Kreeg de melding dat ik nog 4 minuten tijd had om mijn bestelling te plaatsen, anders zou de levering pas tussen 2 en 5 dagen plaats vinden. Ik was te laat maar 2 dagen erna had ik toch mijn bestelde artikelen, mooi verpakt. Dus een super tevreden wederkerende klant.

Snelle en correcte levering

De ene dag besteld en de volgende dag geleverd.

Toppers met top producten

Nvt

Snel goed en perfeckt ingepackt voor transport

Tevreden 100%

heb gevonden wat in de winkel niet meer te koop is dus volgende keer weer hier bestellen.

Product goed geleverd en functioneel

Topleverancier

Prima, hele snelle/ vlotte afhandeling

Is de eerste keer dat ik besteld en erg tevreden ik bestel meer

Goede prijs, snelle verzending

Goede prijs en snelle verzending, wat wil je nog meer!

Uitstekend.

Mijn bestelling wer snel en deugdelijk verpakt geleverd en voldeed geheel aan de omschrijving. In deze tijd waar alles duur is kan ik hier bestellen tegen goede prijzen

uistekende bezorging

De bestelde artikelen waren zorgvuldig verpakt. De producten zijn top. Een drogist om aan te bevelen.

Direct andere dag in huis

perfecte weegschaal

De weegschaal is erg fijn. Ook de afspraak van bezorgen was perfect. Goed begin voor dit nieuwe jaar

Goede rn snelle levering

Snel geleverd en goede prijs

super goed

alles ging prima erg tevreden met dat

Voordelig en snel bezorgd.

Geweldig, zeer snel bezorgd en peima service.

Alles vlot en correct verlopen

Alles vlot en makkelijk gevonden, levering ging ook snel

Super fijne site

Ik zocht ariel wasmiddel in groot verpakking op Google maar dat kon ik niet vinden. Toen zag ik een plaatje met A+ Wasmiddel ik klikken en toen kwam ik op deze site super voordelig. Zo zie je maar weer. Veel voor weinig en de bestelling was donderdag geplaatst en vrijdag was het al thuis. Sneller kun je het niet hebben. Bedankt!

Super goed en heel snel

Ik kocht mijn product met 40% korting tov plaatselijke handelaars en kreeg het nog de dag nadien geleverd.

Heel blij

Heb nu al een paar keer bij de Voordeeldrogisterij bestelt en ik moet eerlijk zeggen...ze doen wat ze beloven. bestelling komt altijd zeer goed verpakt aan... doppen op flessen zijn heel goed verzegeld, zodat je geen natte en/of lekkende flessen binnen krijgt. Ook is men altijd bereidt te helpen als er vragen zijn. Aan mij hebben ze voorlopig een vaste klant, ook al heb ik niet meer zoveel nodig...

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.