Jammer dat bestelling zo lang onderweg was.

Bestellen ging makkelijk, prijs is goed, alleen jammer dat pakketje pas 3 dagen later bezorgd werd.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend om te horen dat de aflevering langer heeft geduurd dan de verwachting was! Helaas zijn wij hierin soms afhankelijk van de levertijd van onze verzendpartner. Wij zullen uw klacht zeker mee nemen, om het verzend/bezorgproces in de toekomst te kunnen versnellen. Mocht u nog verdere vragen/opmerking hebben, dan vernemen wij deze graag per e-mail! U kunt dit mailen naar info@voordeligscheren.nl. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Goede communicatie, werd netjes op tijd bezorgd

Alleen een beetje jammer van de Staatsloterij spam

Prima vervangend scheerblad

Prima vervangend scheerblad en razendsnel geleverd

Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen!

Het was heel makkelijk te vinden in de webshop van voordeligscheren. Het bestellen verliep heel vlot.

mooi op tijd

Slecht! Heb niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen en wordt wel gevraagd een Review in te vullen. Bijzonder.

Goedendag, Bedankt voor uw review. Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling terug vinden in ons systeem. Graag vernemen wij dan ook meer informatie omtrent uw order zodat wij de levering voor u kunnen nakijken. De e-mail die u heeft ontvangen omtrent het reviewen van een product, zijn e-mails die automatisch worden verzonden vanuit ons systeem. Er van uitgaande dat het product inmiddels bij u geleverd zou moeten zijn. Indien u nog geen review omtrent het product kunt geven, omdat u deze in uw geval nog niet heeft ontvangen, kunt u de e-mail dan ook negeren. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Toppi

Goede service klant gericht Bestelling op tijd geleverd als afgesproken

Prima service. Mesjes de volgende dag in huis. Vreemd genoeg is het bestelde type (Wilkinson hydra 3) hier nauwelijks te krijgen in de bekende drogisterijketens. Bij voordeligscheren dus wel.

Voor herhaling vatbaar.

Ik was al heel blij, dat ik het product wat ik wilde hebben nog kon kopen. Keurig verpakt, heb ik het ook nog snel ontvangen.

De ervaring is niet wat ik ervan verwacht had.

De service voor levering is perfect geregeld. Het gebruik na de montage van de scheerkoppen laat te wensen over ,scheert niet mooi glad , de oude scheerkoppen deden het nog beter , het valt wel tegen is jammer dat wij het scheerapparaat geen tweede leven kunnen geven.

Beste John, Bedankt voor uw review. Allereerst vinden wij het erg vervelend om te vernemen dat het door u ontvangen artikel niet naar wens is. Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens geen eerdere contact met ons terug vinden in ons systeem. Wij vernemen uw klacht dan ook graag middels onze klantenservice zodat wij kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Met vriendelijke groeten, Support voordeligscheren.nl

Niet het orinele merk producten

Moeilijk terugsturen op eigen kosten

Uitstekende aanbieding en follow-up.

Uitstekende follow-up ! Product paste goed. Gelijk 2e bestelling geplaatst.

Altijd keurig bezorgd

Fijne website en heldere prijzen. Geen gedoe achteraf. Wordt regelmatig op de hoogte gehouden als reminder.

Correcte snelle levering binnen 2 dagen.

Makkelijk te bestellen en meteen verzonden. Dat het een dag langer duurde lag waarschijnlijk aan PostNL.

Vlotte levering

Goede aanbieding/prijs en snelle levering via de brievenbus. Aanrader voor scheermesjes

Goed, goedkoop en prima service.

De enige plek waar je nog goedkope GII scheermesjes kan kopen.

Keurig. Bezorgd door DHL Groet Helmuth.

voor de eerste keer klant goed

als nieuwe klant zeker een aanrader.met veel ervaring met de communicate voor de verzending van het pakket!

goedkoop is duurkoop....waardeloos dus

Als vervanging voor mijn Philips scheerkoppen-set, maar eens gekozen voor deze goedkopere versie (is maar de helft van een originele Philips vervanging-set). Levering was snel en goed. In de verpakking ziet het er nog wel aardig uit, dus de set in mijn S7000 serie geplaatst. Al na een halve scheerbeurt was het duidelijk: deze goedkope set scheert niet, maar rukt waarschijnlijk de helft van de haartjes uit je gezicht, wat een ellende. Probeer ik deze set te retourneren naar Voordeligscheren, maar na een telefoontje blijkt in de kleine lettertjes te staan dan dat ze dit niet terugnemen omdat het je huid geraakt heeft. Ja, hoe kom je er anders achter dat de set waardeloos is.....van ellende de volgende dag maar een geheel nieuw scheerapparaat gekocht bij een ander, kan ik me weer gewoon scheren zonder pijnlijk gezicht.....goedkoop werd dus duidelijk duurkoop......

Beste Bart, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het artikel niet werkt naar behoren, dat is uiteraard niet de bedoeling. Uit uw recensie haal ik op dat u een S7000 serie scheerapparaat heeft, heeft u ook gekeken naar het typenummer dat u heeft en hiervoor de juiste koppen besteld? Hygiëne producten mogen inderdaad niet retour. Deze artikelen kunnen na opening niet meer worden verkocht zoals u wellicht begrijpt. Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling terug vinden in ons systeem noch ieder ander vorm van contact. Wij vernemen uw klacht dan ook graag middels onze klantenservice, zodat wij kunnen kijken naar een geschikt oplossing. Met vriendelijke groeten, Support Voordeeldrogisterij.nl

Tevreden.

Ik ben over produkt en besteltraject tevreden. De levertijd liet te wensen over.

Er wordt gevraagd om en review te schrijven, zeer slecht!

Ik heb reeds laten weten dat ik het bestelde product niet heb ontvangen. Hoe kunnen ze dan zo dom zijn om een mail te sturen met de vraag of ik een review wil schrijven? Dommer dan dom, superslechte ervaring, ik zal hier nooit meer iets bestellen! De schuld wordt afgeschoven op post.nl, lekker makkelijk!

Beste Nico, Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses voor de mogelijk ontstane verwarring. Ons systeem selecteert automatisch welke orders inmiddels geleverd zouden moeten zijn. In de meeste gevallen is dit binnen enkele dagen. Aan de hand hiervan wordt een automatisch bericht toegezonden omtrent het schrijven van een review. Dit hoeft u uiteraard pas te doen wanneer u het product heeft ontvangen en uiteraard al heeft getest. Indien u het product niet heeft ontvangen, vernemen wij dit uiteraard graag middels onze klantenservice zodat wij dit probleem voor u kunnen oplossen. Helaas kan ik aan de gegevens hier, geen bestelling van u terug vinden in ons systeem. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Zeer goed!

Mijn oude remington kreeg gaatjes in het scheerblad. Tot mijn verrassing kon ik bij jullie een los scheerblad van het juiste type kopen. Hij scheert nu weer als een nieuw apparaat voor weinig geld.

Leve de vooruitgang

Ongelofelijk om 35 jaar na aankoop van een Braun 5428 een scheerblad en messenblok te kunnen bestellen. Het toestel werkt als nieuw. Het scheert sneller dan mijn Cruzer Clean en volgt beter contouren van mijn gelaat. Ik stel me nu de vraag waarom die Braun scheerapparaten niet meer gemaakt worden. Wat was daar fout aan?

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, vlotte levering. Zeer tevreden.

tot dus ver zeer slecht

24 -2-2022 besteld en betaald 1-3-2022 nog steeds niks

Beste J. Hemmink, Bedankt voor uw review. Uw bestelling die u heeft geplaatst op 24-02-2022 is diezelfde dag nog aan u toegezonden. Hiervan heeft u een bevestiging per e-mail ontvangen. Bij een brievenbuspost pakket wordt geen track en trace code meegezonden. In de meeste gevallen worden zendingen via PostNL de volgende werkdag geleverd, soms met een uitloop naar twee of drie werkdagen. PostNL zelf hanteert een maximale bezorgtijd van tien werkdagen. Wanneer u na 10 werkdagen (gerekend vanaf het moment dat uw bestelling is verstuurd) de bestelling nog niet ontvangen hebt, neem dan nogmaals contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek laten starten door PostNL. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij deze graag van u middels onze klantenservice.