Top service!

Snelle levering voor een scherpe prijs! Erg tevreden, snel weer bestellen.

Scherpe aankoop

Deze mesjes blijven zelfs bij mijn stugge baard een maand zorgen voor een gladgeschoren smoel

Bestelling blijft veel te lang achterwege. Dit is de laatste!

Bestelling is geannuleerd door leverancier.

Beste H. Cranendonck, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas heeft het door u bestelde product vertraging opgelopen, als het goed is heeft u hier afgelopen week een email over ontvangen. Wij verwachten uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te kunnen versturen. Om u tegemoet te komen heb ik de verzendkosten terugbetaald. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Mochten er nog vragen zijn, kunt u ons bereiken middels info@voordeligscheren.nl Met vriendelijke groet, Voordeligscheren.nl

Snelle levering voor een prima prijs

exact wat ik verwachte

niet gedacht dat ik zou krijgen wat ik verwachte.

Snelle afhandeling

Wat snel de ene dag besteld en de andere dag in onze brievenbus wat personeel tekort je ziet dat het allemaal mogelijk is .Waar een wil is is ook een weg om het te doen . Super bedankt zo kan mijn man weer veilig scheren.

Product niet op voorraad, nog steeds snel geleverd.

Contact gehad met de klantenservice, ik heb geleerd dat mijn gekozen product was niet op voorraad. Was netjes doorgegeven en ik moet niet lang wachten tot de product geleverd was. Positief ervaring gehad.

Klantgericht en snel!

Voordelig, en heel snel geleverd!

Top geregeld

….

Voortreffelijke afwikkeling van de bestelling

De bestelde scheermesjes waren de helft goedkoper dan bij het Kruidvat.

100% tevreden

Supersnelle levering in perfecte en correcte staat

goede service snelle levering

goede prijs snelle levering, keurig verpakt

Niet coulant als blijkt dat de scheerkop niet past

Ik bestelde een scheerkop voor de Braun 330 serie. Helaas bleek die niet te passen. Retour was niet mogelijk omdat ik de scheerkop uit de verpakking heb gehaald. Ik was me er niet van bewust dat ik de scheerkop niet uit de verpakking moest halen. Dat staat ook nergens. Afijn: EUR 22,79 verlies.

Beste Harry, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen de scheerkop niet op uw apparaat van Braun past, hygiënische producten mogen inderdaad niet geretourneerd worden als de seal is opengemaakt. In de beschrijving op onze website kunt u zien voor welke apparaten de scheerkop geschikt is. Met vriendelijke groet, Voordeligscheren.nl

Snel en goed.

Bestelde producten waren het goedkoopst en werden zeer snel geleverd.

Gewoon geleverd volgens afspraak, wat wil je meer :-)

Besteld en geleverd zoals aangegeven. Volgende keer gewoon weer bestellen bij voordeligscheren.nl

Makkelijk besteld en snel bezorgd

De site is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk en de bestelling wordt netjes en snel bezorgd

teleurstellend

teleurstellend dwz op de site zie ik snorrevet voor verzorging , in een groot beeld . na de bezorging een piepklein doosje voor Eu8,07 + verzend kosten, Eu 1,50 =Eu9,57. het gaat niet om de prijs maar het idee zo weinig te krijgen voor dit geld. het beeld is misleidend. mvg M H

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend dat u niet tevreden bent over de prijs op onze website. Het is ons niet helemaal duidelijk waar dit precies mis zou zijn gegaan. Alle informatie van een product staat vermeld op de website, zo ook de inhoud. Wellicht dat dit over het hoofd is gezien. Wij doen dagelijks onze best om alle prijzen zo laag mogelijk te houden en hierdoor goedkoper te zijn dan andere webshops. Hierin zijn wij wel afhankelijk van enkele factoren. Mocht er onduidelijk zijn ontstaan, dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze supportafdeling. U kunt deze bereiken via info@voordeligscheren.nl. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Geweldig en zuinig in gebruik.

Ik gebruik dit al jaren, niet vet en trekt goed in de huid. Fijn dat u dít product verkoopt.

Snel glad en fris en de prijs die is niet mis!

Goede selectie producten: precies wat ik nodig had voor een dag lang 'n gladde, frisse bakkes. Topprijs en snel binnen.

Goed,voordelig en snel geleverd.

Makkelijk besteld,voordelig en snel in huis tegen voordelige verzendkosten .

Zo mooi dat je in eens alles kan vervangen, mes en blad voor het scheren. In de winkel vragen ze 45 euro voor alleen het blad, en jullie prijs is zo geweldig, zou nooit meer ergens ander willen kopen. En het is ook zo eenvouig allemaal te vinden bij jullie, nooit alles doorbladeren gewoon wat je zoekt komt ook meteen tevoorschijn. En ook nog eens snel geleverd, plus lage verzendkosten. En een review wil ik altijd wel schrijven hoor, dus die smoesjes er bij van dat je kans maakt op een verzorgings pakket is in mijn ogen onzin. Heb nog nooit iets gezien van iemand die zoiets heeft gewonnen, dus stop daar gewoon mee, wat heb je er aan als iemand een mooi review gaat schrijven om in aanmerking te komen voor een cadeau. Dan geloven de mensen ook niet meer zo'n review.

Wacht nog op mijn bestelling

Volgens de gegevens zou de bestelling voor 21.00 uur besteld,de volgende dag geleverd worden. We zijn nu 5 dagen verder en heb ze nog niet mogen ontvangen. Ik hebt gebeld en kreeg daar(zeer vriendelijke mevrouw) dat dit pas na het weekend geleverd zou worden. Dus we wachten nog even. bestelling is net binnen heeft een week geduurd, beter eerlijk over leverdatum, dag later kan week niet zonder dat je het zelf weet