perfect

De zorg is prima, goede aandacht, veel service, een luisterend oor en altijd een goed antwoord op onze vragen Vriendelijke medewerkers aan de balie. Zullen nog heel lang { hopen wij, we zijn gepensioneerden} gebruik maken van zo"n goede zorgverzekering als CZ

Zei denken met je mee en ze begrijpen je situatie als je zelf duidelijk en net ben me complimenten

Ik heb geen klacht ik ben al vele jaren klant bij cz en de service is voor mij prima

Alles behalve professioneel

Registratie van online aangeboden verzekeringen loopt mis. Correctie daarvan liep mis. Verwerken van wijzigingen liep mis. Het verrekenen van al betaalde premies liep mis. Zonder dat ik automatische incasso heb voltooid, hebben zij in een keer premie van 3 maanden en 3 personen zonder overleg / toelichting in een keer geind. Er wordt ook niet correct verrekend met al betaalde bedragen. Er is in totaliteit een bedrag van € 286 teveel geind. Hartelijk dank voor het onnodig zuigen van mijn energie CZ!

Erg goed geholpen!

Wij als gezin zijn al geruime tijd verzekerd bij CZ. De service richting de klant is van zeer hoog niveau. Mocht er ooit iets zijn dan doen ze oprecht hun best om mee te denken en gaan oplossingsgericht te werk. Hierbij staat de klant centraal en wordt serieus genomen. De vriendelijkheid van de medewerkers is heel bijzonder en heb dit bij andere bedrijven helaas wel eens anders ervaren. Ga zo door!

Goed bezig CZ!!!

Ik ben net naar de CZ balie geweest en werd heel vriendelijk geholpen. De juffrouw had een luisterend oor en was duidelijk, een echte ambassadeur van CZ. Houwe zo!

Vriendelijke, correcte medewerkers

Op advies van het ZGT wachtlijst bemiddeling aangevraagd. Binnen 2 dagen kreeg ik een telefoontje van de wachtlijstbemiddeling dat er een nieuw ziekenhuis gevonden was. Zeer correct!

Slechte voorlichting/advies aan de telefoon

Erg jammer dat er door medewerkers /telefonistes verkeerde informatie wordt verstrekt, zodat het je uiteindelijk verl geld kost om een behandeling te laten uitvoeren. Iets wat niet nodig was geweest, als het juiste was verteld asn de telefoon. Reden voor ons om op zoek te gaan naar een andere zorgverzekeraar komend jaar

Kleine lettertjes en valse toezeggingen

CZ is zeer onduidelijk in alle voorwaarden en dus regeltjes. Als je iets op wilt zoeken of het wordt vergoed dan moet je eerst 100 pagina’s doorspitten om te achterhalen of het wel, gedeeltelijk of juist helemaal niet wordt vergoed. En uiteindelijk denk je het te weten, maar wordt je toch achteraf onaangenaam verrast met torenhoge rekeningen. Met name de discrepanties in wat er wordt vergoed uit de basisverzekering (dus met je eigen risico) en gewoon normale (gedeeltelijke) vergoedingen buiten dat eigen risico om. Uiteindelijk is er uit coulance door een medewerker een factuur volledig vergoed, doordat ze toegaven dat het ook onduidelijk stond omschreven in de voorwaarden. Toen ik weer opnieuw zorg nodig had heb ik nota bene vooraf de klantenservice gebeld om alle voorwaarden te verifiëren. Nadat ik de zorg had gekregen werd ik alsnog achteraf onaangenaam verrast met een rekening, omdat ineens er zogeheten cluster prijzen werden gehanteerd die exorbitant hoog lagen. Daarover hadden zij mij ook niets verteld en was ook niets over terug vinden in de voorwaarden! Hoe moet ik dan die achterlijke cluster prijzen weten??? Dan had ik zelfs nog beter mijn brace op internet los kunnen kopen ipv via de zorgverzekering te laten lopen. Maar ook daarin bleven ze volhardend en kwamen mij op geen enkele manier tegemoet. Kortom, ik raad CZ op geen enkele manier aan! En heb je CZ, laat alles vastleggen via e-mail/brief of neem je gesprek op, want je kan zomaar onverwachts een torenhoge rekening ontvangen door valse toezeggingen.

Verkeerd toepassen van declaratie

Bij terugkeer in Nederland had ik nog 3 maanden een Duitse zorgverzekering. Bij die verzekering had ik inmiddels een betalingsvrijsteling voor medicijnen. Met CZ een verdragspolis afgesloten. Ipv van bij de Duitse zorgverzekering te declareren moest ik ineens weer betalen voor mijn medicatie. Voor de rest geen problemen met CZ.

Betrouwbaar en transparant

Ik ben herstellende van een zeer ingrijpende ziekte en CZ heeft vanaf het begin mij financieel bijgestaan. Het heeft zoveel rust gegeven....met dank!

Vol lof!

Uitstekend! Menslievend? Eerlijk! Beloften nakomend.

Verrast en persoonlijk

We zitten al jaren bij CZ. Goed bereikbaar en tot op heden geen problemen gehad. Vorige week werden we verrast door een verjaardags kaart. Ik had contact gezocht voor iets na te vragen , en Hanneke was zo attent om zien dat mijn man jarig was , hij werd 50. Ze heeft een kaart gestuurd. Waar wij erg verrast van waren. Dit persoonlijke kaartje word erg gewaardeerd door ons Bedankt Hanneke. Gr. Caroline en Marcel van Doren

beste zorgverzekering

zeer klantvriendelijk en altijd bereid om mee te denken met de verzekerde

Zeer slecht bereikbaar.

Zeer slecht bereikbaar. Meer dan 20 min aan de wacht. Meerdere malen gebeld telkens minimaal 20 min in de wacht. Ik heb nu al spijt dat ik overgestapt ben naar CZ..

Belachelijk hoe cz met zijn eigen fout omgaat

Op 25 december kwam ik erachter dat cz twee declaraties van totaal 330 euro naar een ander familielid had overgemaakt wat erg dom is en normaal gesproken onmogelijk. Nu hebben wij het onderling opgelost en komt cz met een brief dat zij het opnieuw terug moeten betalen aan cz en cz aan ons, terwijl ik ze heb gebeld en doorgegeven heb dat wij het geld onderling hebben terug gekregen. Het grappige is dat een collega hierop het volgende reageert; dan geven jullie het terug zodat wij het terug incasseren en weer terug gaan betalen aan u!???? Hoe dom is dit? Nou dit is een van de redenen geweest dat wij weg zijn gegaan bij cz. Ze hebben nog niet zijn excuses aangeboden maar goed

telefonische wijzigingen uit 2019 nog steeds niet zichtbaar op mijn CZ

Doordat mijn telefonische wijzigingen uit 2019 nog steeds niet zichtbaar zijn op mijn CZ en ik nog een wijziging wil doorvoeren, kan dit alleen telefonisch. De wachttijd is erg lang

Telefonische bereikbaarheid belabberd

Ik wil in 2019 nog een wijziging doorgeven, niet mogelijk in het weekend, op maandagmorgen wachttijden van 20 minuten zijn geen uitzondering. Waar is de echte service, hebben jullie wil oog voor de klant????

Goed advies

Door goed en vriendelijk advies van Carola Kanon overgestapt naar CZ.

Walgelijk hoe ze met klanten omgaan

Heb een tijdje geleden een declaratie ingediend ik wacht al sinds begin december en kom zelf achter dat hun twee keer een bedrag naar een ander familielid sturen. In plaats van dat ze met een spoedoplossing komen, komen ze nog in opstand. Ben gelukkig niet meer verzekerd en ga de hele familie van cz eruithalen. Had verwacht dat ze het goed zouden maken maar ook daar staat cz niet open voor. Dus mensen pas maar op. Dezelfde achternaam wil niet zeggen dat ze zomaar 330 euro naar een ander twee keer sturen.!!!!

Stuur iedereen eens naar een basis cursus rekenen

Ik heb 3 x gebeld en er is niemand die 80% van 2045 euro kan uitrekenen. Het is echt schandalig. Net doen alsof je voor de orthodontist 2045 euro krijgt betaald. NIET dus 80% van dat bedrag. misleiding omdat niemand kan uitrekenen hoeveel 80% van 2.045,00 is.

Toestemming verlenen automatische incasso onveilig

Ik ben afgelopen week een zorgverzekering bij Just/CZ aangegaan. Enige minpunt tot nu toe is je krijgt een mail van hen om eenmalige 0,001 cent over te maken en hen daarmee toestemming te verlenen voor automatische incasso. We weten allemaal met de vele fishing -en fraude mails die niet van echt te onderscheiden zijn vaak dat dit niet de veilige manier is om een betaling te doen of vertrouwelijke informatie te delen. Zeker ouderen zijn hier vaak de dupe van. Hier contact over opgenomen en geadviseerd om als de mail 100% van hen afkomstig is die in de veilige mijn cz omgeving bij de berichten te zetten. Dan kan van daaruit een veilige betaling worden gedaan. Gevolg nu is dat ik de extra tijd moet nemen om naar een zeer beperkt aanwezig mobiel CZ punt in het dorp te gaan en daar een formulier in te vullen en te tekenen om hen een automatische incasso te kunnen verlenen. Dom aangepakt van Just/CZ. Dit werkt fraude en fishing in de hand.

Toestemming verlenen automatische incasso onveilig

communicatie Moeilijk ,wordt niet serieus genomen .

Te weinig /geen inzicht ,in de notas van zorgverleners.