zo als altijd prima in alle opzichten.

Zo als altijd, prima in alle opzichten. De verzorging van de bestelling, de aflevering en de kwaliteit.

Eerder geleverd dan verwacht. Prima in de verpakking, snel!

Geweldige en betrouwbare service!

Zeer snel

Snel, goed verpakt. Super tevreden.

Kan niet anders dan tevreden zijn. Keuze vinden op de website is al gemakkelijk. Prijs, kwaliteit prima. Bezorging was sneller dan verwacht en het was goed verpakt ook. Prima zo!

Absolute aanrader

Super snelle levering , en de prijzen zijn ook veel voordeliger als bij andere webshops

Supersnelle levering en prettig aanbiedingen

Heel veel voordelen

Goed winkelen hoor

Oplichters

2 afvalgrijpers besteld van € 1,99 per stuk. Ook nog wat andere dingen. Via email kwam ik erachter dat de grijpers geen €1,99 kosten maar € 5,-. Daaronder nog een regeltje met bijkomende kosten van €3,-......waarvoor.? Met dit soort praktijken scoor je niet. Nooooit meer kopen!!

Beste Moskees, Bedankt voor uw bericht. Op het door u gekozen product wordt een extra PostNL toeslag van 2,99 euro in rekening gebracht. Dit komt door de omvang en grootte van de verpakking. Bovenstaande toeslag staat duidelijk in de productomschrijving en in uw winkelwagen aangegeven, jammer om te horen dat dit voor u onduidelijk is geweest. Met vriendelijke groet, Voordeeldrogisterij.nl

Goede prijs en netjes verzonden

Goede prijs in vergelijking met andere sites.netjes verpakt bij verzenden

Inderdaad een digitale voordeel drogisterij.

Prima assortiment aan producten met over het algemeen zeer redelijke prijzen. Bezorging verliep keurig netjes dus op naar een volgende bestelling !

Zeer goed verpakt en ook zeer vlug geleverd. Top!

Zeer goed verpakt en ook zeer vlug geleverd. Top!

Snelle levering .Keurig verpakt .Top levering.

Snelle levering; goede producten.

Goede, niet dure producten. Supersnelle levering.

Prettig geregeld

Prima site, makkelijk bestellen, snel geleverd

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Vandaag bestelt, morgen geleverd. Top

positief

volgens afspraak

Goede service en snelle verzending

Tijdens het bestellen werd er aangegeven dat het (drinkflessen) niet op voorraad was, maar uiteindelijk werd het na 2 dagen al geleverd

Snel en vlotte afwerking

Eenvoudig kratje besteld wat in de handel niet of nauwelijks te koop is. Binnen een dag geregeld en de prijs was zeker goed te noemen!

Snelle levering en juiste producten

Geleverd product voldoet aan mijn verwachtingen en is tijdig geleverd

Jl een pakket besteldcmet artikelen waar ik nadien zag dat mijn bezorgadres niet juist was. Eén telefoontje naar voordeeldrogisterij en alles werd durect opgelost, het pakket werd de ev dag netjes bezorgt. Ook afgelooen week een pakket mogen ontvangen welke wederom alle artikelen netjes in doos verpakt werd bezorgt. Ik ben een erg tevreden klant bin voordeeldrogisterij.nl

geweldig

Na een telefoongesprek en mail is mijn bestelling super snel bezorgd.

perfect in alle opzicht

op tijd aangekomen Kwaliteit prijs prima. producten goed stevig ingepakt. Voldoet aan de verwachtingen Dank U

Goed en snel afgehandeld!!

Levertijd zoals beloofd, snel en correct!!