Waardeloos

Waardeloos, heb geen huisarts meer (burnout, wanbeleid en tuchtzaak) en CZ doet net alsof er niks aan de hand is. Krijg geen enkele reactie op mijn verzoek hier iets aan te doen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Tevreden. CZ biedt ook diverse mooie extra's die erg prettig zijn wanneer je ze nodig hebt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zorgkosten die niet betaald zijn moeten zij eerst bespreekbaar maken met hun klanten. want wat zij doen is alleen maar de kosten hoger gooien en ze brengen je op de hoogte van informatie alleen via de email. als zorgverzekeraar vind ik dat hun verantwoordelijk zijn met de relatie van hun klanten. 5 jaar ben ik verzekerd bij CZ. 2018 heb ik een aantal maanden niet kunnen betalen wegens mij financieel situatie. ik had een betalingsachterstand van 2000 euro die betaal ik nu in termijnen samen met mijn maandelijkse premie zo een 350 euro per maand samen. Nu zit ik gelukkig op 1000 euro resterend. als ik kijk naar deze kosten is de helft incasso en administratie?? We beschermd mijn rechten, wie beschermd de rechten van de consumenten. verzekeraars hebben teveel macht en verzekeraars zoals CZ maken hier zeker misbruik van. Moderne oplichterij!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service en ziekenfonds.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Some times the employees at the Call help center are not friendly and a bit aggressive. I felt once that the lady does not want to complete the call although I have not finished my questions.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Sublieme klantenservice! Inmiddels, vanwege een ortophedisch traject meermaals gesproken omtrent vergoeding, eigen risico, verscheidene zorgverleners en vormen van zorg - keer op keer is het advies buitengewoon sterk. Het advies gaat vaak zelfs verder dan de initiele vraagstelling. Het is in deze tijd exceptioneel een zorgverlener met telefonische helpdesk van deze kwaliteit tegen te komen. Als consument van CZ zorgverzekering ben ik uitermate tevreden en is mijn mening direct het product van de tijd en moeite die CZ in ondersteuning van haar klanten stopt.

Geen enkele.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle verwerking van declaraties

het controleren van die declaraties

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

al uw info is zeer duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Wat een trage website. Constant "sorry er gaat iets mis". Eventjes je eigen gegevens inzien...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze helpen altijd en zijn erg duidelijk

de maandelijkse kosten wat lager voor de mensen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb nooit een ander gehad de laatste 30 jaar . Ik weet niet beter. Maar heb geen klagen,

Het enige maar dan wordt het me te duur is therapie. Dat mag van mij wel meer zijn voor hetzelfde geld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

behandeling van nota's en voorlichting

Misschien de verzekeringsom, de kosten voor bevallingen b.v. kunnen bij wat oudere mensen wel vervallen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eigenlijk ben ik best tevreden hoe alles gaat bij CZ.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

verwerking van declaraties

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling

App

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nooit problemen met declaraties. Diverse mogelijkheden om contact te maken. Goede web-site

Over hoorapparaten: vond ik een lastige materie. Wat kan wel/niet. Vergoeding wanneer wel/niet. Bijzondere wensen, wat vergoed wanneer wel/niet. Telefoongesprek hier over had m.i. iets meer duidelijkheid kunnen geven.( Dit is een eenmalige ervaring).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling

Gaat goed zo

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ben zeer tevreden over , afhandeling ziektekosten, vergoeding taxikosten, en balieservice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het totalen van het begrip tussen de mens en CZ.

het kan altijd beter maar het zal toch niet bij iedereen beter overkomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Verwerking en service.

Financiële bijdrage. E winst was super veel en de bijdrage wordt nog veel hoger en meerdere geneesmiddelen gaan uit het paket

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel kunnen indienen van rekeningen

rekeningen voor medicijnen die je toch krijgt moeten ook rechtstreeks door de apotheek ingediend kunnen worden bij CZ, ook als deze medicijnen uit een aanvullende verzekering worden betaald

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afhandeling van rekeningen, geen gezeur, in sommige gevallen ook niet verplichte vergoeding.

Zou niet zo snel verbetering kunnen noemen.

Over CZ

Filter op Taal