Fijne mensen die meedenken

Fijne uitleg van CZ personeel bij vragen over zorgverzekering

Super klantenservice

Altijd snel reactie en goed geholpen bij een vraag.

Fijne zorgverzekeraar

Geen gedoe, persoonlijk en goed bereikbaar. Vergoedingen worden snel uitbetaald. Fijne app. Nog nooit problemen gehad dat ziekenhuis of dokter niet werd vergoed.

Uitstekende verzekering

Van oorsprong CZT. Nu nog het gemeente pakket, ik hoef me gelukkig nergens zorgen om te maken. En wat er na 1 januari 2020 gaat gebeuren....ik hoop dar CZ ons blijft helpen.

Goed geholpen en meegedacht door de medewerkster van CZ kantoor breda

Wat mijn betreft mag t kantoor open blijven. Goed geholpen en meegedacht daar de medewerkster van CZ. Ik heb 2 x 15 min aan de telefoongehangen en in de wacht. Ben blij met t kantoor.

Supper attent.

Leuk om een bloemetje te krijgen van jullie voor de ergenis van een vervoer maatschappij 👍🏻👍🏻👍🏻.

Geldwolven

Slecht voor zieke en oude mensen. Ben 53 en longpatient. Maar wilde revalideren maar vergoeden echt niet. En heb gold 4 geen zuurstof.

goede klantenservice

altijd snel en goed geholpen

Goede service, pro actief en goede informatievoorziening

geweldig

Heb met mijn vrouw in Spanje overwinterd en kwam er bij aankomst in Spanje achter dat ik onze medicijnen (en dat zijn er nogal wat) vergeten was in te pakken. Gebeld met CZ en heb toen alles in Spanje gekocht en bij thuiskomst keuring alles vergoed gekregen!!!! Fantastisch!!!!

Waardeloos

Waardeloos, heb geen huisarts meer (burnout, wanbeleid en tuchtzaak) en CZ doet net alsof er niks aan de hand is. Krijg geen enkele reactie op mijn verzoek hier iets aan te doen.

Pluspunten

Tevreden. CZ biedt ook diverse mooie extra's die erg prettig zijn wanneer je ze nodig hebt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zorgkosten die niet betaald zijn moeten zij eerst bespreekbaar maken met hun klanten. want wat zij doen is alleen maar de kosten hoger gooien en ze brengen je op de hoogte van informatie alleen via de email. als zorgverzekeraar vind ik dat hun verantwoordelijk zijn met de relatie van hun klanten. 5 jaar ben ik verzekerd bij CZ. 2018 heb ik een aantal maanden niet kunnen betalen wegens mij financieel situatie. ik had een betalingsachterstand van 2000 euro die betaal ik nu in termijnen samen met mijn maandelijkse premie zo een 350 euro per maand samen. Nu zit ik gelukkig op 1000 euro resterend. als ik kijk naar deze kosten is de helft incasso en administratie?? We beschermd mijn rechten, wie beschermd de rechten van de consumenten. verzekeraars hebben teveel macht en verzekeraars zoals CZ maken hier zeker misbruik van. Moderne oplichterij!

Pluspunten

Geweldige service en ziekenfonds.

Some times the employees at the Call help center are not friendly and a bit aggressive. I felt once that the lady does not want to complete the call although I have not finished my questions.

Pluspunten

Sublieme klantenservice! Inmiddels, vanwege een ortophedisch traject meermaals gesproken omtrent vergoeding, eigen risico, verscheidene zorgverleners en vormen van zorg - keer op keer is het advies buitengewoon sterk. Het advies gaat vaak zelfs verder dan de initiele vraagstelling. Het is in deze tijd exceptioneel een zorgverlener met telefonische helpdesk van deze kwaliteit tegen te komen. Als consument van CZ zorgverzekering ben ik uitermate tevreden en is mijn mening direct het product van de tijd en moeite die CZ in ondersteuning van haar klanten stopt.

Geen enkele.

Pluspunten

snelle verwerking van declaraties

het controleren van die declaraties

Pluspunten

al uw info is zeer duidelijk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Wat een trage website. Constant "sorry er gaat iets mis". Eventjes je eigen gegevens inzien...

Pluspunten

Ze helpen altijd en zijn erg duidelijk

de maandelijkse kosten wat lager voor de mensen

Pluspunten

Ik heb nooit een ander gehad de laatste 30 jaar . Ik weet niet beter. Maar heb geen klagen,

Het enige maar dan wordt het me te duur is therapie. Dat mag van mij wel meer zijn voor hetzelfde geld.

Pluspunten

behandeling van nota's en voorlichting

Misschien de verzekeringsom, de kosten voor bevallingen b.v. kunnen bij wat oudere mensen wel vervallen

Pluspunten

Eigenlijk ben ik best tevreden hoe alles gaat bij CZ.