

Fijne levering en netjes verpakt. Met de gewenste bezorgkeuze kwam hij op tijd. Een echte aanrader

Alles gegaan volgens afspraak mooi product

Levering optijd communicatie prima product tafel Ronsi mooie tafel prijs kwaliteit verhouding prima

Goed produkt , op tijd geleverd.

Uitstekend produkt , voldoet aan mijn eisen. En werd op tijd geleverd.

Goede ervaring

Na ruim een jaar was het dak van de tent kapot. Er zaten slijtage gaten in de hoeken en bij de middelste 'paal' was de naad gescheurd. Vermoedelijk door de wind. Ik vroeg naar garantie, maar die is maar voor 1 jaar. Wel boden ze mij de mogelijkheid om een nieuwe tentzeil te kopen, dat was erg praktisch en goedkoper. Omdat er met de andere delen van de tent niets aan de hand is, heb ik nu een nieuw dakzeil gekocht en is de tent weer op en top. Bedankt voor het meedenken en luisteren naar mijn verhaal.

Voor de 2e keer iets besteld en wederom top. Alhoewel deze keer was het tv meubel bij levering flink beschadigd. Hier kan de verkopende partij niets aan doen dit lag bij de vervoerder. Foto's gemaakt en meteen gemaild. Binnen no time kwam er antwoord en dat in de avond. Er werd meteen een voorstel gedaan maar wij wilde graag een nieuw meubel hebben. Dit werd meteen geregeld en binnen een paar dagen stond het nieuwe meubel er. Super snel en top geregeld! Super blij en een meer dan tevreden klant!

Goede ervaring

Mijn bestelde tv meubel werd binnen 2 dagen bezorgd door vriendelijke bezorgers, het meubel zelf voldoet aan mijn verwachtingen, precies zoals op de foto en hoefde alleen de poten erop te schroeven met bijgeleverd materiaal. Een goede keuze voor weinig geld.

Snel geleverd en product zoals op de foto

Kon de site niet maar zeker niet de laatste x dat ik er bestel, goed op de hoogte gehouden van de komst en zoals beloofd de volgende dag in huis, prima ga zo door

Always excellent

I brought bar stools, one of them didn't have arms but customer care addressed it quickly very good service

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.