Nog steeds geen pakket

Ik hoor of zie niets dus voorlopig geen goede recensie

Goedendag, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier geen bestelling terug vinden in ons systeem. Wij vernemen middels onze klantenservice graag uw ordernummer zodat wij met u mee kunnen kijken naar het probleem en eventueel verdere informatie aan u kunnen verschaffen. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Goede chat ervaring zodat er snel besteld kon worden

Goede chat ervaring nav vragen die er voor ons even waren zodat er snel besteld kon worden

goedeservice

bij mij bestelling was het aantal niet op voorraad.kreeg en wordt netjes teruggestoord de rest van de bestelling was vlug binnen

Zeer slecht

Dit is de 1e en laatste keervdat ik hier iets besteld heb.heb nog steeds niks ontvangen

niks mogen ontvangen na 9 dagen ontvangen

besteld maar niks ontvangen nu 5 dagen geleden zo ongeveer gelukkig mogen ontvangen na 9 dagen

PRIMA VOOR MEKAAR

Ik had een mooie bestelling voor een nette prijs en netjes verzorgd hoor.

Te laat

Ik krijg paketjes nog niet. Ik wacht bijna één week.

Beste Ahmet, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling noch enige vorm van contact met onze klantenservice terug vinden in ons systeem. Een bestelling kan verschillende levertijden bevatten. De levertijden worden bij het artikel zelf aangegeven. Indien er een vertraging geconstateerd wordt op één of een aantal van de door u bestelde artikel, wordt de levertijd hiervan vermeld in het bericht dat u van ons ontvangt. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag middels onze klantenservice. Aan de hand daarvan kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Onbekend is wanneer bestelling geleverd wordt

Bestelling is blijkbaar niet op voorraad en is nu afwachten wanneer geleverd wordt.

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, geen beselling noch enige vorm van contact met onze klantenservice terug vinden in ons systeem. Een bestelling kan verschillende levertijden bevatten. De levertijden worden bij het artikel zelf aangegeven. Indien er een vertraging geconstateerd wordt op één of een aantal van de door u bestelde artikel, wordt de levertijd hiervan vermeld in het bericht dat u van ons ontvangt. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag middels onze klantenservice. Aan de hand daarvan kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

alles naar wens

drie jaar ervaring

Snelle levering, goede kwaliteit

Top, Snelle levering, goede kwaliteit

Goed materiaal

Vlotte levering.

niet goed

ik heb mijn besteling nog niet gekregen

Goedendag, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling vinden in het systeem. Wij hanteren verschillende levertijden. Het kan hierdoor voorkomen dat uw bestelling op dit moment nog niet is verzonden/ontvangen. Uiteraard willen wij dit graag voor u nakijken. Wij vernemen dan ook graag uw ordernummer middels ons support team zodat wij met u mee kunnen kijken naar de status van uw order. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

TOP

Keuze te over en duidelijke uitleg. De bestelling verliep vlot en gemakkelijk, het pakje kon in de brievenbus.

Snelle levering, top producten

Artikelen worden snel geleverd en zijn kwalitatief zeer goed

Nog niks ontvangen, 21 st besteld

Nog geen ervaring

Beste W. Kruit, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling vinden in het systeem. Wij hanteren verschillende levertijden. Het kan hierdoor voorkomen dat uw bestelling op dit moment nog niet is verzonden/ontvangen. Uiteraard willen wij dit graag voor u nakijken. Wij vernemen dan ook graag uw ordernummer middels ons support team zodat wij met u mee kunnen kijken naar de status van uw order. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Scheermesjes scherp geprijsd, als brievenbus pakketje verstuurd en snel geleverd. Geen 10 omdat ik op de bestelbevestiging niet meer terug kon zien of ik de juiste mesjes had besteld. Dit minimale minpuntje werd gecompenseerd door de vriendelijke en snelle klantenservice die bij binnen twee minuten gerust kon stellen. Top gedaan dames!

Prima en naar verwachting

Op 1 klein puntje na, welke is dat op de website vermeld stond dat als er voor een bepaalde tijd besteld zou zijn het bestelde dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Dit is helaas een dag later gebeurd. Niet een onoverkomelijk probleem hoor en nog steeds is de levering lekker vlot verlopen, geheel binnen het termijn van wat je mag verwachten en wat de meeste bedrijven aanhouden waar ik wel eens bestel en heb er verder geen klachten over. Maar als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Verder is de levering compleet in 1 zending verstuurd wat ook erg prettig is. Kortom prima service en naar verwachting

Goede kwaliteit

Goede service en snel ontvangen top

Hele mooie acties

Voordeligscheren werkt zoals je hoopt dat een bedrijf werkt!

Bestellingen worden correct verwerkt, geen loze beloftes!

Keurig ontvangen

Snel geleverd en goed verzorgd

Op tijd bezorgd. Een goede onderdelen voor Braun

Snelle levering en niet goed, ook goed geregeld!

Goed product en snelle levering

Was op zoek naar gezichtsonthaarder en snel gevonden. Zeer snelle levering. Uitstekend bedrijf.

What you see.What you cat Snelle service. Snelle verzending