Filters

10

Overzichtelijk en goede levering

Site overzichtelijkoen goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

* Goed verpakt * Geen verdere opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede aanbiedingen en snelle bezorging

Altijd scherpe aanbiedingen. En super snelle bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service betaalbaar

Heel goed assortiment, betaalbaar. En snelle levering, een van de weinige die de denim eu de toilette heeft

  • Aanbevelen? Ja
9

Een snelle en erg corecte levering.

Mijn complimenten over de gang van zaken me=ning internetbedrijf kan er een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Snelle levering in een meer dan deugdelijke verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
1

Duurt lang

Heb nieuwe scheerkop voor Braun series 7 besteld op 5 mei. Vandaag 9 mei nog steeds niets gehoord. Inmiddels zit ik met baard van 4 dagen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens hier, geen bestelling noch recent contact met ons terug vinden in het systeem. Er zijn dan ook meerdere mogelijkheden waardoor uw bestelling op dit moment nog niet is geleverd. Dit kan bijvoorbeeld aan de levertijd van het product liggen. Indien gewenst, vernemen wij uw klacht/vraag graag middels onze klantenservice. Wij kunnen de status van uw bestelling dan voor u nakijken. Met vriendelijke groeten, Support voordeeldrogisterij.nl

10

Formidabel

Besteld en volgende dag in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geleverd en goede producten

altijd snel gleverd , goed verpakt , goede producten. Daar kan ik van op aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service Snelle levering Product is top

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Had vloeibaar wasmiddel besteld samen met nog wat andere producten. Wasmiddel was gaan lekken. Doos met inhoud helemaal onder de zeep. Toch afgeleverd door de chauffeur bij de buren. Uiteindelijk goed opgelost door Voordeeldrogisterij.nl. Dus tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd.

Goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle levering

Goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Product pas na 18 dagen geleverd.

Cadeau voor mijn schoonvader besteld, dit zou binnen 5 werkdagen aankomen. Bleek uit te lopen en er is niets gecommuniceerd hierover tot dat ik hier zelf achteraan ging. Uiteindelijk na bijna 3 weken werd het pakket verstuurd. Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stef, Bedankt voor uw review. Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat er contact met u geweest is omtrent de levering van uw order. Wij hebben u hierbij ook aangegeven dat wij u hier al eerder een e-mail over hebben toegezonden én hebben tevens meermaals onze excuses aangeboden voor de vertraging die uw bestelling heeft opgelopen. Ook hebben wij u hierbij een keuze gegeven. U heeft zelf aangegeven te willen wachten. Ik zie dat het pakket inmiddels een week geleden bij u is afgeleverd. Wij wensen u, ondanks de opgelopen vertraging, dan ook veel plezier toe met uw order. Met vriendelijke groeten, Support Voordeeldrogisterij.nl

4

Niët in goede staat ontvangen

Product heeft transport schade. Heb het niet kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kelly, Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat uw bestelling transport schade heeft opgelopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Aan de hand van uw gegevens hier, kan ik geen contact terug vinden met onze klantenservice omtrent dit probleem. Wij vernemen dan ook graag van u aan de hand van uw ordernummer mét uw klacht zodat wij u verder kunnen helpen het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Support Voordeeldrogisterij.nl

1

Niet de droogrek die aangegeven stond , deze was veel kleiner .

Ik was teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste F.Bijleveld-Folkerts, Bedankt voor uw review. Bij het door u bestelde artikel, wordt zowel in de omschrijving van het artikel als in de specificaties van het artikel een specifieke maat benoemd. Dit is de maat van het artikel. Wij vinden het dan ook vervelend dat u uw eigen conclusie heeft getrokken qua formaat naar aanleiding van de afbeelding van het artikel die wordt getoond, waar geen formaten in staan aangegeven. Met vriendelijke groeten, Support Voordeeldrogisterij.nl

10

Geweldig

Snelle levering goed verpakt en de prijs is het bewijs,zal iedereen het aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Ik heb nog niets ontvangen door fouten.

Voor 21 uur bestellen is dezelfde dag verstuurd stond bij het artikel. Helaas klopt dat niet. Na een paar dagen maar eens nagevraagd en kwamen er allemaal onzin verhalen , fouten in het verzend systeem, bla bla bla. Nu komt de vraag om het te behoorden en je snapt het al , ik heb nog steeds niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste A., Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben u per e-mail herhaaldelijk vermeld dat er inderdaad een fout in het systeem zat, waardoor uw order niet verzonden is geweest. Nogmaals vinden wij het enorm vervelend om te horen dat u dit niet wilt geloven. Wij hebben geen enkele intentie om een bestelling opzettelijk te vertragen. Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te laten verzenden. Helaas kan ik uw ordernummer niet terug vinden, hierdoor is het niet mogelijk om na te kijken waar uw bestelling zich nu zou moeten bevinden. Mocht u dit willen laten nakijken, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

10

prima kwaliteit voor weinig geld

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snelle en correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en vlot

Goeie prijs en vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vaste klant

Ja al paar jaren vaste klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne goede kruiken snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Super snelle levering en product naar wens.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd