Heel goede service

Keurige aflevering, prima kwaliteit

Mooie tafel, die keurig verpakt werd bezorgd. Een minpuntje: de bezorger belde ons uit bed ;-)

Snel geleverd, prijs/kwaliteit uitstekend. Het geleverde voldoet aan de verwachtingen.

Super product!

Hij paste geheel in elkaar en lukte makkelijk om in elkaar te zetten.

Goede producten

Heel goede producten aan voordelige prijs en snelle levering

Boven verwachting

Laagsteprijsgarantie.com heeft mijn verwachtingen overtroffen met mijn aankoop van een zogeheten tweedekans sofa/diva. Binnen 3 dagen geleverd door een vriendelijke bezorger, eenmaal uit de stevige verpakking bleek dat de sofa niet van nieuw te onderscheiden! Super tevreden!

Koop hier niks!

Koop hier niks! Je krijgt foute leveringen, producten met schade of ze leveren helemaal niks zonder je ook maar te informeren!! in februari 2 stoelen besteld en blij met de kleur, past precies in nieuwe inrichting! 4 stoelen op 25-03-22 geleverd gekregen, allemaal met schade! op 16-04-22 omwisseling gehad, allemaal een andere kleur dan besteld. wachtend op nieuwe omwisseling van 4-7-22 (vond het al belachelijk om zo lang te moeten wachten) dag vrij genomen en zonder inlichting vanuit Laagsteprijsgarantie heeft de levering niet plaatsgevonden (heeft me dus 1 vrije dag gekost). Na contact te hebben opgenomen staat nieuwe omruiling gepland op 19-08-22 en ALWEER ZONDER ENIG OVERLEG heb ik geen omwisseling gehad en wel weer een vrije dag opgenomen!! Dit kost me dus al 2 verlofdagen en dan nog niet te spreken over de moeite die ik er steeds in steek en de frustratie! Dit bedrijf is echt een schande!! En dan komen ze aan met een "oplossing" om andere kleur stoelen te bestellen. Dan denk je echt niet na! Als ik andere kleur stoelen wilde, had ik deze wel meteen besteld! Ik wil wat ik bestel en niet iets anders!! Echt bestel hier niks, want ik wacht nu ruim een half jaar op fatsoenlijke stoelen en ze geven totaal geen gehoor!!

Beste mevrouw Klabbers, Wederom bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp nogmaals dat de situatie enorm vervelend is, maar zoals reeds aangegeven is de oplossing welke u nu wenst, niet mogelijk. Wanneer wij de stoelen op voorraad hadden gehad, hadden wij de omruiling uiteraard direct bij u plaats laten vinden. Helaas zijn uw stoelen nog naar ons onderweg per zee container, waardoor wij geen enkele invloed uit kunnen oefenen op de datum waarop deze bij ons zal arriveren. Ik betreur enorm dat u het nodig acht om hier diverse reviews over te schrijven, daar dit de situatie helaas niet sneller op zal lossen. Wij blijven hierin afhankelijk van externe partijen waarop wij geen invloed uit kunnen oefenen, hoe graag wij dit ook willen. Wij hebben u aangeboden om uw bestelling kosteloos bij u op te halen en volledig aan u terug te betalen, dit wenst u niet. Wij hebben aangeboden om met u mee te kijken naar een alternatieve kleur, ook dit is niet naar tevredenheid voor u. U mag de stoelen in gebruik nemen tot de omruiling plaats kan vinden, echter is dit het enige wat wij u op dit moment aan kunnen bieden daar u geen andere oplossing wenst dan de omruiling, welke wij op dit moment niet kunnen voorzien. Mocht u uzelf bedenken en de bestelling alsnog willen retourneren, is dit uiteraard mogelijk, hier help ik u dan nog steeds graag mee verder. Met vriendelijke groet, Maudy Assistent Teamleider Klantenservice Laagsteprijsgarantie.com

Regelmatige update van de bestelling

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Bij vertraging regelmatige update met verwachte bezorgdatum.

Super snel bezorgd.

Een uiterst vriendelijke bezorger kwam fluitend mijn bestelling bezorgen. Ik had het nog geen dag ge l even besteld. Klasse!!

Partytent

Super snel geleverd, geen beschadigingen. En super stevig.

Vlotte afhandeling en levering met duidelijke informatie over wanneer het pakket geleverd werd. Product goed en belangrijkst conform aan beschrijving.

Snelle service. Juiste productinformatie.

Mooi product

Mooi product vlot geleverd

Ronduit slecht

Onze partytent ging na 1x gebruiken al defect. Gebeld maar zou geen garantie zijn. Na meerdere keren contact uiteindelijk toch omgewisseld voor een nieuwe.

Goedemiddag Matthijs, Hartelijk bedankt voor de moeite welke u heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Zojuist heb ik getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Ik kom graag met u in contact om de situatie te bespreken en uiteraard met u mee te kijken naar een passende oplossing. U kunt hiervoor bellen naar telefoonnummer 088-2266300, zodoende kijk ik graag met u mee. In afwachting van uw reactie, verblijf ik. Met vriendelijke groet, Marloes Team klantenservice.

Hele fijne after-sales

In 2018 een Pop-up tent gekocht, welke super handig is gebleken. Na 4 jaar was het tent-doek beschadigd door een ongelukje. Omdat deze niet los op de site staat, informeerde ik naar de mogelijkheden. Het aanschaffen van een los tent-doek was geen enkel probleem, en zo was mij tent weer heel. Snelle reactie, en hele fijne service.

Ze nemen de klachten serieus

Na een klacht over de zijwanden hebben ze dit keurig opgelost Ze sturen nu een set zijwanden op Dit bedrijf neemt hun verantwoording Top opgelost

Goede prijs/kwaliteit

En goede garantie ervaren, keurig opgelost!

I will definitely be ordering from you again. Top service!

Eettafel besteld en binnen 2 dagen geleverd.

Snel en makkelijk

Ze beloven wat ze zeggen, bezorging op tijd, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goed verpakt, duidelijke beschrijving.

Top geregeld

Helemaal top

Alles ging volgens afspraak.

Correct

Netjes alleen de tekeningen zijn een beetje onduidelijk

helemaal SUPER

mooie producten en nette prijzen de site werk goed en zeer nette contact aan de telefoon goed service wij zijn zeer tevreden en als we wat nodig hebben kijken we eerst even op de site van laagsteprijsgarantie.com SUCCES

Toptent

Levering was top Na het uitpakken bleek er een beschadiging en een gaatje in het dak te zitten. Dit gemeld en binnen een dag was er een nieuw dak geleverd. Top garantie! Tent is eenvoudig op te zetten en voldoet aan mijn verwachting.

Snelle service en goedkoop en goede kwaliteit!

Snelle service, en goede prijs en kwaliteit !!!

Wisent 7

5236 PX

Over Laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie.com biedt een ruim assortiment aan huis en tuin artikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming.