Dik ok

Redelijk

Scheur van een tiental cm in het bovenste zeil die moest hersteld worden. Een ring om koord aan de bevestigen om deze aan de grond te bevestigen zat los en moest ook terug vastgemaakt worden. Een kunstofplaatje aan de bovenkant van een van de vier steunprofielen was stuk. Ben nog op zoek om dat te vervangen met een andere en een betere. Gelukkig dat we dit allemaal zelf kunnen doen. Alhoewel we ze konden terugsturen hebben het niet gedaan daar we ze op dat ogenblik nodig hadden. En in het herstellen van kleine reparties wel handig zijn. Anders is het wel een degelijk tent voor die prijs.

Stevig tent

Stevig tent snelle service had wat problemen met de levering maar hadden het snel opgelost.

Mooie tent

Mooie stevige tent. Gemakkelijk om op te zetten. Enkel de zandzakken ben ik niet content van. Bij het vullen met zand waren er een paar die begonnen open te scheuren.

Top tent, mooi, snel geleverd

was snel geleverd en op tijd, enige min punt was dat 2 x boutjes met hand vast te draaien in mijn hand los kwam, voor de rest goede product, mooi, kan indien nodig met 1 persoon gezet worden, maar is best even hulp roepen... genieten nu echt ervan in huidige hete

Een week gewacht op levering

Op een dinsdag heb ik lang voor 21u een zwarte easy up tent van 3 op 4,5 m besteld die in voorraad was volgens de site. Hun belofte van levering de volgende dag is men niet nagekomen. Het werd een week later. De toestand van de doos bij levering was ook erbarmelijk. Het dak van de tent in twee kleuren te zijn. Een deel zwart en het andere deel zat er een coating op die een paarse schijn heeft.

Geen enkel opmerking

Niet Kompleet

Een tent heeft 4 staanders.in elke voet van een staander zijn er 4 gaatjes om een pikketje in te slaan.ik heb 8 van die pikketjes.om de koorden vast te leggen in de grond heb ik ook niks. Groetjes

Je krijgt wat je ziet op de website...een partytent van zeer goede kwaliteit en makkelijk hanteerba.

Na wat opzoekwerk gekozen voor koop-een-partytent.be en geen moment spijt van gehad. De tent is van goede kwaliteit en oogt mooi! Ze werd zelfs 1 dag vroeger geleverd dan voorzien...snelle service dus!

Slechte ervaring

Ondanks de belofte dat de bestelling de dag nadien zou geleverd worden; toch kog bijna 2 weken moeten wachten en dus te laat voor ons feestje. Dit alles zonder verwittigen. Nadien kregen we bericht dat de goederen beschadigd waren en niet gekeverd werden; dag nadien stond de transporteur aan onze deur met het pakket dat ik geweigerd heb. Nu al meer dan een week aan her wachten op de terugbetaling.

Middelgoed

Een paar keer moeten bellen achter een doos van mijn bestelling ze hadden maar een doos geleverd en er moeten er twee zijn Maar nu is het opgelost achter twee keer bellen

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen

2 weken na aankoop nog niets ontvangen, levering werd meermaals ingepland en telkens op de dag zelf geannuleerd door “planningsproblemen” of “problemen bij sortering”

Niet gemakkelijk

De instructieboekje mag gemakkelijker gemaakt word3n

Iets later maar correct

Door een verhuizing en Corona toestanden een paar dagen later geleverd. Maar tevreden van mijn bestelling.

Goede naverkoop en fouten die ze direct recttzette

Ze helpen waar ze kunnen als er iets fout gaat

Beste Alain, Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik contact met u gehad betreffende uw bestelling! Graag wil ik u bedanken voor het aankaarten van deze verbeterpunten. Wij zullen hier lering uit trekken voor de toekomst om dit soort situaties voortaan te kunnen voorkomen. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de aangeboden oplossing. Ik wens u heel veel plezier toe met uw nieuwe tent en mocht ik in de toekomst wederom iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag van u! Met vriendelijke groet, Gina Customer Service

Zeer goede service

Besteld en binnen 2 dagen geleverd precies zoals de omschrijving makkelijk te installeren tentje

Ongelooflijk

Echt ongelofelijk hoe snel het geleverd word en dit tijdens de corona tijden echt super

Rampzalig!

Na 3 weken niets ontvangen! Mails pas na enkele dagen een standaard antwoord. Telefonisch zo goed als onbereikbaar! Nog NOOIT zo een slechte ervaring gehad van online kopen.

Wordt helemaal opgefleurd, terwijl het niks is!

Op foto prachtig! Helaas in het echt een mecanodoos ZONDER PLAN, heel jammer!

onvolledig en moeilijk bereikbaar

Ik bestelde een tent volgens de belofte: voor 21h besteld, de volgende dag geleverd. Pas bij de bevestigingsmail staat dat ze op zaterdag in België niet leveren. De week er na ontvang ik een pak. Pak 1/2 (enkel en alleen buizen, meer niet). Pak 2/2 ontvang ik niet. Opnemen doen ze niet, je kan enkel een mail sturen. Die ze pas na 3 werkdagen bekijken. Om de melding te krijgen dat ze zien dat mijn pakket volledig bezorgd was. Echt niet! Geantwoord op de mail. Maar... natuurlijk weer 3 werkdagen wachten. Hopelijk volgt een fikse compensatie, want mijn feest viel al in duigen.

Teleurstellend

De haringen ontbraken ( deze worden nageleverd) Bij het opzetten zagen we al verschillende gaatjes in de zeilen en was ze zelfs al genaaid aan een hoek.

Snelle correcte levering

Voor s avonds 21.00 besteld volgende dag geleverd is niet gelukt was 3 dagen later

Tent geleverd was geen handleiding bij even puzzelen hier en daar kleine gaatjes in de tent slecht aaneengezet

Kwaliteit is niet voldoende.

- Het pakket werd snel geleverd! Zeer fijn! - 1 zij paneel is beschadigd. Maar dit kan ik mijn tape wel oplossen. - 1 moer ontbrak in het harmonica systeem- Het mechanisme zat scheef dus pas na 5 pogingen hadden we door wat waar moet passen om ze mooi open te zetten. Hierover staat ook niks in de handleiding dus eigenlijk had het mooi in elkaar moeten zitten bij leveringen en niet verwrongen en meteen stuk. Update: 2/7 Tot tweemaal toe ben ik een dag thuis gebleven omdat met de tent kwam ophalen en ruilen. Niemand aan de deur geweest ondanks sms’en waarin zelfs een leveringstijd stond. Ik nam opnieuw met dezelfde mevrouw contact op en zij mailt me terug dat ik naar een nummer moet bellen en dat zij niks meer voor mij kan doen. Ik blijf kalm. Ik bel het nummer: onze wachtrij is dermate lang. Wij verbreken de verbinding. Serieus? —> vandaar dat ik deze update heb gemaakt. Bestel hier niet. Naservice lijkt nergens op. Ik ben m’n geld kwijt en heb een kapotte partytent die ik nooit kon gebruiken.

Beste Joke, Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad betreffende uw beoordeling. U heeft aangegeven dat de aangeboden oplossing geheel naar wens is. Ik wens u heel veel plezier toe met uw nieuwe tent! Mocht ik u in de toekomst wederom kunnen helpen, dan verneem ik dit graag! Met vriendelijke groet, Gina Customer Service

Goede service en zeer snelle levering