Goedkoop en snelle levering

Goed artikel en zeer in prijs fantastisch

Groot assortiment en keurige levering.

Briefpost PostNl gaat langzamer dan postpakketten. Maar met 5 dagen incl weekend het bestelde binnen.

Nog niks

Tot mijn spijt kan ik nog geen beoordeling geven omdat ik nog niks ontvangen heb. Gebruik al heel lang deze site maar nu vind ik dit niet leuk.

Beste Piet van de Weerd, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben uw bestelling op 29 april verzonden met de brievenbuspost van Post NL, wellicht dat er vertraging is opgetreden in het sorteercentrum. Naar verwachting wordt de bestelling vandaag/morgen geleverd. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij heel graag van u. Met vriendelijke groet, Support medewerker.

Never change a winning team

Waarom weet ik niet, maar er komt een dag dat je "eens wat anders" wilt proberen. Mijn advies: doe toch maar niet. Het enige is wat ik geleerd heb is dat je, als iets goed bevalt, niet moet veranderen omdat het toevallig kan. Ik ben een illusie armer en een ervaring rijker, dus: voortaan gewoon weer bij Voordeligscheren.nl kopen...

Levering en product naar verwachting

Product de volgende dag geleverd en vervangende scheerkop tbv scheermachine werkt perfect.

Nog niets ontvangen

Op woensdag bestelling gedaan, maar niets ontvangen! Na een week nog steeds niets ontvangen!!!

Beste Peter, Bedankt voor uw review! Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Enorm vervelend om te horen dat uw zending later wordt geleverd dan de bedoeling is. Helaas heeft PostNL momenteel vertraging met de brievenbuspakketten vanwege de afgelopen feestdagen. Zij doen hun uiterste best om alles zo spoedig mogelijk bij u te leveren! Wij verwachten dan ook dat dit het geval zal zijn. Mocht u het pakket niet ontvangen, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Met Mach3 scheermesjes ,voel ik mij zo glad als een Aal

Ik gebruik deze al jaren,en gebruik ik deze met veel scheer plezier. Er zijn geen beteren

Betrouwbare webshop met goed service en snelle verzending.

Makkelijk te bestellen en snel verzonden. Goede producten en niet duur. Met het nieuwe messenblok voor mijn oude Braun scheerapparaat scheert deze weer als nieuw. Compliment voor deze webshop. Ik kan het aanbevelen aan iedereen.

Nog niks binnen

Vorige week heb ik scheermesjes besteld en tot op heden heb ik ze nog niet binnen. Ik moet wachten op PostNL en anders gaat Voordelig scheren bij PostNL een onderzoek laten instellen. Kortom.. Volgende keer weer mesjes halen bij de winkel.

Beste Arthur, Bedankt voor uw review! Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Enorm vervelend om te horen dat uw zending later wordt geleverd dan de bedoeling is. Helaas heeft PostNL momenteel vertraging met de brievenbuspakketten vanwege de afgelopen feestdagen. Zij doen hun uiterste best om alles zo spoedig mogelijk bij u te leveren! Wij verwachten dan ook dat dit het geval zal zijn. Mocht u het pakket niet ontvangen, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

snelle levering en top prijs

snelle levering en top prijs , heel mooie aanbieding voor een merk product, en een grote keuze in scheerproducten.

Prima produkt

De cleaning cartridges van Braun zijn uitstekend en worden snel geleverd.

In één woord geweldig

Bestellen en betalen ging al makkelijk. Vandaag besteld en morgen in huis. Geweldige snelle service.

Gillette Fusion 5

Lekker glad geschoren voor een messcherpe prijs

Duidelijke webside met verwijzing naar gebruikte philips saver

Juiste scheerkoppen geleverd voor een al wat gedateerde saver.

Prima ervaring

Het product kwam snel aan, goede verpakking en zag er mooi uit ook kreeg ik steeds meldingen binnen met waar mijn pakket was en wanneer het verstuurd werd, dus je kon alles goed bijhouden! Alleen washet niet helemaal duidelijk om wat voor een soort product het ging... ik dacht dat ik het hele scheerapparaat zou krijgen, maar dit waren alleen de mesjes...

Nog geen reactie

Ik heb tot op heden (3 mei) niets ontvangenen kan dus verder niet reageren.

Nu eindelijk ontvangen

Nu eindelijk ontvangen, ben aan de telefoon netjes te woord gestaan. Hoeft niet lang te wachten tot de telefoon werd opgenomen.

Beste Marc, Bedankt voor uw review! Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Enorm vervelend om te horen dat uw zending later wordt geleverd dan de bedoeling is. Helaas heeft PostNL momenteel vertraging met de brievenbuspakketten vanwege de afgelopen feestdagen. Zij doen hun uiterste best om alles zo spoedig mogelijk bij u te leveren! Wij verwachten dan ook dat dit het geval zal zijn. Mocht u het pakket niet ontvangen, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Fijne website, duidelijk, en netjes verpakt en afgeleverd

Goede producten voor mooie prijzen. Duidelijke website, netjes verpakt en afgeleverd. Top! 5*

Makkelijk bestellen en voor een redelijke prijs.

Toen m'n scheerkop defect was op internet gezocht naar een vervanger en vele gevonden. Maar als je niet gaat voor een lookalike maar een echt onderdeel van het eigen merk wil dan is de prijs soms erg hoog. Bij Voordeligscheren.nl was de prijs gunstig en werd geen verzendkosten berekend dus positief en dus besteld. Binnen enkele dagen in huis en dat was langer omdat koningsdag ertussen zat. Even telefonisch contact gehad omdat ik dacht dat er misschien iets incorrect kon zijn maar erg goed en snel geholpen, alles paste en ik kon weer scheren.

Precies het onderdeel dat ik nodig had

De bestelling via Postnl duurde langer dan verwacht. Verder correct afgeleverd. Nu kijken of het scheerblad lang meegaat.

Verrast en zeer tevreden.

Snelle, correcte uitvoering en afhandeling van mijn bestelling. Ook vervolginformatie subliem.

Snel en voordelig

Ik moest nieuwe scheermesjes hebben maar de winkels waren al dicht. Even opzoek via internet een aanzienlijke lagere prijs. Maar de volgende dag in de brievenbus. Sneller en beter kan het niet.

Zeer snelle levering en netjes afgeleverd en verpakt .genoeg keus ook

Gewoon correct!

Voordeligscheren belooft wat het zal doen en vooral doet wat het belooft. Correct op tijd, correct product, gewoon correct!

Prima en gemakkelijke website . Snelle levering .Prima product.