Ziet er goed uit

Vlugge levering Tent zet vlot op en ziet er stevig uit voor die prijs

Ben heel tevreden goede kwaliteit stevige tent

Bestelling was er vlug wel in 2keer geleverd eerst de doeken en dag later de Easy up maar ok alles was in orde

Voel mij bedrogen

Waarschijnlijk koeken naar geld .... enkel de poten van de tent zijn voorzien van een extra sluiting op de buizen , al de rest schuift gewoon in elkaar , en zit dan eigenlijk nog niet vast .... dus zal alles zelf nog moeten doorboren en boutjes en vleugelmoertjes moeten halen ! ja voor 200 € ... maar had het zo vermeld gestaan , had k met plezier wat meer er aan uit gegeven !

Zeer correcte en stipte afhandeling

Zeer vriendelijkeven No-nonsens aanpak. Correcte en stipte levering, zoals aangekondigd. Levering 2 dagen na bestelling, dat is bijna uitzonderlijk.

Correcte service

Snel, betrouwbaar, kwaliteit

Tijdig geleverd, goede prijs-kwaliteit

Ben tevreden over het geleverd materiaal. Met twee personen eenvoudig en vrij snel op te zetten. Toch dit meegeven: a. de haringen zouden toch best een steviger uitvoering krijgen. b. in de URL staat .be, je denkt Belgisch te kopen, maar finaal komt het uit NL. In coronatijden lokaal kopen, draagt bij tot de eigen economie!

Voel mij bedrogen

Ik koop online en moet uit gaan van de foto’s en beschrijving wat zij op hun site zetten en dan kan ik beslissen of ik het artikel wel of niet wil hebben dan bestel ik het wordt thuis afgeleverd. De kleur en afmeting klopt maar de rest wat op de foto’s en in de beschrijving staat is toch helemaal anders

Snelle levering...

Correct

Snelle en correcte levering ,besteld om 14u en 's avonds al bericht dat mijn pakket al klaar was voor verzending. Dag nadien thuis geleverd

Vlotte service en degelijk product

Snel en duidelijk bestel proces. Ook snel feedback ontvangen van de klantendienst n.a.v. mijn vraag over de status van mijn bestelling. Twee dagen na bestelling correct afgeleverd aan huis en zeer tevreden van het product.

Snelle en correcte levering

De Easy up tent van 3 x 3 m is snel en correct geleverd. De kwaliteit is voldoende voor de prijs, maar verwacht hier geen topkwaliteit, eerder voor sporadisch gebruik en niet om langdurig op te stellen. Dit wordt correct aangegeven op de site, dus geen probleem.

Snelle reactie en een vlotte en eerlijke service

We zijn heel tevreden over onze aankoop. Er kwam een snelle reactie na de online betaling, er werd duidelijk en vlot gecommuniceerd. Bovendien kregen we onze tent snel toegestuurd. Dankjewel!

Levering in 3 keer!

Een easy up partytent van 3x3m besteld. Dag erna al de levering, wat zeker niet slecht is. Echter ontbrak er vanalles bij de levering. De zandzakken,draagtas,haringen,scheerlijnen ontbraken. Gemailed en gebeld. Dag erna 2de levering, terug niet alles geleverd, de draagtas ontbrak dan nog. Vandaag hopelijk de 3de levering en zal ik alles hebben. In het midden van het achterste zeil moet een gat gezeten hebben die heel slecht is hersteld geweest, een soort lijm erop in een dikke laag...midden het zeil.

duidelijke webshop en uitleg

duidelijk, snel en correct

besteling tent

tent nog steeds niet ontvangen is al een week geleden besteld ben niet tevreden

Stuk geleverd

Zaten 4 scheuren in het dak....

Er zat een productie fout in onze tent.na een telefoontje en een paar foto’s had ik een paar dagen nadien een nieuwe tent.dus prima service.

Goede customer service !

Quality issue maar de omruiling verliep vlekkeloos !

prima party tent

de tent ziet eruit zoals op de foto. zijwanden hangen aan elkaar met behulp van velcro. een gebruiksaanwijzing was handig geweest. levertermijn was perfect.

Correct en sneln

Excellent materiaal, snelle levering kortom een aanrader

Bij een beetje wind kunnen de zijkanten niet geplaatst worden.

De zijkanten op zich kunnen nergens vastgemaakt worden enkel bovenaan met klittenband en onderling aan elkaar met een rits. Aan de palen zelf kunnen ze niet bevestigd worden , met als resultaat dat ze bij een zuchtje wind beginnen te wapperen.

super handig

Eerste maal opzetten neemt 10 minuutjes, er is geen handleiding bij maar dit blijkt uiteindelijk ook niet echt nodig zo eenvoudig is het, maar daarna duurt het minder dan 5 minuten om de partytent ready for use te maken of om terug op te bergen. Wij hebben echter één stang waar het "knopje" om de hoogte te bepalen/vast te zetten wat blijft hangen vanaf het eerste gebruik, hopelijk wordt dit geen probleem.

Goed materiaal perfecte levering top

Goed materiaal perfecte levering top

Uitstekende partytent

Zeer snel geleverd en eenvoudig op te zetten partytent, ziet er een degelijk product uit