Goede klantenservice

Na een eerdere slechte ervaring met een van de klantenservice medewerkers ben ik in contact gekomen met Marloes. Heel erg fijn geholpen, bedankt Marloes!

Beste meneer Groenewoud, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en de situatie hierin met elkaar kunnen bespreken. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane situatie en hoe het verlopen is met uw bestelling. Hopelijk heb ik inmiddels de situatie geheel naar wens voor u kunnen oplossen en kijkt u met een beter gevoel terug op uw bestelling bij ons. Mocht ik in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, schroom dan niet om contact met mij op te nemen, ik help u graag verder! Met vriendelijke groet, Marloes | Team klantenservice.

Goede kwaliteit voor een klein bedrag

Goede kwaliteit

Goede en snelle levering

Duidelijke afspraken

Levering volgens afspraak, Super ! Aardige bezorgers!

Toonaangevende Aftersales!!!

Bij mijn bestelling was 1 onderdeel beschadigd. Ontving na het melden dezelfde week een nieuw exemplaar. Gratis en zonder discussie :-)

Bestelling was niet compleet Gebeld en de volgende werden de vermiste delen nageleverd.

Correct uitgevoerd

Bestelling is snel ontvangen, zonder beschadigingen.Gewoon ,zoals het moet.

Goed product, snelle bezorging

top!

Waar naar geld gekregen

Snelle levering, goede prijs en super product!

Heel goed en super goede ervaring. Top

Top geregeld Tijd meeveren en luisteren vooral goed naar de klant. Mooi bedrijf Thanks Blessings en blijf het steeds verbeteren. Denk aan..op naar steeds beter. Griet, Roy

Heerlijke stoeltjes en mooie kleuren ze zitten heerlijk en gemakkelijk ín elkaar te zetten met de bij geleverde attributen.

Egg chair

Bevalt ontzettend goed! Stevige stoel en stevige stoel kussens. We zijn er helemaal blij mee. Bezorging was ook top!

Topervaring!

Levering, kwaliteit alles top

Sprake van perfectie!

Zeer goed en degelijk verpakt, nog nooit zo gezien...perfect! Alles aanwezig met een duidelijke tekening. Tevens was het netjes volgens schema geleverd voor een mooie prijs.

mooie tafel

Mooie tafel, echter 2 gaten verkeerd geboord. kreeg schroeven niet in en zolang ik niemand vind om mij te helpen fixen - wiebelt het tafel een beetje(ik had geen zin om retour proberen te sturen)

Er goed

Het bankje zit comfortabel. Hij is relaxed en behagelijk warm Lichaam aklimatiseerd snel met het bankje De honden denken hetzelfde betreft: het bankje.

Toppii

Snelle levering.. goeie kwaliteit .

Snelle service, fijn contact

Snelle service, fijn contact

bestelling niet compleet

4 Barkrukken besteld ...2 keer dezelfde barkruk en 2 keer andere maar in 1 bestelling en alles op 1 bestelling betaald...helaas maar 2 barkrukken toegekomen gisteren....andere 2 nog niet gezien 2 die aangekomen zijn wel super mooi maar niks v mail ofzo over andere 2 Via contact op te nemen met mail en telefoon is alles zeer vlug i orde gekomen...Dank daarvoor

Beste Ann, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet compleet geleverd is! Helaas vind ik op zowel naam als op e-mailadres geen bestelling terug in ons systeem, hierom kan ik u dan ook niet van dienst zijn op dit moment, mijn excuses hiervoor. Graag verneem ik van u uw ordernummer en/of NAW gegevens waarop de bestelling is geplaatst, deze kunt u per e-mail verzenden naar [email protected]. Zodoende ga ik graag voor u uitzoeken waar de overige twee barkrukken zijn gebleven, alvast bedankt voor uw genomen tijd en moeite! Met vriendelijke groet, Maudy

Product volgens beschrijving. Snelle bezorging

Bestelling was niet vompleet, maar werd na een belletje de volgende dag bezorgd. Vriendelijk en goed grholpen

Snelle levering, product uitstekend

Het product is zoals op de site is afgebeeld. Snel geleverd, monteren was gemakkelijk. Degelijke kwaliteit voor die prijs. Heel tevreden mee!

perfect

snel en in goede staat geleverd. prima kwaliteit

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.