Goedkoop spul

Het opzetten gebeurde vrij snel maar voorzichtigheid was troef... Naden zijn zwak afgestikt, geen ogen om in de grond vast te zetten wat maakt dat de tent er maar losjes bij staat. Na de eerste "zwakke" wind gingen de stripjes rond de palen al scheurend los. Misschien een tent om even op te zetten en na de aktiviteit weer af te breken. Zeker geen tent om tijdelijk spullen in op te bergen, tenzij je graag verrast wil worden en na een stevige wind de tent wilt gaan zoeken bij de buren... Omschrijving is niet zoals het product.

Goedkoop maar geen kwaliteit

Zijzeilen allen bevestigen met vercro??? Vercro stikkingen komen los. Ritssluiting "voordeur" is te dun uitgevoerd en hapert dus bij de minste wind. Bijgeleverde haringen en touw kunnen tent onmogelijk vast houden bij wind van +20km/u. Komt er dus op neer dat enkel het dak kan gebruikt worden, de rest enkel als het weer heeeeel vriendelijk is...

Een mooie tent, erg goede service

Het is een erg mooie tent, elegant en makkelijk op te zetten. Alleen loopt het opstellen bij één paal een beetje stroef, maar het wordt wel makkelijker na iedere keer opstellen. Het is spijtig dat er niet meer of betere bevestigingspunten zijn tussen het frame en het doek, buiten de vier hoeken (die blijven super zitten), maar aan de lange zijden durft het al eens los te komen, maar een snokje en het zit weer snor! De service was goed, de afspraken werden nageleefd en het was een fijne transactie!

Rotslecht

Lullig afgewerkt, onvoldoende bevestigingsogen en elastieken. Slechte stiksels. Kortom de naam semiprofessionele partytent niet waardig. Na een dag al verschillende bevestigingsogen uitgescheurd ! Bij klacht hierover met een kluitje het riet ingestuurd. Gelieve uw naam te wijzigen in laagste kwaliteitsgarantie

Hopeloos

Op 5 juni partytent besteld, 1ste keer bevestiging gekregen dat ze zal geleverd worden, daarna konden ze het helaas niet leveren omdat ze ze nog niet ontvangen hadden van de leverancier. Gebeld ze waren heel vriendelijk aan de lijn opnieuw hebben ze de bestelling geplaatst daarna weer enkele dagen wachten kregen we weer een bevestiging om daarna weer helaas u pakket kan niet geleverd worden wegens een sorteringsfout. En zo kunnen we nog even doorgaan. Uiteindelijk heb ik de bestelling afgebeld en per mail geannuleerd en gevraagd om onze centen terug te storten dit zou binnen de zeven dagen gebeuren. Wat gebeurt er pakketje wordt op 25 juni aangeboden. Wij weigeren deze en mailen dit door. Wij krijgen een antwoord dat we terug 7 dg moeten wachten. Na 7 dg nemen we contact op om te vragen waarom onze centen nog niet terug werd gestort, kregen we als antw. dat de transporteur niet had doorgegeven dat we de boel geannuleerd hadden we hadden dit per mail althans verstuurd. Terug een mailtje enz enz we zijn nu 15/07/2020 en ik heb nog steeds mijn centen niet terug !!!!!!! Het gaat hier niet over een klein bedrag ik vind dit gewoon schandalig en zou hier NOOIT meer iets bestellen. Gooi uw transporteur buiten ik heb nog nooit geen problemen gehad met POST NL.

Chaotisch

Mijn 2de pakket was niet samen geleverd en na meerdere mails in orde gekomen. Spijtig dat er niemand telefonisch bereikbaar was

Correct in hun handelingen ! Zeer vriendelijk en snelle reactie indien je vragen of problemen ondervonden hebt met verzenden ondanks hun daar niks kunnen aan doen.

Ontevreden

Wij hadden een bestelling geplaatst voor 5 receptietafels. Die gingen op maandag geleverd worden... dinsdag kregen we maar 1 tafel geleverd, na telefonisch contact met dpd zouden wij het verkeerde adres hebben opgegeven? Ookal is het ze gelukt om 1 tafel te leveren? De service van Koop een partytent was wel goed, ze deden hun best om alles in goede banen te laden leiden, jullie kunnen er ook niet veel aan doen dat de levering niet correct plaatsvind. Maar jullie keuze om via DPD de leveringen te laten gebeuren, is wel jullie fout. Zolang jullie met DPD blijven werken, zal ik niet meer bestellen... Dit is ook niet de eerste keer dat zulke fouten met dpd gebeuren. Van het product zelf zijn we wel tevreden.

zeer slechte kwaliteit

de plastic tent begint overal te scheuren op de naden en doorvoerringen

Snelle levering van een uitstekend product

Ze is gaan gaan vliegen !

Ze is gaan vliegen ! En ligt nu in de lappenmand ! Een van de buizen kon niet in elkaar klikken. Fabricagefout ! Ik heb ze toen met plakband aan elkaar verbonden. En toen kwam er een windvlaag van 65 km per uur. Hij stond heel goed vast ! Maar toen zijn de buizen geknakt ! Vaarwel tent ! Het doek is niet gescheurd.

Heb tent gekocht een dag open en dak kapot

Heb deze zondag een feest gehouden in de tuin de tent open gezet en in een middag scheurt de tent door de wind. Zie bij gestuurde foto,s

Klantendienst top maar de tent die we kochten was zijn geld niet waard...

Wij hebben deze tent helaas maar 1x kunnen gebruiken.... Na het opzetten was er al een krak in de plooibuis en 1 zuchtje wind zorgde er al voor dat de tent zou weg waaien... Serieus moeten verstevigen met heleboel stenen op de zeilen onderaan maar voelde me niet meer veilig met de kindjes eronder... Is een tent die je enkel bij windstil weer kan gebruiken en bij mooi weer. Kan zeker geen regen aan. De naden zijn helemaal niet waterdicht... Staat ook helemaal niet stabiel... Op terras gebruikt die plat is en alle poten stonden te zweven...

beschadigd zeil ontvangen

Gisteren hebben we de partytent opgezet. Dat ging allemaal vrij vlot. Is ook ideaal van afmeting. Maar toen we het zeil bekeken leek er een soort scheurtje in te zitten en dat reeds gerepareerd blijkt te zijn. Ik heb er een foto van gemaakt, maar weet niet goed hoe ik deze aan jullie kan doorsturen. Indien ik van jullie een mailadres ontvang, stuur ik deze foto door.

Meer van verwacht

Na 1 keer te gebruiken het dakzeil al bovenaan gescheurd. Niet stevig bij wat wind. Kan je idd echt maar kort gebruiken.

Veel beloven weinig geven....

Op de website werd duidelijk aangegeven dat de leveringen 1 of 2 dagen later zou kunnen plaatsvinden. We hebben daarmee rekening gehouden en hebben op tijd besteld zodat we uiterlijk donderdag de tent zouden hebben om ze 's avonds te gebruiken. Dinsdag voor 21 besteld dus zou ze dan woensdag moeten aankomen. Uiteindelijk is ze dus pas donderdag ochtend aan de transporteur overhandigd en vrijdag bezorgd...... De helpdesk zegt natuurlijk dat het de schuld is van de transporteur maar deze heeft het uiteindelijk gedaan zoals van hem verwacht kan worden. Een dag te laat en de kwaliteit is niet meteen wat men zou verwachten ....

Perfect geleverd zoals beloofd

We hadden de tent besteld en levering Wes beloofd binnen 1 à 2 werdagen wat effectief zo was. Ook makkelijk met de gekregen ontvangst code om te melden aan de bezorger. Een perfecte levering op tijd dus!

véél te laat...

We hadden een partytent besteld op woensdag 24/6 vóór 21u met de bedoeling dat deze binnen de 24u geleverd ging worden omdat we de vrijdag een feestje hadden... Dit staat namelijk 3x vermeld op de beginpagina van de website : vóór 21u besteld morgen geleverd...Deze werd helaas pas de maandag in de namiddag geleverd... méér dan 100u dus na besteld te hebben... de klantendienst was op donderdagavond telefonisch niet bereikbaar ook al staat er op de website vermeld van 9u tot 21u... je wordt op den duur doorgeschakeld maar geen antwoord (daardoor kosten internationale oproep vanuit België want Nederlands nummer... bij bestelling konden we aanduiden wanneer deze diende geleverd te worden... 25 juni gevraagd... helaas... het werd dus 29/6... Op dag van levering geen sms of email wanneer tent ging geleverd ookal wordt dit gezegd door de transporteur ('Op de dag van bezorging, ontvang je een sms of e-mail met daarin het tijdvak van de bezorging, op 1 uur nauwkeurig') feestje viel dus letterlijk in het water... diep teleurgesteld Corona is toch al een paar maanden bezig, waarom maak je dan nog reclame 'binnen de 24 u geleverd als je het toch niet waar kunt maken ???

levering is helemaal fout gelopen

De levering is helemaal fout gelopen. Telefonisch krijg je niemand aan de lijn, maar ik heb wel een telefoonrekening gekregen van +/- 25 €. Nergens wordt vermeld dat als je in wacht staat deze telefoonkost zeer hoog oploopt. Ik heb verschillende keren gebeld, op verschillende tijdstippen en NOOIT iemand aan de lijn gekregen.

Spijtig dat de tent pas na 5 dagen na ons feest (in beschadigde verpakking) werd geleverd

Transporteur heeft tent tot 2 maal toe niet uitgeleverd volgens de belofte

Kwaliteit is slecht

Ik heb meerdere keren gebel en nooit antwoord gekregen, dan maar mail gestuurd. Nooit antwoord op gekregen. De partytent is beschadigd en de doos ook. De man die het kwam leveren kon niet vlug genoeg weg zijn zonder het pakket te kunnen keuren voor de levering definitief te aanvaarden. Nog maals enkele keren gebeld en nooit antwoord gekregen. De levering was 10 dagen later geleverd dan de vooropgestelde datum dat het pakket zou moeten geleverd worden.

Heel goede ervaring.

Mooi op tijd geleverd ziet er goed uit!!

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Waren op zoek naar een partytent die heel snel geleverd kon worden en hebben deze hier gevonden. Een koopje!

Slecht

Belofte voor 22 uur besteld is morgen geleverd, we zijn 7 dagen verder en nog geen party tenten gezien, volgens de transport firma zijn ze nog niet ontvangen voor levering ????.

De slechtste koop in mijn leven!

Het enige goede aan heel deze koop is de snelle levering. De tent is niets waard er klopt niets de wanden zijn veel te kort gemaakt om aan elkaar vast te kunnen maken met als gevolg ze aan alle kanten scheurt waar je ze met klittenband moet vastmaken. De hoeken waar je de touwtjes moet aan vast maken zijn een voor een uit gescheurd. Echt schandalig ik had mijn geld zo in de riool kunnen smijten. De een heel grote ontgoocheling. Schandalig datu dit verkoopt. Ik zal het dan ook niet na laten dit op de site te vermelden. Eigenlijk zou ik mijn geld moeten terug vorderen. Mvg