Gewoon Top

Gewoon Top

Ik heb niets ontvangen

Besteld en betaald maar (nog) niets ontvangen, ik vertrouw erop dat het goed komt. Iets van de levering had een langere levertijd, las ik bij de bstelling 10 dagen geleden

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat uw bestelling nog is aangekomen. Wij willen graag voor u nakijken wat er aan de hand is. Helaas heb ik niet de juiste gegevens om dit voor u te controleren. Zou u ons een e-mail kunnen sturen met uw ordergegevens? Dit mag naar [email protected]. Onze supportmedewerkers reageren binnen 24 uur! Met vriendelijke groet, Supportmedewerker Voordeligscheren.nl.

gefopt

2 scheerkoppen voor de Braun 5000 serie besteld. Wel goedkoop en snel geleverd maar blijken niet te passen. Heb er dus niets aan. Goedkoop is duurkoop.

Beste Roel, Bedankt voor uw review. Bij het aankopen van een scheerkop is het belangrijk dat u kijkt naar het typenummer van uw scheerapparaat. Een serie 5 bijvoorbeeld heeft verschillende type nummers. Bij al onze scheerkoppen worden de typenummers waarvoor de scheerkop bedoeld is vermeld. Onze excuses indien dit niet duidelijk is geweest. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Tegengevallen

Ik heb scheermesjes besteld en betaald. krijg ik na 2 dagen een mail dat de mesjes niet meer leverbaar zijn en dat ik binnen ongeveer 14 dagen mijn geld teruggestort krijg. Waarom niet gelijk op de site vermeld dat de mesjes niet meer leverbaar zijn. Had veel administratie voorkomen en had ik ze niet besteld en ook niet betaald!! Jammer Met vriendelijke groet Matze

Beste J.L. Matze, Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses voor de manier waarop uw bestelling is verlopen. Uiteraard is dit niet onze intentie. Helaas hebben wij bij het verwerken van uw order moeten constateren dat de desbetreffende artikelen niet meer op voorraad zijn. Hierover zijn wij helaas eerder niet op de hoogte geweest. Indien een artikel niet meer in voorraad is, wordt deze ook niet getoond op de website, om ongemakken zoals deze te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk aan u worden terug betaald. Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

alles ok 100% tevreden snel en voordelig. bedankt

top

Goed aanbod en scherpe prijzen!

Erg tevreden met de bestelling van mijn scheermesjes. Een ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle en goede service.

Prima.

Bestelling vlot en netjes verpakt ontvangen. Prima producten voor een schappelijke prijs.

Goed geïnformeerd

Wel jammer dat mijn bestelling niet meer geleverd kon worden. Maar volgende keer beter.

Beste T. Kamerman, Bedankt voor uw beoordeling. Bij het door u bestelde product staat een levertijd vermeld van 5 tot 7 werkdagen. Dit kunt u zien op de website bij het bestelde product in de groene tekst boven de prijs. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling binnen enkele dagen bij u te bezorgen (u ontvangt automatisch een track en trace code als de bestelling verzonden is). Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Ik wens u een prettige dag.

Goede service.

Goed en snel geleverd.

Niet retoer , belachlijk

Verkeerd besteld , heel voorzichtig uitgepakt zag ik dat het te groot was . Word niet retoer genomen omdat gat beschadigt is zeg men, en dat is niet waar, da's PEG geld weg. Met vriendelijker groeten Joop v leijden

Beste Joop, Bedankt voor uw beoordeling! Enorm vervelend om te horen dat uw retour niet is geaccepteerd omdat deze beschadigd bij ons aan zou zijn gekomen. Helaas kan ik op uw gegevens geen case vinden die hoort bij uw klacht. Wij vernemen dan ook graag uw ordernummer zodat wij met u mee kunnen kijken naar de klacht. U kunt deze mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker Voordeligscheren.nl.

Snelle levering ik ben super tevreden over .

Perfecte snelle levering

Was hard toe aan een vervanging van mijn Wilkinson hydra 5 houder, bij Voordeligscheren gevonden en direct een voorraadje bijbehorende mesjes erbij besteld, De volgende dag weer glad door het leven!

Artikelen niet geleverd en (nog) geen geld terug.

Ik heb scheermessen besteld. Om onduidelijke reden hebben jullie de bestelling geannuleerd en beloofd n geld terug te storten. Helaas nog geen geld terug gehad. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik actie neem.

Beste Ton, Bedankt voor uw review! Allereerst vinden wij het enorm vervelend om te horen dat uw bestelling, om voor u onduidelijke redenen, is geannuleerd. Het door u bestelde product bleek niet meer leverbaar te zijn. Door een fout op onze website is het product online gekomen. Wij krijgen deze helaas niet meer. Om deze reden is uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in gang gezet. Dit staat tevens vermeld in de ontvangen annulering. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, met een uiterlijk termijn van 10 werkdagen, aan u teruggestort. Ook deze informatie vindt u terug bij de ontvangen creditfactuur. Onze oprechte excuses voor dit ongemak! Mocht u nog verdere vragen hebben, dan vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

2 dingen besteld, volgens website op voorraad, kunne beide niet geleverd

Geen toevoeging nodig.

Beste Chretien, Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat wij uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Dat is uiteraard niet onze intentie. Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens hier, niet inzien om welke order uw review precies gaat. Mocht u dan ook vragen hebben over de reden hiervan, willen wij u verzoeken contact met ons op te nemen middels onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar: [email protected] Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Niet snel geleverd

29 mei besteld nog steeds niet ontvangen.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Dit kan echter verschillende redenen hebben zoals bijvoorbeeld de levertijd van het product dat u besteld heeft. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling terug vinden in ons systeem. Wij raden u dan ook aan om contact met ons op te nemen middels onze klantenservice om na te gaan wat de status van uw bestelling is. U kunt dit gemakkelijk doen door een e-mail te zenden naar: [email protected] Met vriendelijke groeten, Support Voordeligscheren.nl

Na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik een bevestigingsmail en al snel een mail wanneer ze het pakketje kwamen bezorgen. Makkelijk te bestellen en snelle bezorging.

Super tevreden

Een super goede scheermesjes,ik gebruik het al jaren .ik heb het via internet bested en het werd erg snel geleverd...een zeer tevreden klant.

Voor 21:00u besteld, andere dag 12:00u in huis.

Dit is zeker voordelig scheren het scheelt euro met de grote drogist ketens, en als kers op de taart... s'avonds voor 21:00uur besteld de andere dag om 12:00uur al in de brievenbus. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

goede levering en kwaliteit. weer een glad geschoren gezicht

Snelle levering en voordelige prijs

Gebruik al jaren hydro 5 en deze zijn gewoon goedkoper .

slechte winkel

als ik mesjes bestel hoor ik die hewoon 1 a 2 dagen latef binjen te krijgen. nu is t al 5 dagen. dat maak ik nergens mert mee behalve de chinese sites

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens hier, niet terug vinden of u wel al dan niet contact heeft gehad met onze klantenservice. Het kan momenteel inderdaad voorkomen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. PostNL ervaart momenteel enorme drukte waardoor veel bestellingen/brievenpost helaas vertraging oplopen. Uiteraard willen wij graag met u meekijken naar de zending en wat de mogelijk reden is van uw vertraging. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan middels [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. Met vriendelijk groeten, Support Voordeligscheren.nl

Super tevreden.

Duidelijke website, goeie omschrijving van producten, goeie prijs/kwaliteit verhouding, vlotte levering, helemaal top!

Een aanbeveling voor iedereen

Snelle levering Goede. Prijzen Kwaliteit

Formidabel

Gemakkelijk om te bestellen . En vlugge service .Heel goed.

Keurig verzorgd!!

Fijn snelle bezorging.