Ik raad iedereen Voordeeldrogisterij aan, het is goedkoop dan in het winkel en je he het word snel bezorgd.

Snel en voordelig

Hele snelle levering

Snelle levering en product goed verpakt.

TOP

Bestelling op tijd. Afbeelding van product en beschrijving is precies wat je ook krijg. Top

Niets op aan te merken

Mooie voordelige prijs en snel geleverd!

Heel tevreden

Ik ben content dat ik de haarkleuring 4.16 toch nog heb kunnen krijgen, ik zou niet zonder kunnen, dit is mijn kleur :-)

Ze doen wat ze toezeggen.

Bestelling op tijd geleverd.

Snelle levering en goede service

Site prima en leveren snel en compleet

snelle levering Super prijs

slechte kwaliteit

Ik wilde voorzichtig met mij telefoon op de fiets zitten en heb daarom een telefoonhouder gekocht. Het is erg frappant dat deze van zulke slechte kwaliteit was dat daardoor mijn telefoon helemaal stuk op de grond viel. Het is toch bizar dat je iets koopt wat bescherming zou moeten bieden en dat het juist het tegenovergestelde doet? Weg telefoon, ik moet nu een nieuwe kopen en het enige wat ik terug kreeg was de waarde van de telefoonhouder die ik toch al moest weggooien. Duurste aankoop ooit.

Vlugge service

Mijn bestelling s'avonds gedaan en de volgende dag al thuis geleverd en nog goedkoop ook !!

snel en goed

De door mij besteld stukjes Dettol Sensitive zeep, kwamen zeer snel en dit product is geweldig

Goede website en snelle levering.

De website is makkelijk navigeren en duidelijk en vooral de levering is snel .

Levering ging super snel zoals belooft was,product was netjes verpakt

Goede kwaliteit van het product,snelle levering

Goed!

Snel geleverd goed verpakt.

Zeer tevreden.Heel plezirr van de schommel

Ziet er goed uit voor weinig geld.

Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling

De bestelling was keurig verpakt en werd op tijd bezorgd. Het waspoeder Dash gebruik ik al jaren en bevalt mij prima.

snel bezorgt na 1 dag

super

het was een snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Snel het gewenste artikel kunnen vinden tegen een redelijke prijs en met een snelle en correcte levering.

Goede en snelle levering.

Een goede en snelle levering, goede service.

Ik vind het goed

Ik zou mensen aanraden om bij jullie te kopen en voor mensen die het minder hebben.

Snel besteld, snel ontvangen, prima!

Bestellen op de site is heel makkelijk en duidelijk, de communicatie is prima, en de levering binnen twee dagen, prima!

Super service, en heel snel geleverd.