Vlugge service

Mijn bestelling s'avonds gedaan en de volgende dag al thuis geleverd en nog goedkoop ook !!

snel en goed

De door mij besteld stukjes Dettol Sensitive zeep, kwamen zeer snel en dit product is geweldig

Goede website en snelle levering.

De website is makkelijk navigeren en duidelijk en vooral de levering is snel .

Levering ging super snel zoals belooft was,product was netjes verpakt

Goede kwaliteit van het product,snelle levering

Goed!

Snel geleverd goed verpakt.

Zeer tevreden.Heel plezirr van de schommel

Ziet er goed uit voor weinig geld.

Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling

De bestelling was keurig verpakt en werd op tijd bezorgd. Het waspoeder Dash gebruik ik al jaren en bevalt mij prima.

snel bezorgt na 1 dag

super

het was een snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Snel het gewenste artikel kunnen vinden tegen een redelijke prijs en met een snelle en correcte levering.

Goede en snelle levering.

Een goede en snelle levering, goede service.

Ik vind het goed

Ik zou mensen aanraden om bij jullie te kopen en voor mensen die het minder hebben.

Snel besteld, snel ontvangen, prima!

Bestellen op de site is heel makkelijk en duidelijk, de communicatie is prima, en de levering binnen twee dagen, prima!

Super service, en heel snel geleverd.

Top producten voor een goede prijs

hier heb ik het gevoel dat ik niet teveel betaal.

Goeie prijzen en snelle bezorging

Heldere communicatie via website en email. Bestelling snel en correct thuis bezorgd.

Fabuleus

Uitstekende producten tegen een zeer voordelige prijs. Snelle en makkelijke levering.

Goede snelle levering.

Leuke site. Veel assortiment in alle categorieën. Betaalbaar

Super sn3l geleverd heerlijj

De inhoud bleek ongeveer de helft van de normale inhoud van dove sulky cream

Misleidend

Beste Ans, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de inhoud niet naar behoren blijkt te zijn. Helaas kan ik op alleen uw voornaam geen bestelling vinden in ons systeem. Ik raad u aan om hierover een e-mail te sturen naar info@voordeeldrogisterij.nl. Graag onder vermelding van uw ordernummer. Mijn collega's pakken uw klacht zo spoedig mogelijk op. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

Als correct netjes ingepakt, op tijd....

Super gewoon

Slechte communicatie.

Een artikel zou niet op voorraad zijn. Om de rest van de bestelling door te laten gaan heb ik het niet op voorraad zijnde artikel afbesteld. De volgende dag bleek het artikel weer op voorraad te zijn. Als ik dat alsnog wil bestellen betaal ik weer bezorgkosten.

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik raad u aan om hierover een e-mail te sturen, graag refereren aan deze klacht. Daarnaast verneem ik graag uw ordernummer om u verder te helpen. Mijn collega's pakken uw klacht zo spoedig mogelijk op. Met vriendelijke groet, Supportmedewerker.

gewoon goed

netjes verpakt, snel verzonden. gewoon goed

Je krijgt wat je besteld op de tijd die zij zeggen