CZDirect was altijd goed, maar voor 2021 uitgekleede AV helaas.

Ik ben al lang klant bij CZDirect, was ook tevreden over wat er in de aanvullende pakketten zat, maar voor dit jaar word zelfs de AV5 (niet meer aangeboden aan nieuwe klanten) behoorlijk uitgekleed. Ik vind E 15,--premie per maand erg veel voor alleen 9x fysiotherapie, alternatieve geneeswijzen E250,-- max E25,-- per dag, bril/lenzen E100,-- per 2 jaar (waar ik pas in 2022 weer vergoeding voor zou krijgen), buitenlandzorg terwijl ik niet op reis ga en zeker nu niet, inloophuizen en beweegprogramma's, heb ik persoonlijk niets aan. Helaas zijn de vergoedingen voor Podotherapie en Steunzolen voor mijn moeillijke voeten er voor 2021 uitgehaald, jammer. Ik denk erover om toch over te stappen naar een verzekeraar die een goedkopere AV bied met meer erin zoals ik dit jaar ook bij CZDirect had. Jammer want verder is het een goede verzekeraar die veel voor mij gedaan heeft.

SUPER GOED GEHOLPEN , HEEL DUIDELIJK GOEDE TIPS .

ZO GOEDE UITLEG WAAR IK ZELF NIET AAN GEDACHT HEB .

Vergane Glorie

Zolang je netjes op tijd betaald hoor je niemand. Zodra je 2 of 3 premie maanden achterstand hebt vanwege een moeilijke periode dan laat CZ zijn ware gezicht zien. Ze stoppen sowieso je aanvullende verzekering tot je de achterstand hebt ingehaald. Ook al ben je 20 jaar klant. Interesseert ze geen r**t! (Zelfs in Corona tijd) Als je aan het einde van het jaar je verzekering wilt aanpassen en je hebt zelfs maar 1 maand premie achterstand dan weigeren ze dat gewoon ijskoud. Ze hebben sindskort een nieuw incasso Robot systeem genaamd "Bella" waarbij je telefonisch en zelfs via Whatsapp gestalked wordt bij premie achterstanden. Kortom, CZ heeft zijn beste tijd gehad. Ze zijn alleen maar uit op winst.

cz is een goede zorg verzekerring en is goed voor de klanten ne de afhandeling is ook snel en ze denken mee met je

Slecht

Ik heb een aanvullende verzekering en geen enkele declaratie die ik doe wordt bij hun vergoed. Overal kleine regeltjes, waardoor ze het niet vergoeden. Bij mijn vorige wel.

Je kan geen hulp van CZ verwachten als je echt in de problemen zit!

Als je CZ info vraagt over de post (een copie toezenden van je eigen jaarnota) Dit omdat hun client bijna blind is geen pc en geen digi d heeft weigeren ze dit te verzenden. Sterker nog ze zeggen niet over deze info te beschikken. Ze vinden dat iemand die bijna blind is en niets op een digitaal scherm kan zien maar een pc moet aanschaffen en maar moet vragen of de thuiszorg medewerker of de mantelzorger maar een digi d voor haar moet aanvragen. Het gaat over iemand van ruim in de 70 jaar! Is dit Veilig. ? Denken deze mensen van CZmee? Nee deze dame is door een medische fout bijna blind en ook dan doet CZ NIETS. Zoek het zelf maar uit. Op hulp kan je NIET rekenen als je iets ergs overkomt. Dus mijn advies. Kies nooit voor CZ.

Goedkope slechte medicijnen wel en goedwerkende niet vergoeden.

Ik kreeg altijd metamucil, dat ik ook bestel bij de huisarts. Maar sinds enige tijd krijg ik een ander vezelpoedertje, dat niet in water is op te lossen, maar in yoghurt. 1x per dag is niet voldoende. Iedere keer vraag ik Metamucil, maar de apotheker meldt iedere keer dat ik het van CZ niet vergoed krijg. Nu zelf gekocht en geprobeerd terug te ontvanrgn, maar nee hoor.... Gelukkig is het verwijderen van aambeien goedkoper, dan metamucil..... Ik snap werkelijk waar de logica niet.

alleen om geld te maken

zeer slechte service, wil je stoppen met roken, moet je toch alles zelf betalen

Duur

Cz altijd goed en netjes, maar voor mijn word het te duur

Zelde nodig

Ik heb een verzekering en heb deze zelde nodig maar betaal wel vol . en als je dan elke dag chronisch midicatie gebruik hebt dan gaat het wel van je eigen bijdragen af . Denis

Zeer onduidelijk waar het eigen risico aan op gaat.

Ik ben bijna 80 jaar en het hele jaar niet bij de dokter geweest of ook maar enige zorg gehad. Sterker nog de tandarts liet me weten beter niet te komen en de halfjaarlijkse zorg van de dokters-ondersteunster ging ook al niet door. Maar half in het jaar was mijn eigen risico al op, ra ra .... Dit hele ziekenfonds gebeuren in gewoon een geld zuig project net als met zoveel zaken tegenwoordig.

ga zo door helder en goed te begrijpen .

geen moeilijke woorden alles helder en duidelijk .

Goede ervaring

Bij vragen on line, snel en duidelijk antwoord

die is tot op heden goed

die is goed

zolang ik een vrije artsenkeuze heb ben ik zeer tevreden omdat ik veel in het buitenland ben.

ik ben tevreden dat een arts of ziekenhuis direct met cz kan bellen zonder tussenkomst van SOS want dat is niet altijd nodig, omdat een plaatselijke arts het beter kan beoordelen dan SOS van een afstand.

Gewoon de beste

Zit al 8 jaar bij ze , en we blijven lekker zitten

fijne zorgverzekeraar

cz doet goed zijn best vor ons

Goede zorg en informatie, Én we worden goed op de Hoogte gebracht met de Ontwikkelingen met belang Rijke informatie van cz. Onze dank daar voor

er word ook naar je geluisterd als klant

Alleen maar positief.

Een goede service en een zeer goede verzekering die heel veel dingen dekt.

Super goed

Altijd bereid voor uitleg en hulp ook fijn voor kleine portomonee uitkeringsgerechtigden wegens ziekte volgend jaar met pensioen hoop voor mij weer gebruiken maken betalingsmogelijkheden ook fijn voor af verzekering in buitenland vraag en U krijgt een eerlijk antwoord

Goed en duidelijk

Heel fijn dat je korting krijgt als je voor het hele jaar betaald! In één keer bedoel ik!

Dit is de beste manier om te voorkomen dat je geliefde je bedriegt,

Dit is de beste manier om te voorkomen dat je geliefde je bedriegt, mijn man bedroog me, ik hou zoveel van hem, maar na een tijdje gingen we uit elkaar, maar ik hou nog steeds van hem, ik las online over de krachtige spreukmaker van Dr Sacre, en toen Ik legde het hem uit en hij deed een spreuk voor mij en mijn man kwam bij me terug en nu is hij gestopt met me bedriegen en nu is hij meer van zijn familie dan wat dan ook, dankzij dr.Sacre als je hulp nodig hebt, neem dan contact met hem op via WhatsApp + 2349076034359 e-mail: sacretempleofpower@gmail.com en hij zal u helpen uw relatieprobleem op te lossen Mevrouw Jasmijn Lars, ik woon in Friesland, Nederland

heel goed

je krijgt duidelijk en helder antwoord. korte wacht tijden of geen. mogelijkheid ook via chat je vragen te stellen. wordt geantwoord door een medewerker en niet een chatbot. declaraties worden snel afgehandeld.