Laden reviews...
Laden reviews...
8 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Generelt rapporterer kundene om rask levering og pålitelig service. Mange vurderinger roser produktkvaliteten og en jevn kjøpsprosess. En vurdering nevner innledende kvalitetsproblemer med et telt, men en positiv løsning fulgte. Den generelle stemningen er positiv og fornøyd med kjøpsprosessen.
Klantvriendelijk en snelle levering
Beveelt aan
29 October 2025
Wilma de Marée
Arnhem
Zeer goed product en uitstekende service
Beveelt aan
29 October 2025
Francesco
Tilburg
Wij gingen voor een investering op lange termijn voor privé-gebruik van een tent voor een feestje thuis. We kozen bewust voor semi-professioneel. De levering verliep goed, al was de verpakking al beschadigd waardoor we nadien al plakband moeten gebruiken voor het opbergen. Snel stellen we vast dat de metalen stukken hier en daar een braam vertonen, wat pijnlijk was en ook een gaatje in het zeil maakte. Tevens zijn er verschillende stukken waar de verf/lak het metaal niet dekt, wat op termijn sneller roestvorming kan geven. De scheerlijnen zijn gewone touwtjes, zonder spanners. Het dakzeil sluit goed en strak aan. De zij-zeilen spelen echter bij een matige wind, wat hinderlijk was tijdens het feestje. Twee bevestigingsringen (velcros rond frame) van de zij-zeilen werden zelfs van het zeil gerukt, zonder harde wind. Gevolg, twee gaatjes in het zeil en nog minder strak aan frame. Dus heel teleurgesteld na 1 keer te hebben gebruikt. Wij zouden het woordje semi-professioneel niet durven gebruiken voor deze tent. Hadden meer verwacht voor deze prijs. Er is ook geen reserve spanelastiek geleverd. Positief: vlotte, snelle bestelling en levering. Update: Ik werd telefonisch gecontacteerd door een vriendelijke dame. De firma is met een voorstel gekomen om nieuwe zeilen (met dezelfde kwaliteit) op te sturen. Ze verwachten daarvoor een update van de review.
Beveelt niet aan
16 September 2025
BARRY
HERZELE
Beste,
Hartelijk bedankt voor de moeite welke u heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak welke u heeft ervaren in deze situatie. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken omtrent de situatie en deze voor u naar wens op kunnen lossen. Zodoende vertrouw ik erop dat u nog veel plezier zal hebben van de bestelde partytent.
Met vriendelijke groet,
Marloes Team klantenservice.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snelle levering en duidelijke communicatie.
Beveelt aan
11 August 2025
Sandra de Roo
RIJSWIJK
Ik was teleurgesteld over de tafel, due de volgende dag al geleverd werd waarbij ook nog eens netjes tijdsblok en track en treace te volgen was. De klantenservice heeft mij n giede oplossing geboden. Kan iedereen aanraden te bestellen en zeker zulke klantenservice mogen meerdere bedrijven van leren.
Beveelt aan
11 August 2025
mevr. Annita
Deurne
Wij bestelden een tafel, 8 stoelen en een set bijzettafels. Alles is heel mooi en snel geleverd. Wij zijn zeker tevreden.
Beveelt aan
5 August 2025
B. Beken
Budingen
Top bedrijf en geweldige meubels
Beveelt aan
5 August 2025
Trudy Koudijs
AMERSFOORT
We hebben eethoek besteld, mooie ovale tafel en champagne kleur stoelen erbij Zo mooi,snelle levering en zijn er heel blij mee Ook fijn het contact met jullie En levering ook heel goed
Beveelt aan
5 August 2025
michel de jong
Brunssum
Het kontakt ia goed geweest . Er is een oplossing uit gekomen.
Beveelt aan
28 April 2025
Els Schut
Heerhugowaard
Beste,
Hartelijk bedankt voor de moeite welke u heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Allereerst wil ik nu nogmaals mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak welke u heeft mogen ervaren in deze situatie.
Reeds heb ik contact met u gehad betreft de situatie en deze voor u naar wens op kunnen lossen. Ik ga er vanuit dat u nog lang gebruik kunt maken van uw bestelde salontafel en mochten er in de toekomst wederom bijzonderheden zijn, schroom dan niet hierover met ons contact op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Marloes
Team klantenservice.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Onlangs een tafel besteld, bij deze tafel zitten te korte M8 imbusbouten ter bevestiging van het frame. Leverancier ontkent dit ook na toesturen van detailfotos en kan niets voor mij betekenen. 1 ster is nog teveel maar minder kan ik niet toekennen in dit programma. Ben gewaarschuwd en doe er je voordeel mee alvorens je hier iets wilt kopen. Na enkele e-mails en een slechte review wordt het bedrijf wakker en geeft aan dat ik toch gelijk heb. Inmiddels heb ik stad en land afgereden voor de juiste onderdelen echter de kosten hiervoor weigert het bedrijf te betalen. Voor een slechte review zijn ze dan wel weer gevoelig voor bij laagsteservicegarantie.nl en ze blijven proberen hier onder uit te komen… beetje jammer.
Beveelt niet aan
22 April 2025
B Aarts
Valkenswaard
Beste,
Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling.
Wat spijtig om te vernemen dat de schroeven van de eettafel niet passend waren. Mijn oprechte excuses hiervoor!
Eerder heb ik telefonisch contact met u gehad om de situatie te bespreken. U heeft in deze zelf aan schroeven aangekocht.
Voor het ongemak en de kosten welke u heeft gehad hebben wij u hiervoor een financiële tegemoetkoming aangeboden . Zodat u in deze uiteraard geen extra kosten zelf heeft.
U gaf aan dat de situatie gedeeltelijk naar tevredenheid zou oplossen, Om de situatie geheel naar tevredenheid voor u op te lossen wenste u een korting van bijna 30% op uw gehele aankoop , uiteraard hoop ik dat u begrijpt dat wij enkel voor schroeven geen korting van bijna 30% kunnen aanbieden . Mijn excuses hiervoor.
Mocht ik u in de toekomst verder nog ergens mee kunnen helpen dan verneem ik dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Tamara | Team klantenservice
Goede snelle correcte levering,en een goede prijs kwaliteitverhouding,ik ben zeer tevreden
Beveelt aan
23 December 2024
Yvonne Boekweit
Oosterbeek
Na mailtje betreffende een gebroken stang van een tent van 5 jaar oud direct een mail terug ontvangen en direct 2 delen besteld en dag later al in huis. Dit noem ik nu service. Normaal had de tent weggegooid kunnen worden maar ze hebben reserve onderdelen op voorraad.
Beveelt aan
8 October 2024
Mario
Weiteveen
Supertafel, superprijsje, super levering en superblij!
Beveelt aan
7 October 2024
Inge
Amersfoort
Mooie fietshuur, ruim staan nu 3 fietsen een rek en tuinmeubelen erin, zodat de auto in de garage kan, veel werk, maar alles mooi genummerd, plastic er niet afdoen, dat is onbegonnen werk, dat verweerd, soms gaatje bijboren, wie geen technische inzicht heeft is het onbegonnen werk, wij hebben hem met 2 personen op 1 weekend gezet, op 2u krijg je dat niet voor elkaar, en ja, stalen platen snijden, maar dat weet je, alles werd geleverd door een vriendelijke courier. Platen zijn dun, eenmaal in elkaar, ben ik best tevreden met deze tuinhuis/fietsstalling. Dus dank je wel
Beveelt aan
7 October 2024
Nency
Rijkevorsel
Too snel en waar voor het geld mooi product.
Beveelt aan
7 October 2024
R. van Velzen
Denbosch
Nadat mijn bestelling thuis aan kwam was er een behoorlijke beschadiging. Waarschijnlijk door het transport. Gemaild en meteen contact en binnen twee dagen compleet nieuwe set heel ontvangen.
Beveelt aan
5 July 2024
Marlies Cantineaux
Doetinchem
Dienst na verkoop SUPER!!!
Beveelt aan
5 July 2024
Michel Duyvejonck
Bornem
Op tijd geleverd. Aardige chauffeur. Goede verpakking.
Beveelt aan
5 July 2024
Christa
Ouddorp.
Levering was lekker snel. Je werd goed op de hoogte gehouden door mail. Gewoon tevreden.
Beveelt aan
5 July 2024
Mans
Oss
De service is meer dan geweldig er was het e.e.a. niet goed gelopen en is supersnel en naar volle tevredenheid opgelost! hier kunnen bedrijven wat van leren.
Beveelt aan
5 July 2024
R c
Hurdegaryp
Goede prijs/kwaliteit. Heel blij met mijn aankoop! Snelle levering.
Beveelt aan
29 May 2024
Gina
ZUIDLAREN
duidelijke website, goede product omschrijving, gebruiksvriendelijk product, kortom heel blij mee en nog blijer met de snelle bezorging zodat we precies op tijd voor ons feest de partytent konden neerzetten.
Beveelt aan
28 May 2024
Geert Labordus
Aalsmeer
Eettafel besteld. Dag erna ontvangen, zoals beloofd. Helaas 2 kleine beschadigingen. Contact opgenomen met bedrijf. Prima oplossing ontvangen. Tafel staat mooi. Dus ik ben tevreden.
Beveelt aan
28 May 2024
Diana
Veenendaal
Doe het niet alsjeblieft! Goedkoop, is in dit geval echt duurkoop. Twee maanden geleden een eettafel gekocht. Waarvan nu het blad al volledig beschadigd is. Er wordt gezegd dat het MDF bekleed is met fineer. Maar niks is minder waar, de tafel is BESTICKERD!! De randen laten los en waar de tafel bekrast is, verdikt het materiaal bij contact met water, als papier. De klantenservice gaf bij het eerste contact niet thuis. Pas na het schrijven van een negatieve review op verschillende fora, hebben zij mij benaderd en de keuze gegeven, een nieuw blad ontvangen of een tegemoetkoming van 75.- Om herhaling te voorkomen, heb ik gekozen voor het laatste.
Beveelt niet aan
12 April 2024
Nadya
Leeuwarden
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Zo hadden jullie je bedrijf beter kunnen noemen. Op 29 maart een bestelling geplaatst. De tafel die ik heb bezorgd zou geleverd worden op woensdag. De bezorger stond al om 7 uur voor de deur. Tijdvak was tussen 8 en 11. Uiteindelijk na heen en weer gebel en discussies, want de dames die de klantenservice doen vinden het heel leuk om in discussie te gaan en je woorden te verdraaien, zou de tafel donderdag komen. Track and trace gaf op een gegeven moment aan dat de bestelling niet compleet was. De bestelling bestond uit een doos ipv uit twee. Uiteindelijk kwam de bestelling vrijdag, 1 doos weer. Bezorger heeft mij 15 min later gebeld dat er toch twee dozen waren. Het waren twee dozen met tafelpoten. Fouten kunnen gemaakt worden, maar als je vraagt hoe dit 3 keer mis kan gaan. Waarom ze twee keer een verkeerd pakket bezorgen. Krijg je een grote mond. Drie dagen thuis gebleven. Als ik vraag hoe ze mij hier in tegemoet kunnen komen, zegt mevrouw dat ze mijn kosten voor het thuis blijven niet kan vergoeden. Dat heb ik ook niet gevraagd? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Nu wordt de verkeerde bestelling opgehaald, maar als ik niet thuis ben (dus een 4e dag thuis blijven) draai ik voor de kosten op. Nooit meer dit pruts bedrijf voor mij!!!
Beveelt niet aan
5 April 2024
Bouchra
Den Haag
Wisent 7
5236 PX 's-Hertogenbosch
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven