Service is goed en vragen worden beantwoord

Ook als je rekeningen via de makkelijke app invoer krijg je dit snel op je rekening. En vragen worden beantwoord. En 3 jaar geleden had ik jullie hard nodig. Omdat ze hier in nl niet wisten wat voor aandoening ik toen had en jullie daar in bemiddelde en me ook doorverwees na best dokters. En door hun een diagnose werd gesteld en ik hiervoor in privé kliniek behandeld ben en nu weer alles kan wat ik altijd gedaan heb. Waar ik heel blij mee ben omdat ik nog niet zo heel oud ben en nog veel wil ondernemen en me werk weer kan doen. Alleen jammer dat die operatie niet vergoed werd van de privé kliniek dat ik dit zelf moest betalen. Hoop dat jullie die. Operatie ooit nog eens onder de loep neem en dat mensen met een echte klacht dit ooit gaan vergoeden. Ik moest een liposuctie ondergaan, doordat er een ontsteking in mee been zat door een steek van een tijgermug. En heel het vet en vocht in been ontstoken was. Dus mijn hoop is dat jullie een andere code voor deze operatie aan kunnen nemen en dat dit wel vergoed gaat worden. En ben nu ook weer super geholpen met mijn vraag over voorzetkamer die we gebruiken voor copd. Vriendelijke groet leonie

Altijd een duidelijk antwoord.

Al meerdere keren heb ik via chat contact gehad met een medewerker van de klantenservice van CZ. Iedere keer kreeg ik snel een antwoord op mijn vraag. Ze zijn klantvriendelijk en duidelijk in de uitleg. Altijd is het prettig communiceren met hen.

Vriendelijk

Netjes geholpen, het duurde alleen even voordat er contact gemaakt werd.

Snel antwoorden via whatsapp! Echt klantenservice! Well done CZ.

Snel geholpen

Nvt

Top, altijd snelle reactie, vriendelijk .

Snel antwoord van Nefthalie

Super snelle service

Mijn link voor het betalen van mijn zorgverzekering was verlopen. Ik heb via Whatsapp contact gezocht en het was binnen 10 minuten geregeld. Bedankt voor de snelle service! Met vriendelijke groet, Evelien Smeets

Erg vriendelijk en duidelijke info

Snel reactie via whatsapp! En alles was duidelijk

Geweldige app service!

Altijd duidelijk en snel andwoord

Uitleg goed

Maar jammer dat je tussentijds je verzekering niet kunt aanpassen aan je situatie op dat moment

Vriendelijk en snelle service

Karlijn is vriendelijk, handelt snel en heeft verstand van zaken. Fijn dat je via whatsapp een en ander kunt regelen en het ook daafwerkelijk in gang wordt gezet.

Via de app worden je vragen gelijk beantwoord Top

Slechte service van het kastje naar de muur sturen

Ik heb medische noodzakelijk medicatie nodig. Medicatie is vastgesteld door huisarts en ziekenhuis. De nieuwe afspraken per januari 2021 gemaakt door CZ met de apothekers zet een streep door de uitgifte van deze noodzakelijke medicatie. Sterker de apotheker wordt gekort als hij de noodzakelijke medicatie afgeeft zeggen ze. In een gesprek met CZ werd ik weer naar de apotheker terugverwezen dat als hij het noodzakelijk vindt het wel kan verstrekken, maar dan moet je PER JAAR wel minimaal 2x een alternatief middel hebben geprobeerd voor 2 weken, en dan moet de huisarts en de apotheek precies kunnen vaststellen wel bestanddeel van het product bij jou een probleem geeft. Met andere woorden ondoenlijk. Het enige wat je nog wel kan doen is het medicijn zelf gaan betalen??? Daarvoor betaal je dus bij CZ zo'n hoge premie, echt belachelijk. Volgend jaar even rondbellen wie het medicijn wel vergoed en dan snel overstappen!!

1939 - 18 Mei

Ze mogen mij wel wat meer korting geven omdat ik nooit bij een arts of ziekenhuis kom terwijl ik 81 ben want ik betaal wel flink wat voor een nominale verzekering terwijl ik geen kosten maak voor CZ ?

Slechte ervaring

Mijn vrouw heeft medische noodzakelijk medicatie nodig. Medicatie is vastgesteld door huisarts en specialisten. De nieuwe afspraken gemaakt door CZ met de apothekers zet een streep door de uitgifte van deze noodzakelijke medicatie. Sterker de apotheker wordt gekort als hij de noodzakelijke medicatie afgeeft. In een gesprek met CZ werd ik weer naar de apotheker terugverwezen dat als hij het noodzakelijk vind... Met andere woorden met het mes van CZ op de keel (wordt gekort) van de apotheker kan hij de noodzakelijke medicatie niet meer uitgeven. Stuitend

Hogere premie / hele slechte service

Al jarenlang klant bij CZ en helaas moet ik constateren dat ondanks de steeds oplopende jaarlijkse premie de service elk jaar juist enorm achterloopt. In toenemende mate worden kosten van medicijnen en behandelingen zogenaamd “niet meegenomen in het vergoedingen systeem”. Terwijl ik inmiddels bijna €200,- maandelijkse premie betaal krijg ik steeds vaker te horen dat geneesmiddelen niet opgenomen zijn in het vergoedingen systeem. Het meest recente voorbeeld is een medicijn voorgeschreven door de dermatoloog. Daar wordt helemaal niks voor vergoed. Ik vraag me dan ook af waarom ik elke maand zoveel premie betaal??? Transparantie is heel ver zoek. Het is heel jammer dat ik nu een jaar moet wachten op het veranderen van verzekeraar. Aan degenen die overwegen over te stappen op CZ bezint eer ge begint, anders it je er weer een jaar aan vast. Ik ga in ieder geval eind van dit jaar op zoek naar een meer eerlijke en transparante verzekeraar met een betere verhouding prijs / kwaliteit.

Al tijd zeer goede uitleg .

Snel en altijd correcte afhandeling !

Matige voorlichting

Jammer dat bij het vergelijken van de premies dit jaar automatisch de duurdere CZ - Zorgbewust polis op de site wordt gepromoot terwijl in de Volkskrant van 28 december de CZ direct als een goedkoper alternatief uit de bus komt. Ook ontbreekt een duidelijk overzicht met premie bedragen voor de aanvullende verzekeringen. Voor dezelfde dekking lijkt één en dezelfde aanvullende verzekering te bestaan met verschillende premie bedragen Telefonisch informatie is met een wachttijd van meer dan 30 minuten ook niet te krijgen.

Gewoon goed !!!

Altijd goed, duidelijk en correct !!!!!!! Via mail en telefonisch correcte informatie zonder wachttijden. Voor mij mag het zo blijven, nu en in de toekomst.

Ivm internet storing vanmorgen telefonisch contact gehad mbt nieuwe polis. Alles in een paar minuten geregeld, goede en snelle service van de CZ dame aan de telefoon.

Prima service en aanvullende dekking

Gisterenavond geappt met een gezondheidsvraag voor mijn kind, meteen gerust gesteld. Top. Daarnaast afgelopen jaar bevallen van een tweeling en met de een aanvullende verzekering kreeg ik extra kraamzorg vergoed. Dus blij mee.

SUPER GOED GEHOLPEN , HEEL DUIDELIJK GOEDE TIPS .

ZO GOEDE UITLEG WAAR IK ZELF NIET AAN GEDACHT HEB .

Vergane Glorie

Zolang je netjes op tijd betaald hoor je niemand. Zodra je 2 of 3 premie maanden achterstand hebt vanwege een moeilijke periode dan laat CZ zijn ware gezicht zien. Ze stoppen sowieso je aanvullende verzekering tot je de achterstand hebt ingehaald. Ook al ben je 20 jaar klant. Interesseert ze geen r**t! (Zelfs in Corona tijd) Als je aan het einde van het jaar je verzekering wilt aanpassen en je hebt zelfs maar 1 maand premie achterstand dan weigeren ze dat gewoon ijskoud. Ze hebben sindskort een nieuw incasso Robot systeem genaamd "Bella" waarbij je telefonisch en zelfs via Whatsapp gestalked wordt bij premie achterstanden. Kortom, CZ heeft zijn beste tijd gehad. Ze zijn alleen maar uit op winst.

cz is een goede zorg verzekerring en is goed voor de klanten ne de afhandeling is ook snel en ze denken mee met je