Na een bestelling gedaan te hebben lag het product keurig klaar op de locatie in Zwolle. Vriendelijke mensen en komen na wat ze beloven. Ook de prijzen die men hanteert zijn zeer aantrekkelijk. Ga zo door voordeeldrogist.nl !!

Compleet assortiment voor prima prijzen

Veel keus. Goede prijzen. Snelle levering.

Heel correct bedrijf.

De bestelling werd correct afgewerkt. De verzending met Postnl is echter desastreus.

Uitstekend!!!

Goede website

lekker kacheltje

Zeer vlotte levering , alles correct

Alles prima. Snel en goed verpakt

Snelle levering , goed product , betaalbaar !

Een betere drogist , bestaat er niet !

prima levering

niet de volgende dag geleverd, maar 2 dagen erna

Goede prijzen

Een heldere site met heldere prijzen...

Snelle bezorging

Product is wat ik ee van had verwacht. Heb eerdervook hier wat besteld. En is gewoon zo als omschreven en of afgebeeld. Je kan hier gerust bestellen. Word ook nog eens zorgvuldig in gepakt.

Goede verzorging en aflevering.

Prima webshop en een snelle levering

Als ik weer eens wat nodig heb bestel ik het hier.

De service is top

Mijn bestelling is snel verwerkt maar post.nl is weer de boosdoener om het niet te leveren wanneer ik het wil verwachten.

Geweldig snel en goed

Heel erg snel geleverd.

Eergisteren mijn product besteld en vandaag al ontvangen. Beschermd en zeer kundig ingepakt.

top geleverd

al enkele keren op de link geklikt , maar melding was bezorgmoment nog niet bekend . het is net binnen en in goede staat en met een vriendelijke bezorger , ook toen het binnen was kreeg ik dezelfde melding . maar goed het is binnen en in perfecte staat zonder beschadigingen . TOP

Prima prijs en product. Zeer snel geleverd.

geweldige online winkel

Heb hier al eerder besteld en nu ook weer.Ik ben erg tevreden over deze online winkel.Het word snel verstuurd en het aanbod is groot. Prijzen zijn schappelijk en vaak goedkoper dan in fysieke winkel Ga hier zeker vaker bestellen

Zeer snelle en goede service!

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Snelle service / verzending.

Bestel uit Belgie Goede producten en goedkoper goede service

Snelle levering en perfect!

Ik ben heel tevreden

Snel en correct

Snelle en correcte levering

Voordeeldrogist altijd goed en snel leverbaar

Duidelijk voordeel bij deze drogist en betrouwbaar met de levertijd.

goede en snelle service

snelle en goede service