goede prijzen en super snelle levering ben zeer tevreden zou het iedereen aanraden

alles in orde!

heel snel geleverd en een mooie prijs

Zeer goed en snel thuis

netjes thuisbezorgd en snel ook

Was makkelijk in elkaar te zetten.. alleen met de deksel had ik wat atmoeite. Dat lukte niet in mijn eentje.

goede prijs/kwaliteit en snel geleverd.

Mooie aanbieding

Snelle en goede levering0

levertijden zijn niet geloofwaardig

na diverse correspondentie wordt een order na 14 dagen eenzijdig geannuleerd en krijg ik te horen dat ik ook nog 14 dagen op mijn geld moet wachten .

prima prijs en zeer snelle levering

prima prijs en zeer snelle levering

Super snelle levering van de afwastabletten

Mijn ervaring met voordeeldrogistrij is dat ze je altijd op de hoogte houden over je bestelling. Als je een grote bestelling hebt duurt het soms wel wat langer omdat alle producten van diverse leveranciers komen. Mocht er iets niet geleverd kunnen worden krijg je een berichtje en heb je de mogelijkheid om dat product te laten vallen en krijg je het bedrag netjes terug gestort. De rest van de bestelling wordt dan netjes opgestuurd. Ik heb alleen maar goede ervaringen ...

kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Het bestelde product was snel in huis. Voldeed aan de verwachting.

Een prima service, voldoet volledig aan het verwachte.

Geen nare verrassingen,stipte levering,mooie kwaliteit.

Hoge kwaliteit en snelle levering!

Bestelling wordt snel geleverd door Voordeeldrogisterij.nl en de kwaliteit is uitstekend.

Bezorging snel, scheerkoppen waardeloos

Ik zocht scheerkoppen HQ8 voor mijn Philips scheerapparaat. Die zijn er niet veel meer te vinden maar wel bij de Voordeeldrogist. De bestelling was er de volgende dag al. Ik heb de scheerkoppen op de juiste wijze gemonteerd, eerst 5 min. laten draaien en dan pas gaan scheren. Dat was een pijnlijke ervaring. Ze hakken en happen meer dan dat ze scheren Ze zijn niet duur maar het is dan ook niks. In tegenstelling tot een origineel setje

Beste A.A.M. van den Brink, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de ontvangen scheerkoppen niet naar behoren blijken te werken! Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen wij uw klacht direct doorzetten aan onze leverancier. Helaas kan ik zonder uw ordernummer niet nakijken of er een oplossing is geboden voor deze klacht. Mocht dit niet zo zijn, dan raad ik u aan om een e-mail te sturen naar onze klantenservice via info@voordeeldrogisterij.nl, graag onder vermelding van uw ordernummer. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Snelle levering, goede producten, goedkoop

Goedkoop en duidelijk

Makkelijk goedkoop en snel

snel,goed

Score kan ik nog niet beoordelen

Heb een tuinset besteld en is bezorgd. Maar bij het uitpakke van de onderdelen toen de helft al klaar was ontdekte ik dat de leuning een flinke deuk had. Kan er een vervangende leuning opgestuurd worden Is een tuinset van 125 euro Heb al telefonisch contact gezocht maar was niet bereikbaar

Voordeeldrogisterij voelt als thuiskomen!

Na een zoektocht op internet vond ik bij Voordeeldrogisterij het product wat nergens meer te verkrijgen is. Wat ben ik blij! Ik kan niet zonder mijn dagelijkse bodycrème Silk van Dove. Deze is niet meer leverbaar en bij jullie dus wel. Ik koop altijd een hele partij tegelijk, fantastisch!

super goed,doen.

Artikelen volkomen naar wens, snel geleverd in keurige doos. ( is vaak bij andere winkels slecht van kwaliteit) koop snel weer gewoon doen mensen.

Goede prijs en op tijd bezorgd

Mooie producten voor lage prijs en goede bezorgservice waarbij je de bezorgtijd zelf kan aangeven. Het enige minpuntje vond ik de hoge bezorgkosten.

Slordig verzonden

De doos was niet goed dichtgeplakt en kwam half open bij mij aan. De doos lag ook helemaal in kreukels. Product gelukkig nog wel intact. Wel snelle levering

Beste Marlies, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat het pakket op deze manier bij u geleverd is! Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen wij dit graag intern bespreken. Heeft u wellicht een foto gemaakt van de manier waarop het pakket bij u is aangekomen? Graag willen wij deze ontvangen via info@voordeeldrogisterij.nl, onder vermelding van uw ordernummer. Op deze manier kunnen wij deze fouten voor in de toekomst wellicht voorkomen! Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Vandaag besteld, morgen in huis, tegen super lage prijs Geweldig toch?

Fijne spullen snel en makkelijker geleverd

zonder dat gesjouw, is het fijn dat je al je verzorgings artikelen en huishoud artikelen thuis geleverd kunt krijgen.