1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar
Pluspunten
Tja, geen idee, een week later en de bestelling is nog steeds niet binnen. Het is 2017, online, digitaal, verzoek om beoordeling is al binnen behalve de bestelling.......... misschien een andere leverancier zoeken die wel op tijd levert? Geen bezetting door vakantie, niet mijn probleem. De betaling is per ideal direct voldaan, ik verwacht dan wat. Ook de klantenservice maakt haar belofte niet waar: " nee hoor, komt goed, ze komen het speciaal op zaterdag bezorgen, u krijgt een mail, het is intern wat fout gegaan". Geen mail, geen bezorging! Jammer, gemiste kans......
VerbeterpuntenKlantenservice geen toezeggingen laten doen als je het niet waar kan maken, als je weet wanneer je het kan verwachten is het prima, niet de dag er op beloven als je het niet kan waarmaken en als het product niet leverbaar is op het moment!