Zeer tevreden van mijn nieuw tuinhuis

Snelle levering top kwaliteit mooie tafel, heb het al aanbevolen aan vrienden

Super slechte kwaliteit en service

Ik heb 5 stoelen besteld bij deze winkel. Helaas bleek ik al snel de verkeerde poten te hebben ontvangen en sommige stoelen hadden flinke deuken. Nou ja dat kan gebeuren dus heb ze gemaild en ik kreeg een paar dagen later de poten toegestuurd en een kleine vergoeding voor de deuken. Helaas zaten hier geen schroeven bij, dus ook deze hebben ze achteraf opnieuw moeten sturen. Een paar weken later konden we de stoelen eindelijk in gebruik nemen, maar de kwaliteit was zoo bizar slecht dat mijn man met mijn zoontje van 2 (gezamenlijk ver onder het maximaal gewicht) gewoon door de stoel zijn gezakt met een huilende baby en een verwonde man als gevolg. Ook hiervoor contact met hun opgenomen en ze hebben meteen een nieuwe stoel gestuurd. Zelf had ik eigenlijk al mijn twijfels of ik die andere stoelen moest vertrouwen, maar een defecte stoel kan altijd voorkomen. Een paar weken later komen mijn schoonouders op bezoek en mijn schoonvader zakt ook weer door de stoel en valt met een klap op de grond! Toen ik aangaf dat dit niet ok was en hier een tegemoetkoming voor moest komen, gaven ze aan hooguit de verzendkosten terug te willen storten. Overigens heb ik meerdere keren om onderdelen Van de stoelen moeten vragen omdat niet alles meteen geleverd werd. De dames van de klantenservice zijn overigens altijd netjes en beleefd tijdens onze mailwisseling, maar de geboden oplossing blijft ondermaats! Ik zou niemand aanraden om hier te kopen de kwaliteit is echt echt slecht.

Tent was geleverd zonder zijwanden, na één telefoontje om te vragen wat te doen en een mail met uitleg en foto's heb ik de ontbrekende delen 3 dagen later ontvangen. Kortom netjes geregeld.

Snel besteld,snel geleverd,super

Ruime keuze ,voor elk wat wils.Betrouwbaar bestellen,betalen en snel geleverd.

Verkeerde kleur en gebrekkig geleverd

Voorbestelling gedaan, na item voorradig snelle levering. Helaas verkeerde kleur van stoelen gekregen EN ontbraken twee items die nodig waren om de stoelen in elkaar te steken. Na melding hiervan zijn de stukken onderweg. Hopelijk komen ze toe. Snelle reactie ontvangen op klachtmelding.

Wij hadden 6 eetkamer stoelen besteld er kwamen er maar 4 maar na een belletje de volgende dag de andere 2 tot onze spijt na het openen van de dozen om de stoelen te monteren zagen wij dat 2 zittingen scheurtjes vertoonde direct op maandagochtend contact gehad en wederom de volgende dag werden er 2 nieuwe kuipjes bezorgt eerst een korting maar wij wilde liever hele stoeltjes dit was totaal geen probleem en alles werd super snel en netjes opgelost nogmaals bedankt voor de goede service

Supergave knuffel! :D

Very cool teddy bear! :D Delivery - 10 Service - 10 Size - 10 Happiness - 10

Laagste service garantie

Tafel besteld, verkeerde poten geleverd. Poten retour willen sturen, krijgen we een stoel ervoor terug. Uiteraard niet geaccepteerd. Tafel was ook geleverd met kleine deukjes en de schroefgaten waar de tafelpoten aan bevestigd moeten worden, lijnen ook niet uit. Maar misschien dat de juiste tafelpoten wel zouden passen. 2 maanden gewacht voor de nieuwe poten, krijgen we doodleuk dezelfde poten toegestuurd. Ondertussen had mijn partner al dreigmailtjes gehad om haar review te verwijderen, of anders... Inmiddels voor de 3e keer een verkeerde levering, dus nu schrijf ik ook mijn ervaring met dit bedrijf. Zeer negatief, en beloftes worden niet nagekomen.

Beste Simon, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat er problemen zijn met de tafel en dat u meerder keren de verkeerde poten mocht ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn oprechte excuses hiervoor! Helaas kan ik op uw naam geen bestelling terug vinden. Ik zou u dan ook willen vragen contact met ons op te nemen, zodat ik hierin samen met u naar een passende oplossing kan kijken. U kunt dit doen op telnr. 088 22 66 300, of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Uiteraard hoop ik snel met u in contact te komen om de situatie voor u op te lossen. Alvast bedankt voor de genomen moeite. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Tamara | Team Klantenservice

Uitstekend service!

Meubels keurig op tijd geleverd in uitstekende staat! Wat een geweldig service!

Snelle levering !!

Tapijt was goed verpakt. Kleur is precies zoals op de foto. Ik ben er heel blij mee :))

Inderdaad lage prijs en snelle levering

Inderdaad lage prijs en snelle levering

Er worden duidelijke gemaakt waardoor het helder is wanneer je het bezorgt krijgt

Fijne duidelijke communicatie

Ik haat om te wachten als ik iets bestel. Bij dit bedrijf is het vandaag bestellen morgen thuis. Als het vorradig is. Heel fijn. Kwaliteit en prijs is super

De bestelling was goed verpakt en met het product was ik zeer tevreden .

Goede levering zelfs iets eerder dan de planning Keurig in het huis gezet (toppie heren ) Wijn zijn erg blij met de tafel en vloerkleed Ellie

Helemaal goed

Mooie betaalbare hoogslaper

Mooie hoogslaper voor mijn dochter gekocht voor de laagste prijs die ik op het internet vinden kon. Mijn dochtertje is er ontzettend blij mee en ik dus ook.

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Mooie spullen voor een mooie prijs snelle en nette levering

Waar voor je geld.

Product ia goed en problemen worden opgelost en afspraak ia afspraak.

snel en effcient geholpen

Ik had 6 stoelen besteld maar bleek er achteraf maar 5 kwijt te kunnen. 1 stoel retour kunnen sturen en die is netjes opgehaald en snel terug betaald. Hele goede ervaringen hier. De bestelde stoelen zien er ook goed uit. Heel blij mee.

Eerste keer iets besteld, ben er blij mee.

Eerste keer iets besteld bij Laagsteprijsgarantie. Duidelijke communicatie over wanneer mijn eettafel zal arriveren. Nu pronk mijn eettafel leuk in mijn woning. Mijn ervaring in ieder geval. Goed.

Gewoon perfect

'S avonds 4 mooie barkrukken gevonden, voor een spotgoede prijs. Geheel mijn smaak. Vondt 't wel spannend om te bestellen. Wat denk je, volgende dag, in de namiddag, werden ze al geleverd. Makkelijk in elkaar te zetten, echt een sieraad in mijn huis.

Scam !

Not even one star , this company is scam. Do not order . Never you gonna see what you ordered.

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.