Zeer snelle levering van mijn bestelling.

Scheermesjes besteld en 2 dagen later al bezorgd. Gewoon super.

Geleverde product voldoet ruim aan de gestelde eisen.

Een aanrader voor de toekomst!

Beste Ronny, Bedankt voor uw review. Bij het door u bestelde artikel staat een levertijd vermeld van 2 tot 5 werkdagen. Dit kunt u zien op de website bij het bestelde product in de groene tekst boven de prijs. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling binnen enkele dagen bij u te bezorgen (u ontvangt automatisch een track en trace code als de bestelling verzonden is). Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag middels onze klantenservice. U kunt hiervoor contact opnemen middels [email protected] Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Niks ontvangen

Niks ontvangen

Beste Frank, Bedankt voor uw review. Bij het door u bestelde artikel staat een levertijd vermeld van 2 tot 5 werkdagen. Dit kunt u zien op de website bij het bestelde product in de groene tekst boven de prijs. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling binnen enkele dagen bij u te bezorgen (u ontvangt automatisch een track en trace code als de bestelling verzonden is). Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag middels onze klantenservice. U kunt hiervoor contact opnemen middels [email protected] Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Goed product en goede webwinkel

Goede prijs / kwaliteit verhouding En snelle en correcte levering !

gewoon GOED !!!!

prima webwinkel. Daar kun je nog eens geen dief zijn van je eigen portemonnee

Makkelijk bestellen en op tijd leveren. Prima dus

Net als HG, schoonmaakartikelen: doet wat het belooft.

Alles goed geregeld

Product besteld en volgende dag in huis.

Kreeg niet wat ik bestelde

Bovendien was de verpakking verbroken en zagen de gel-pools er onsmakelijk uit.

Snel geleverd,snel weer kapot

De prijs - kwaliteit verhouding van "eigen merk" scheerkop voor een Braun 5000/6000: 24 mei gekocht 24 september kapot De originele onderdelen gaan jaren me. Dus nooit meer "voordelig"scheren ... en dan hebben ze bij voordeligscheren ook nog het lef, om je te vragen, een (terecht!) slechte beoordeling aan te passen -- in plaats van de kosten voor het kapotte product terugtestoren. Ja, het is Nederland, er zit geen service mentality in de Hollandse handelaar. Dat is een gegeven. Maar dit is toch ver beneden niveau 0.

Netjes op tijd geleverd.

Op een maandagavond besteld en donderdagmorgen in huis binnen de gestelde termijn,goed gedaan.

Snelle en fijne service

Alles prima op de juiste tijd geleverd Goedkope aanbiedingen Ga zo door Keurig!!

Profijt snel geleverd. Prijs is prima

Snelle en goede afhandeling!

Helaas nog niets ontvangen

Je denkt snel weer nieuwe scheermesjes te hebben, maar helaas tot op heden nog niets ontvangen

Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet bij u is afgeleverd. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen wij graag met u mee kijken naar de bestelling! Wij vernemen dan ook graag uw ordernummer, zodat ik dit kan controleren. Met vriendelijke groet, Supportmedeweker.

Verwarrende levertijden

Bij mijn aankoop ben ik uitgegaan van de levering indicatie vermeld bij het product, voor 21:00 besteld dezelfde dag verzonden. Helaas is de levering een week later bezorgd. De verkoper heeft gemeld dat het product tussen 2 en 5 dagen bezorgd wordt. Dat is ook gebeurt. Het was voor mij niet duidelijk dat dit voor het product het geval was.

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend om te vernemen dat de levering van uw bestelling langer heeft geduurd dan waar u van uit bent gegaan. De levertijd van het door u bestelde product was 2-5 werkdagen. Deze is inmiddels ook verzonden en aan u geleverd. Onze excuses voor de mogelijke ontstane verwarring. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker voordeligscheren.nl.

Efficient, geen verrassing en effectieve top bestelservice

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en snel bestellen. Geen nare verassingen tijdens betalen (zoals ineens extra kosten) maar precies zoals op de website is vermeld. Helder en eerlijk en goed. Ga zo door. Groet Arthur

Reactie duurt veel te lang

Tot nu toe hebben we na 10 dagen nog steeds niets ontvangen terwijl we er erg op zitten te wachten. Een paar dagen kan ik begrijpen, maar meer dan een week ...... ik weet niet of ik weer iets via deze webshop iets ga bestellen

Beste Gerdie, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend om te horen dat u al enige tijd wacht op uw bestelling. Helaas heb ik in uw beoordeling geen informatie gevonden betreffende uw bestelling. Wij vernemen dan ook graag deze gegevens zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker Voordeligscheren.nl.

Perfecte scheermesjes en een even perfecte bezorging. Bestellen en zeer snel ontvangen. Niets dan lof voor de afhandeling.

ligt lekker in je hand,ligtgewicht,scheert heel schoon j.r.bakker35gmail.com,groet - j.r.bakker35@

Goede ervaringen

Voordelig en snel geleverd

Snel geleverd voor een mooie prijs

Prima producten snelle levering

Vandaag besteld de volgende dag al in huis. Prima geregeld, alleen zou het niet met DHL verstuurd moeten worden. Deze leveren geen service

Nog geen pakket ontvangen!

De enquête is sneller dan de verzending Bezorgtijd 2-5 dagen, maar nog geen track and tracé ontvangen. Vandaag is werkdag 5, dus wellicht word ik nog verrast. Zo niet dan komt mijn cadeau te laat binnen en moet ik elders op zoek. Niet te vroeg treuren er is nog hoop!

Geen artikelen maar toch al een review verzoek

Tot mijn verbazing kreeg ik een mail met het verzoek een review te schrijven. M'n bestelling is (nog) niet geleverd maar toch moet ik al beoordelen. Dat is dus lastig. Slordig

Beste Dirk, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de e-mail waarin gevraagd wordt voor een review hoewel u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Helaas kunnen wij aan de hand van uw review hier, geen gegevens terug vinden in ons systeem. Om met u mee te kunnen kijken naar de zending van uw bestelling of de levertijd daarvan, vernemen wij graag uw bestelgegevens middels onze klantenservice. Aan de hand daarvan kunnen wij u informeren. Met vriendelijke groeten, Support voordeligscheren.nl

ik vindt het geweldig ga zo door

mijn ervaring machs3 is geweldig ik heb een houder met baterij dat maakt het nog beter en glader.ik gebruik deze al jaren en wil geen ander dus ik blijf deze gebruiken oke gr L.Rek